Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik de foto zag. Is zeer jammer omdat de spiegelstrook over de gehele lengte van de muur loopt. Zo onderbreek je hem op een erg lelijke manier. Ik zou hem als ik jou was toch ergens anders neerzetten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:12 schreef nostra het volgende:
Ziet er leuk uit! Zou alleen zelf die vitrinekast niet voor de spiegel zetten.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:37 schreef Nuvole het volgende:
Okee, ik heb even heel slecht zitten paintsoepen, maar als je het nou zo had gedaan:
[afbeelding]
Niet dat je er nu nog veel aan hebt...![]()
Geweldig!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:23 schreef APK het volgende:
Je moet ook nog effe een laddertje klussen om naar je magnetron te klimmen.![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:37 schreef Nuvole het volgende:
Okee, ik heb even heel slecht zitten paintsoepen, maar als je het nou zo had gedaan:
[afbeelding]
Niet dat je er nu nog veel aan hebt...![]()
Daar dacht ik ook meteen aanquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:23 schreef APK het volgende:
Nu nog een paar vrouwtjes d'r in en vangen maar.
OMGquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:23 schreef APK het volgende:
Nu nog een paar vrouwtjes d'r in en vangen maar.
Nee, ik vind de spiegels juist iets grappigs hebben. Het is aan de ene kant erg fout om te doen, maar het ziet er onwijs gaaf uit in het echt.. Het heeft iets retro's met die zwarte knopjes ertussen. Een beetje het 'foute' jaren 70-80 discotheek gevoel krijg ik erbij.. En het gevoel van een bordeel.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:35 schreef rotterdamse het volgende:
Eh...als je die spiegels nou eens helemaal weg laat? Lijkt me een stuk beter.
Wastafel vind ik trouwens erg mooi!
Je moet niet zoveel roken, op de foto is de kamer bijna niet meer te zienquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:42 schreef KonnieKipke het volgende:
In de verf zit Monaco-wit/geel, het is door de flits niet goed te zien...
[afbeelding]
Hangt een grote times square poster van IKEA..
Maar inderdaad, heel erg veel hangt er niet aan de muren, zonder het te ongezellig of kil te laten worden, is dit wel een beetje mn doelstelling... Ik wil zoveel mogelijkheid openheid en ruimte creeeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |