Dat zou best wel eens logisch kunnen zijn ivm minder zuurstof enzoquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:04 schreef Dementor het volgende:
Ik heb een keer gehoord dat ze met een brandende motor juist nog hoger gingen vliegen in de hoop dat het vuur zou doven.
Dat is helemaal niet logisch want als de extinguisher zijn werk niet doet lijkt het me verstandig die kist aan de grond te zetten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:06 schreef veejay het volgende:
Dat zou best wel eens logisch kunnen zijn ivm minder zuurstof enzo
Heh.. da's opzich best een logische gedachtequote:Op donderdag 12 mei 2005 12:04 schreef Dementor het volgende:
Advies van Robert Jensen: vlieg alleen met een beurs genoteerde maatschappij.
http://media.rtl.nl/web/c(...)edia_WMA_128K_V9.asf
Opzich wel, maar stel dat je boven zee zit... Nou ben ik geen piloot, maar er zal wel een of andere standaard handeling zijn die ze moeten uitvoeren. (misschien zou meer snelheid ook kunnen helpen, al zouden ze volgens mij gewoon de brandstof toevoer af moeten sluiten)quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:08 schreef Xenomaniac het volgende:
Dat is helemaal niet logisch want als de extinguisher zijn werk niet doet lijkt het me verstandig die kist aan de grond te zetten.
Het lastige is dus dat ik helemaal geen "budget reis" geboekt heb, voor ruim 500 euro mag je volgens mij wel iets verwachten qua veiligheid. Het jammere is dus dat je je eigenlijk overgeeft aan de grillen van een touroperator, als ze willen kunnen ze een 40 jaar oude toepolev inzetten mocht dat handig uitkomen. Dat mag volgens hun algemene voorwaarden, dus daar sta je dan :/quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:13 schreef Dementor het volgende:
Ik heb zelf al besloten never nooit zo'n budget vliegreis te nemen.
Ik geef liever iets meer uit in dat geval.
Ik vlieg nog liever zelf in een utralightquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:40 schreef Dementor het volgende:
Ik stap nog liever in een oude B-17 dan in een 40 jaar oude tupolev
Ah... dus de kans dat ik in september met Fly Air vlieg wordt steeds kleinerquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:45 schreef Xenomaniac het volgende:
Onür Air is per direct gebanned uit het Nederlandse luchtruim. Om te beginnen voor een maand.
Fly Air staat per direct onder curatele.
Volgens mij is Onur wel degelijk beursgenoteerd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:04 schreef Dementor het volgende:
Ik heb een keer gehoord dat ze met een brandende motor juist nog hoger gingen vliegen in de hoop dat het vuur zou doven.
Advies van Robert Jensen: vlieg alleen met een beurs genoteerde maatschappij.
http://media.rtl.nl/web/c(...)edia_WMA_128K_V9.asf
Bron?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:01 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Volgens mij is Onur wel degelijk beursgenoteerd.
Robert Jensen![]()
Logisch. Alsof een niet beursgenoteerde maatschappij het zich wel kan permitteren te crashenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:09 schreef veejay het volgende:
[..]
Heh.. da's opzich best een logische gedachte![]()
Dat topic bestond al voordat hun toestemming om te landen werd opgeheven, overigens werd "Fly Air" in 1 adem genoemd met "Onur Air" en "Phuket Air" (heeft ook een landingsverbod gekregen)quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:18 schreef Lucille het volgende:
De reden dat Onur Air op dit moment nog een apart topic is komt vanwege de actualiteit ivm het feit dat mensen tickets hebben en niet kunnen vliegen. Voor Fly Air is deze situatie er nog niet.
Boek dan ook gewoon een losse ticket en hotel als je het zo erg vind dat de touroperator alles regelt voor jequote:Op donderdag 12 mei 2005 12:39 schreef veejay het volgende:
[..]
Het lastige is dus dat ik helemaal geen "budget reis" geboekt heb, voor ruim 500 euro mag je volgens mij wel iets verwachten qua veiligheid. Het jammere is dus dat je je eigenlijk overgeeft aan de grillen van een touroperator, als ze willen kunnen ze een 40 jaar oude toepolev inzetten mocht dat handig uitkomen. Dat mag volgens hun algemene voorwaarden, dus daar sta je dan :/
Ik snap ook wel dat je voor een 99 euro last minute geen business class hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |