schwa78 staat waarschijnlijk onderaan
Ikke hebbuh er 38 dus -12 voor serieuze antwoorden...!!
quote:Hoebedoelu?
Op donderdag 11 oktober 2001 14:31 schreef U-lerZzZ het volgende:
Hoeveel punten heb je nog over, na het SERIEUS antwoord geven op sommige posts???schwa78 staat waarschijnlijk onderaan
Ikke hebbuh er 38
dus -12 voor serieuze antwoorden...!!
Voor iedere post die je vanaf nu plaatst op de Fp krijg je een aantal punten. De modjes bepalen deze punten. Dus als zij zeggen dat iets niet interresant is terwijl de rest het wel interresant vindt, krijg je min punten.
Zijn je punten op, mag je GEEN posts meer plaatsen..!!!
quote:jaja en wat heeft dat met het forum te maken..?
Op donderdag 11 oktober 2001 14:40 schreef U-lerZzZ het volgende:
Heb je het nieuwe mod-beoordeel-systeem nog niet gezien?Voor iedere post die je vanaf nu plaatst op de Fp krijg je een aantal punten. De modjes bepalen deze punten. Dus als zij zeggen dat iets niet interresant is terwijl de rest het wel interresant vindt, krijg je min punten.
quote:Nix, maar hij vroeg wat het nieuwe mod-systeem inhield.. dus vertelde ik em dat ff
Op donderdag 11 oktober 2001 14:42 schreef Qarinx het volgende:[..]
jaja en wat heeft dat met het forum te maken..?
Ben alleen nieuwsgierig hoesnel we door onze punten heen zijn...
quote:Moet je op je personal data klikken....
Op donderdag 11 oktober 2001 14:44 schreef Tijn het volgende:
Waar zie je hoeveel punten je hebt?
Daar staat dan, "aantal post left"
quote:Ah ja, ik zie het! Thnx
Op donderdag 11 oktober 2001 14:46 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Moet je op je personal data klikken....
Dat "?" bij je post.Daar staat dan, "aantal post left"
Nog 47... hmmm, whatever, ik post toch zelden op de FP
Wil ik een bericht posten bij "Uefa gaat racisme harder aanpakken" blijft mijn explorer hangen... resultaat: 3 dubbelposts
weer 3 x 2 minpunten + -1 voor onzinnig...
Gaat rap
quote:Thnx, ik ga gelijk even kijken....wel vreemd overigens...dus hiermee is de eerste stap op Fok! naar het ontnemen van het recht van onze meningsvrijheid genomen? Jammer......ik heb overigens de laatste 2 weken niets meer gepost op de Frontpage, dus mijn score is al wel bekend...
Op donderdag 11 oktober 2001 14:40 schreef U-lerZzZ het volgende:
Heb je het nieuwe mod-beoordeel-systeem nog niet gezien?Voor iedere post die je vanaf nu plaatst op de Fp krijg je een aantal punten. De modjes bepalen deze punten. Dus als zij zeggen dat iets niet interresant is terwijl de rest het wel interresant vindt, krijg je min punten.
En als je nou exact de php van T.net pakt en de layout een beetje aanpast ben je ook gelijk van de HTML-problemen met Opera af en kun je ook je posts editen. Iedereen blij!
quote:Hmmm, werkt ook niet helemaal goed hoor... vandaar dat er momenteel ook iets veranderd wordt daaraan (moet je even in het Tweakers.net Moderator Forum op GoT kijken, over Powermods
Op donderdag 11 oktober 2001 15:02 schreef Tijn het volgende:
Zij gebruiken dit al een hele tijd en werkt prima (dus elkaars reacties beoordelen, punten verdienen, en aan de hand hiervan wel/niet meer kunnen posten/modden).
quote:Stellen we toch gewoon de huidige FP-crew in als powermod? Probleem opgelost
Op donderdag 11 oktober 2001 15:03 schreef johnny_appleseed het volgende:[..]
Hmmm, werkt ook niet helemaal goed hoor... vandaar dat er momenteel ook iets veranderd wordt daaraan (moet je even in het Tweakers.net Moderator Forum op GoT kijken, over Powermods
).
Overal op het net interssante dingen zoeken, zodat ze die kunnen posten en er punten voor verdienen
Trouwens met het modeleersysteem deel 2 is punten verdienen een stuk makkelijker
Dit haalt de fun wel weg
quote:En dat is nog niet eens het enige waar ik me op de FP aan erger. Het gebeurde zo vaak dat er een off-topic oorlog kwam, dat ik de replies al een tijdje niet eens meer lees.
Op donderdag 11 oktober 2001 14:56 schreef U-lerZzZ het volgende:
Als dit zo was gebleven... kon je heelveel turken/marokanen mopjes vertellen..!!
quote:Daar heb je dit Forum toch nog voor?
Op donderdag 11 oktober 2001 15:19 schreef U-lerZzZ het volgende:
Dit haalt de fun wel weg
Maar op de Fp was ook vaker fun te beleven...
en meestal kwam die fun door:
-onzinnige posts
-racistische posts <sommige kunnen wel door de beugel, vind ik>
En daar krijg je nu strafpunten voor...!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |