Eigenlijk wel.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar jij verwacht dus killer games in de launch line-up van de ps3?.
!
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik wel in elk geval. Zoals de PS1, PS2 en PSP hiervoor al binnen 1 maand na launch games had waarvoor je gewoon die console moest hebben.
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik wel in elk geval. Zoals de PS1, PS2 en PSP hiervoor al binnen 1 maand na launch games had waarvoor je gewoon die console moest hebben.
Zegt de man die Fable tot in den treuren hypte.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan zal je wsl flink teleurgesteld worden.
jouw vergelijkingen slaan nergens op. Tekken was de eerste met een vechtsysteem als Tekken. en de vergelijking MGS met Contra en Bond slaat al helemaal nergens op. MGS is gebaseerd op de oorspronkelijke NES versie. Die uitkwam voordat Contra of Bond te spelen waren.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, pes6 komt alleen op de next-gen.
En je argumentatie mbt GoW slaat nergens op.
Tekken is een 3d versie van Streetfighter, MGS is een mix van Contra en James Bond.
Zo kan je nog wel ff doorgaan.
True that. Saaiste leveldesign OOIT.quote:Halo is gewoon een matige shooter.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 1 december 2005 13:52 schreef Vitalogy het volgende:
Eigenlijk wel grappig als de XBox 360 en PS3 uit is en je dan het meeste plezier beleeft aan de nieuwe Zelda.
True That.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:52 schreef Vitalogy het volgende:
Eigenlijk wel grappig als de XBox 360 en PS3 uit is en je dan het meeste plezier beleeft aan de nieuwe Zelda.
MGS is de enige die ik interessant vind.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:54 schreef SocialDisorder het volgende:
Launchgames op de PS3?
Een paar:
MotorStorm, Killzone, Eye-dentify, BladeStorm, Ni-Oh, Metal Gear Solid 4
er is een lijst van 200 games die momenteel al in ontwikkeling zijn voor de PS3.
zie je hoe ik Devil May Cry 4 wist te omzeilen?
Ik vond Fable een erg goeie game.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:43 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Zegt de man die Fable tot in den treuren hypte.![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:11 schreef SocialDisorder het volgende:
ah, jij vond Fable erg goed. Nuff sed lijkt me.
Jij oordeelt over games die nog uit moeten komen, ik oordeel over games die ik gespeeld heb.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Nee, de zogenaamde killer launchgames van jou dan.
Over nuff said gesproken.
Zo, anders maak je jezelf ff helemaal onsterfelijk belachelijk.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jij oordeelt over games die nog uit moeten komen, ik oordeel over games die ik gespeeld heb.
Nuff sed![]()
Ik zal jou eens uit je verband rukken!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:11 schreef P-Style het volgende:
Jongens, kijk uit dat julle deze topic niet uit z'n verband rukken!
quote anders even waar ik ze killer noemde. Ik noem launch titels die mij interessanter lijken dan de meuk die momenteel voor de X360 uitkomt.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zo, anders maak je jezelf ff helemaal onsterfelijk belachelijk..
Jij noemt het killer launch games terwijl er niets meer te zien is geweest dan wat pre-rendered filmpjes.
MotorStorm lijkt me idd wel ok, maar eerst gameplay filmpjesquote:Op donderdag 1 december 2005 13:54 schreef SocialDisorder het volgende:
Launchgames op de PS3?
Een paar:
MotorStorm, Killzone, Eye-dentify, BladeStorm, Ni-Oh, Metal Gear Solid 4
er is een lijst van 200 games die momenteel al in ontwikkeling zijn voor de PS3.
zie je hoe ik Devil May Cry 4 wist te omzeilen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |