Gek dat de FRS er dan maar 1 heeft.quote:
NG2 is nog steeds niet confirmed X360.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:30 schreef kepler het volgende:
[..]
zo uit mn blote hoofd:
Ninja Gaiden 2, Mass Effect, Oblivion, Forza 2, Halo 3, Fable 2
MS heeft de pre-order kits uitgegeven. Of denk je dat FRS 5 keer zoveel pre-order kits zelf gaat verkopen? Zelf t-shirts bedrukken etc...... :Squote:Op donderdag 1 december 2005 13:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gek dat de FRS er dan maar 1 heeft.
Wsl niet eerlijk verdeeld onder de filialen en teveel pre-orders aangenomen.
Ik zie niet in waarom MS hier de schuld van zou moeten zijn.
Ten eerste had niet iedere pre-order kit een t-shirtquote:Op donderdag 1 december 2005 13:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
MS heeft de pre-order kits uitgegeven. Of denk je dat FRS 5 keer zoveel pre-order kits zelf gaat verkopen? Zelf t-shirts bedrukken etc...... :S
PES6 kan ik ook nog wel op m'n PS2 spelen hoor, Jade Empire kon me bij deel 1 al niet boeien. GoW is gewoon Freedom Fighters mixed met Quake.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
En niet te vergeten:
Jade Empire 2, GoW + dat project van de bedenkers van GTA (Kan effe niet op de naam komen.) en natuurlijk is PES6 al op de X360 nog voor de PS3 in Europa is.
ik stond erbijquote:Op donderdag 1 december 2005 13:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ten eerste had niet iedere pre-order kit een t-shirt.
Sowieso ben jij echt de eerste die dit zegt. Zeker weer gehoord van je mannetje bij de FRS.
Nee, pes6 komt alleen op de next-genquote:Op donderdag 1 december 2005 13:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
PES6 kan ik ook nog wel op m'n PS2 spelen hoor, Jade Empire kon me bij deel 1 al niet boeien. GoW is gewoon Freedom Fighters mixed met Quake.
Ik wel in elk geval. Zoals de PS1, PS2 en PSP hiervoor al binnen 1 maand na launch games had waarvoor je gewoon die console moest hebben.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar jij verwacht dus killer games in de launch line-up van de ps3?.
!
Eigenlijk wel.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar jij verwacht dus killer games in de launch line-up van de ps3?.
!
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik wel in elk geval. Zoals de PS1, PS2 en PSP hiervoor al binnen 1 maand na launch games had waarvoor je gewoon die console moest hebben.
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik wel in elk geval. Zoals de PS1, PS2 en PSP hiervoor al binnen 1 maand na launch games had waarvoor je gewoon die console moest hebben.
Zegt de man die Fable tot in den treuren hypte.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan zal je wsl flink teleurgesteld worden.
jouw vergelijkingen slaan nergens op. Tekken was de eerste met een vechtsysteem als Tekken. en de vergelijking MGS met Contra en Bond slaat al helemaal nergens op. MGS is gebaseerd op de oorspronkelijke NES versie. Die uitkwam voordat Contra of Bond te spelen waren.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, pes6 komt alleen op de next-gen.
En je argumentatie mbt GoW slaat nergens op.
Tekken is een 3d versie van Streetfighter, MGS is een mix van Contra en James Bond.
Zo kan je nog wel ff doorgaan.
True that. Saaiste leveldesign OOIT.quote:Halo is gewoon een matige shooter.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 1 december 2005 13:52 schreef Vitalogy het volgende:
Eigenlijk wel grappig als de XBox 360 en PS3 uit is en je dan het meeste plezier beleeft aan de nieuwe Zelda.
True That.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:52 schreef Vitalogy het volgende:
Eigenlijk wel grappig als de XBox 360 en PS3 uit is en je dan het meeste plezier beleeft aan de nieuwe Zelda.
MGS is de enige die ik interessant vind.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:54 schreef SocialDisorder het volgende:
Launchgames op de PS3?
Een paar:
MotorStorm, Killzone, Eye-dentify, BladeStorm, Ni-Oh, Metal Gear Solid 4
er is een lijst van 200 games die momenteel al in ontwikkeling zijn voor de PS3.
zie je hoe ik Devil May Cry 4 wist te omzeilen?
Ik vond Fable een erg goeie game.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:43 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Zegt de man die Fable tot in den treuren hypte.![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:11 schreef SocialDisorder het volgende:
ah, jij vond Fable erg goed. Nuff sed lijkt me.
Jij oordeelt over games die nog uit moeten komen, ik oordeel over games die ik gespeeld heb.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Nee, de zogenaamde killer launchgames van jou dan.
Over nuff said gesproken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |