Vast niet.quote:
Ik twijfel nog,quote:
Ik hem meer het idee dat juist de mensen die zich er niet in verdiept hebben en maar klakkeloos achter Wilders en consorten aanlopen 'Nee' stemmen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Vast niet.
Maar gisteren was er een uitslag van een enquete bij 2Vandaag waaruit bleek dat 85% van de mensen die zich goed verdiept hadden in die grondwet tegen zouden stemmen en 60% van de mensen die zich enigszins daarin verdiept hadden ook tegen stemmen gaat.
Verleidelijkquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heb je je tennistraining al afgezegd? Krijg je morgen een meter bier![]()
Bel nu maarquote:
Zou wel oerdom zijn maar toont het failliet van het referendum wel feilloos aan.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:11 schreef golfer het volgende:
Als ik zo eens ik mijn omgeving en de diverse polls op Internet bekijk zou Nederland wel eens het enige land kunnen worden dat in een referendum NEE gaat zeggen tegen die grondwet.
waarin een klein landje weer groots kan zijn![]()
ik stem neequote:
Hoeft ook niet.. gewoon tegen zijn..quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:35 schreef JaWi het volgende:
Ik heb me nog niet verdiept in het referendum.
Waarom danquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.. gewoon tegen zijn..![]()
Jakkes!quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:40 schreef Blumchen het volgende:Ik was vandaag niet naar school geweest.. En toen was sand hier.. en zei zo van wie is Merlijn.. ik zo, ja das mijn klasgenoot, en nou blijkt dat hij gister voor de trein is gesprongen...
erg raar gevoel nu
Omdat ik voor het homohuwlijk, legalisatie van softdrugs en een Nederlandse verzorgingsstaat ben.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:34 schreef SCH het volgende:
waarom stemmen mensen dan nee? is iedereen zo bang?
Jakkes bloempie..dat zijn geen prettige berichten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:40 schreef Blumchen het volgende:Ik was vandaag niet naar school geweest.. En toen was sand hier.. en zei zo van wie is Merlijn.. ik zo, ja das mijn klasgenoot, en nou blijkt dat hij gister voor de trein is gesprongen...
erg raar gevoel nu
En wie zegt dat dat allemaal verdwijnt?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Omdat ik voor het homohuwlijk, legalisatie van softdrugs en een Nederlandse verzorgingsstaat ben.
Dan is een Ja logischer.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Omdat ik voor het homohuwlijk, legalisatie van softdrugs en een Nederlandse verzorgingsstaat ben.
Bah, wat kloten. Het zijn ook vaak mensen van wie je het totaal niet verwacht.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:40 schreef Blumchen het volgende:Ik was vandaag niet naar school geweest.. En toen was sand hier.. en zei zo van wie is Merlijn.. ik zo, ja das mijn klasgenoot, en nou blijkt dat hij gister voor de trein is gesprongen...
erg raar gevoel nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |