En dan heb je zelfs nog kans dat ze hun prijs voor jou verlagen, omdat ze niet willen dat je naar de concurrent gaatquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:38 schreef Speedski het volgende:
Opbellen en zeggen dat je in zee gaat met een ander bedrijf.
Geachte mevrouw, meneer,quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:42 schreef SlaadjeBla het volgende:
Geachte heer / mevrouw,
Na uw offerte zorgvuldig behandeld te hebben, moet ik u mededelen dat wij hier niet op ingaan. <eventueel reden hier>
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Hoogachtend,
<jouw naam>
klaar.
Wat hij zegt. Naast hopen op de pot hoop ik trouwens ook op een paar miljoen in te staatsloterij, maar das een ander verhaal..quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:00 schreef De-Boswachter het volgende:
[..]
Geachte mevrouw, meneer,
Na uw offerte zorgvuldig behandeld te hebben deel ik u mede dat wij geen gebruik zullen maken van de door u geofferreerde producten en/of diensten. (klinkt geil en doordacht, vandaar deze zinsvorm)
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. (gebruik NOOIT maar dan ook NOOIT het woord HOOP. Je stelt je daarmee enigzins kwetsbaar op. Hopen doe je op de pot)
Met vriendelijke groet, (vinden ze je toch nog een aardige vent)
Neuk Teugel.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:00 schreef De-Boswachter het volgende:
[..]
Geachte mevrouw, meneer,
Na uw offerte zorgvuldig behandeld te hebben deel ik u mede dat wij geen gebruik zullen maken van de door u geofferreerde aangeboden producten en/of diensten. (klinkt geil en doordacht, vandaar deze zinsvorm)
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. (gebruik NOOIT maar dan ook NOOIT het woord HOOP. Je stelt je daarmee enigzins kwetsbaar op. Hopen doe je op de pot)
Met vriendelijke groet, (vinden ze je toch nog een aardige vent)
Neuk Teugel.
Nee, ik ken 'm niet persoonlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:39 schreef Solomon het volgende:
Betere vraag: Waarom denk je dat de afgewezene kwaad wordt? Ken je de afgewezene persoonlijk?
Dat kan, maar ik weet ook dat er heel veel verschil in kwaliteit kan zitten tussen de verschillende bedrijven en dat zal bij tegelzetters net zo zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:01 schreef Spyder het volgende:
ligt er waarschijnlijk ook aan hoe zeer ze om werk verlegen zitten.
Absoluut waar; ik heb wel eens begrepen dat loodgieters e.d. die het gewoon druk hebben maar geen "nee" willen verkopen gewoon een enorm dure offerte afgeven.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:01 schreef Spyder het volgende:
50% valt best nog mee, ik heb offertes van schilders en stucadoors gehad waar een factor 3 prijsverschil in zat... ligt er waarschijnlijk ook aan hoe zeer ze om werk verlegen zitten.
uhmzz goede reclame zou ik zeggen :Squote:Op donderdag 12 mei 2005 17:24 schreef Seraphin het volgende:
[..]
Absoluut waar; ik heb wel eens begrepen dat loodgieters e.d. die het gewoon druk hebben maar geen "nee" willen verkopen gewoon een enorm dure offerte afgeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |