en die sim cityquote:Op donderdag 17 november 2005 08:42 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
10 euro incl voor Grim Fandango, en de beide Monkey Islands?
Als het illegale versies van de spellen zijn, dan mag je die er hier niet bijzetten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:52 schreef _Fonz het volgende:
@LSL : Wel waarom zou ik die spellen er GRATIS bijdoen Leisuresuitlarry. Gaat er geen lampje bij je branden?
waarschuwing 1, ook geen gratis illegale dingen aanbiedenquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:52 schreef _Fonz het volgende:
Verzendkosten Dungeon Keeper 5,50 MET doos, 1,56 zonder doos.
@LSL : Wel waarom zou ik die spellen er GRATIS bijdoen Leisuresuitlarry. Gaat er geen lampje bij je branden?
Prima, dat is geregeld.quote:Op woensdag 15 februari 2006 05:14 schreef _Fonz het volgende:
Voor 4,56 incl mag je hem van me kopen (verzendkosten zijn 1,56).
Haha, sorry.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:36 schreef _Fonz het volgende:
Omdat ik nog geen tijd heb gehad om het te versturen? Ben trouwens op dit moment bezig om je pakketje verzendklaar te maken. Een beetje geduld aub =)
Oh dan heb je een andere bank ofzo, anders heb je het gelijk namelijkquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:36 schreef _Fonz het volgende:
Omdat ik nog geen tijd heb gehad om het te versturen? Het geld stond trouwens gisteren op mijn rekening en ik was vrij om 17:00 uur. Ben trouwens op dit moment bezig om je pakketje verzendklaar te maken. Een beetje geduld aub =)
Dan krijg ik 'm over drie weken, maar bedanktquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:01 schreef _Fonz het volgende:
kick .. gisteren verstuurd.
Gewoon, jaartje oud. AMD Athlon nog wat. Is de pc soms te nieuw?quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:50 schreef _Fonz het volgende:
Euh .. wat voor computer heb je?
Diablo 2 is 10 euro in de winkel, evenals de uitbreiding. Sorry makkerquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:30 schreef _Fonz het volgende:
Diablo 2 + Lord of Destruction boxed nu ook te koop. Beiden gekocht voor 50 Euro p/s toenmalig. Weinig gespeeld. Spellen legaal, geen krassen, boxen in superconditie. 25 Euro voor beiden.
Nu ook Medal of Honor Warchest (Allies Assault + Spearhead) en Breakthrough te koop. 1 keer uitgespeeld. 10 Euro.
Het enige wat misschien verschilt is inderdaad het hoesje, bij mij staat er "best seller" boven, verder is het gewoon het normale (DVD)hoesje met originele handleiding. 9,99 per stuk bij Nedgame te Groningen. Nedgame is wel erg goedkoop trouwens, zou je zelf moeten weten als Groningerquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:02 schreef _Fonz het volgende:
Dit is MET doos en boekjes (leuk voor de verzamelaar), dus je krijgt geen best seller series standaard lelijk hoesje, met cd rom erin en de handleiding als pdf op cd .. :/ En samen dus 25 Euro he .. niet per stuk.
Er is ook een patch uit. Verder zou je het spel via de compatibiliteits modus eens moeten proberen maar probeer eerst die patch maar eens.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Gewoon, jaartje oud. AMD Athlon nog wat. Is de pc soms te nieuw?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |