Gaat op den duur toch vervelen hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:11 schreef Inu het volgende:
Ja, Bruynzeel keukens heeft nu keuken 10 daagse en dan kunnen mensen gratis bellen naar een 0800 nummer om een afspraak te maken en ik moest dus 6 uur bij dat nummer zitten, maar er belt dus gewoon niemand... Dus heb 6 uur beetje zitten lamballen, boekje lezen enzo... En dat ga ik dit weekend weer doenGeld krijgen om te niksen is wel ok
Ook als vrouwen niet kletsen wordt je moe. Eigenlijk word ik gewoon heel erg moe als er niemand in de buurt isquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:25 schreef FlowDesign het volgende:
Vrouwen, kletsen... hoe kan het het ook anders. Móe word je er van
Hoe kan ik dmv probleemgerichte lessen op maat de fijne motoriek van deze kinderen verbeteren?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:53 schreef Partygurl het volgende:
Ik heb 12 lessen mbt de fijne motoriek.
Weet alleen niet zo goed hoe ik mijn hoofdvraag het beste kan formuleren..gaat om 6 kinderen waarbij ik de fijne motoriek wil verbeteren/welke lessen echt nuttig zijn etc..
Lastig
das een goeiequote:Op donderdag 12 mei 2005 16:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe kan ik dmv probleemgerichte lessen op maat de fijne motoriek van deze kinderen verbeteren?
Wedding Day meen ik, met die Grace uit Will&Gracequote:Op donderdag 12 mei 2005 17:31 schreef Partygurl het volgende:
jij bent goed bezig flow
Kga vanaaf naar de bios
The wedding date ofzoiets
En dat vindt jij gekquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:53 schreef Inu het volgende:
tvp
Ik heb gewoon gister 6 uur bij de telefoon gezeten voor die Bruynzeel keuken actie en er hebben gewoon 6 mensen gebeld!
houden zoquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Oi.. hier is niet veel veranderd zie ik wel
Jij was idd echt 1 van de 1e jaquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, er is ook niets mis met 'niet veranderd' hoor..
moah.. ik was misschien vrij vroeg, maar anderen waren een tijdje eerder hoor.. volgens mij Juup en Amaranta, zo uit het blote hoofd...quote:
Bruynzeel zuigt grote tijdquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dat vindt jij gekBruynzeel heeft een waardeloze service dus de mensen kijk eerst verder.
It's ALIVVVVEEEEquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Oi.. hier is niet veel veranderd zie ik wel
Porschequote:Op donderdag 12 mei 2005 23:00 schreef blieblie het volgende:
Goodevening everybody.
Het was een soort van Porschedag op de Nurburgring.
Keb ook een filmpje met 3 min op de ringquote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:30 schreef omegaproject het volgende:
Goeiemorgen ... en fuck off met je autoplaatjes
3 minuten in de ring met mij en je plaatst je leven lang geen pagina's vol met plaatjes meerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:35 schreef blieblie het volgende:
[..]
Keb ook een filmpje met 3 min op de ring.
Ik weet het, heb Forza Motorsport ook van de week geinstalleerd op me XBOXquote:Op vrijdag 13 mei 2005 03:07 schreef febster het volgende:
Weet je hoe goed een Porsche op mijn 5.1 in Dolby Digital klinkt
Forza is zooooooo gaafMet je SLR of GT Carrera langs Times Square gassen, weet je hoe gaaf
Whehehe...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:48 schreef omegaproject het volgende:
[..]
3 minuten in de ring met mij en je plaatst je leven lang geen pagina's vol met plaatjes meer
Ach, jij hoeft geen arabisch pratende medelander duiedlijk te maken dat een Schermpje wat uit een middenconsole klapt voor 300 euro echt niet ook voorzien is van een navigatiesysteem. dvdspeler en radioquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:34 schreef omegaproject het volgende:
*telefoon rinkeld
Ikke: "Jaaah?"
dame: "Ja luister, ik kan niet synchroniseren met het netwerk!"
ikke: "zit de netwerkkabel er in?"
dame: "Ja, maar zitten 2 gaatjes welke moet ie in?"
ikke: "2 gaatjes? wacht, ik kom even kijken...."
Wat tref ik aan:
[afbeelding]
Dat is geen netwerkkabel
Mwoah niet echt. Ik denk dat hooguit de helft van de ong. 40 mensen die het nog moeten halen is op komen draven.quote:
OGD LAN, heb ff geen zin om geld uit te geven om naar de Nurnburgring te gaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:36 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Feli!
ga jij nou mee naar de OGD lan, of ga je met de nerds mee?![]()
40 man maar die het nog moesten halen??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mwoah niet echt. Ik denk dat hooguit de helft van de ong. 40 mensen die het nog moeten halen is op komen draven.
Wie gaat er dan ook bij een electro winkel werkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ach, jij hoeft geen arabisch pratende medelander duiedlijk te maken dat een Schermpje wat uit een middenconsole klapt voor 300 euro echt niet ook voorzien is van een navigatiesysteem. dvdspeler en radio.
Kan ook meer zijn hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:56 schreef blieblie het volgende:
[..]
40 man maar die het nog moesten halen??
Ik denk dat die vent alleen de mensen telt die een brief gekregen hebbenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:58 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Kan ook meer zijn hoor
Ik hoorde zoiets van een gast die naast me zat.
Kan ook zijn dat hij bedoelde dat er nog 40 man moesten komen toen ik binnenkwam om 2 uur.
Zomaar een inteligente gok: familieweekend misschien?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:02 schreef FlowDesign het volgende:
Wat is er in Weert (spreek uit: Whiiie-jèrt) dan?
The OC does ring a bel?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 11:18 schreef febster het volgende:
Wie is Caleb?
quote:
En ik lees het toch nog hèquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:50 schreef r8ality het volgende:
Ja sorry, ik heb het voor Floris ook al vernaggeld. Al heeft die heel andere zaken aan z'n hoofd nu.
.
En voor mijquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:50 schreef r8ality het volgende:
Ja sorry, ik heb het voor Floris ook al vernaggeld. Al heeft die heel andere zaken aan z'n hoofd nu.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |