abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26939679
na dit topic HELP! me relatie zit in de shit waar alles in staat wat vooraf gaat.

ik heb gister met der gesproken en ze zei dat haar aantrekkings gevoel weg is. maar wat ike cht een teken vond is dit. ze zei dat haar liefde weg is ze houd van me en dergelijke maar de liefde is weg. dan heeft het geen nut meer ik kan niet als enige liefde geven en niks ontvangen.
maar ja ik zeg het wel zo makkelijk maar het doet godvergeten pijn.
er boven op komen zal wel lukken je moet toch door. maar missen damn maarja het is nog niet eens een dag uit.

dit is ongeveer dat we hebben besproken.

ik vroeg haar of het waar is dat ze zich niet meer aangetrokken voelt tot mij en dat ze me meer als een vriend ziet dan der vriend.
ze zei ja dat klopt echt
ze zei ik vind het heerlijk om dingen met je te doen, lekker naar het strand naar de bios naar een concert naar de kroeg of thuis blijven. en met mijn vrienden en familie (me zussen waren gek van der). maar me liefde is eigenlijk weg zei ze.
ik vroeg aan der of het geen bevlieging is omdat ze zich down voelt . nee zei ze het is al een tijdje zo.
ik zei toen dat het beter is om dan niet meer door te gaan. (fock wat doet dat pijn om zelf te zeggen als je het eigenlijk niet wilt).
ze zei ja dat is misschien beter
ook heb ik gezegt dat deze beslissing voor altijd is dus we komen nooit meer bij elkaar als geliefde niet na 4 niet na 8maanden en niet eens na 10 jaar. het is al eens 2 maanden uit geweest en ik wil niet weer verliefd worden op haar en het dan na een paar maanden moeten verwerken.
toen heeft ze gezegt dat als het mogelijk is dat ze nog wel af en toe contact met me wil en ik zei dat dat goed is maar dat heeft tijd nodig VEEL tijd.
ze zei dat ze me heel erg zal missen. hoe lief ze me vind en hoeveel ze alsnog van me houd.
ze zei dat ze me ouders, me zussen en me vrienden heel erg zal missen en het jammer vind om niet meer dingen met me te doen (vakantie paar concerten nog geplant) en me loopbaan op de pabo die ik volgend jaar ga doen moet missen.

maarja ik zal haar leventje ook missen
haar ouders (toffe mensen),haar broertje, de lieve kat (is heel ziek), der collegas op werk, der vriendinnen. en vooral haar ik ga haar zo hard missen echt niet normaal.

maarja ik moet door
en het jammere is dat veel van mijn goeie vrienden NET een vriendinnetje hebben (ze laten me niet stikken hoor) maar ik heb geen zin om verliefde stelletjes te zien zitten.

ik ben nu net 2 weken vrij omdat ik een nieuwe baan heb (evenementen bouw erg gaaf werk). dus ik denk dat ik maar veel ga sporten en beetje naar me lieve zussen ga ofzo.

raar om dit te melden aan julie fokkers maar ja vreemde meningen doet een mens toch wat!

groet ties
he buur!
  donderdag 12 mei 2005 @ 11:47:26 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26939723
Ties, copy paste dit in dat bestaande topic, wil je?
Beetje overdreven om daar een nieuw topic voor aan te maken.
Slotje, dus.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')