quote:Werden er toen junks afgeschoten?
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:26 schreef yootje het volgende:[..]
Als hier mensen junks willen afschieten, denk ik aan WO2, niet zo'n vreemde gedachtegang lijkt me.
quote:Wil best wel reageren op jou hoor, voorbeeldje was afgelopen zomer in Liverpool, geen enkele junk gezien. Komt o.a. doordat er door de hele stad posters hangen met Facts and Myths about beggars and junkies. Ik zal je echt niet vermoeien met alle 30 mythen en feiten maar wara het op neer kwam was dat geld geven aan junks en bedelaars voor overlast zorgt. Volgens Liverpool zijn er voldoende faciliteiten (WW, opvangtehuizen, in Liverpool alleen al 85!, leger des Heils, loopbaanbegeleiding etc) om de verslaafde mens weer op gang te helpen. Met als laatste toevoeging, als u een bedelaar of junk ziet gaarna de Traffic Officer waarschuwen zodat hij/zij door de politie kan worden opgepakt.
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:37 schreef Che_Guevara het volgende:
Kingeef, ik ga niet eens op je post reageren, niet omdat ik dat niet durf, maar omdat schorpioen vrijwel alles al verteld heeft.
En ik zal ook niet gaan ontkennen dat er ook wel nadelen aan legaliseren zullen zitten...
Maar die komen bij lange na niet in de buurt van de nadelen van de "harde hand manier".En een leeghoofd ben ik zeker niet..
Al zou ik wel is willen dat het er leeg kon zijn, hersenloos figuur.
Wij denken het in Nederland allemaal zo goed te weten en we moeten maar alles goedpraten en gedogen. Het enige wat we in stand houden is een probleem. Waar ik mee geconfronteerd wordt overigens, dagelijks. En ik los dat op op mijn eigen manier (maar ik knal ze niet af hoor).
quote:Bij legalisering, en dus een veel goedkoper wordende heroine zullen er geen junks bij jou blijven bedelen om geld... de standaard zwervers voor hun eten misschien, niet de junks.
Op woensdag 8 oktober 2003 00:24 schreef kingeef het volgende:[..]
Wil best wel reageren op jou hoor, voorbeeldje was afgelopen zomer in Liverpool, geen enkele junk gezien. Komt o.a. doordat er door de hele stad posters hangen met Facts and Myths about beggars and junkies. Ik zal je echt niet vermoeien met alle 30 mythen en feiten maar wara het op neer kwam was dat geld geven aan junks en bedelaars voor overlast zorgt. Volgens Liverpool zijn er voldoende faciliteiten (WW, opvangtehuizen, in Liverpool alleen al 85!, leger des Heils, loopbaanbegeleiding etc) om de verslaafde mens weer op gang te helpen. Met als laatste toevoeging, als u een bedelaar of junk ziet gaarna de Traffic Officer waarschuwen zodat hij/zij door de politie kan worden opgepakt.
Wij denken het in Nederland allemaal zo goed te weten en we moeten maar alles goedpraten en gedogen. Het enige wat we in stand houden is een probleem. Waar ik mee geconfronteerd wordt overigens, dagelijks. En ik los dat op op mijn eigen manier (maar ik knal ze niet af hoor).
quote:Houdt je dan ook stil ventje.
Op woensdag 8 oktober 2003 10:25 schreef Che_Guevara het volgende:[..]
Bij legalisering, en dus een veel goedkoper wordende heroine zullen er geen junks bij jou blijven bedelen om geld... de standaard zwervers voor hun eten misschien, niet de junks.
En dat was jou probleem toch?
Het gaat toch vooral om de overlast die ze veroorzaken, die is op zo'n manier wel degelijk zeer kleinschalig te maken..
En ik heb er genoeg informatie over gelezen etc.
En ik ga nu ook niet nog een keer in discussie met jou, als ik dat wel zou doen kon ik net zo goed alle dingen van schorpioen van de vorige bladzijde hier neerplakken, beetje dubbelop.
De discussie is al gevoerd...
quote:Als elk argument toch afketst op een betonnen plaat is dat misschien idd de beste optie.
Op woensdag 8 oktober 2003 13:27 schreef El-Rico het volgende:[..]
Houdt je dan ook stil ventje.
quote:Er zijn zoveel slimme onwetende mensen...
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:51 schreef El-Rico het volgende:[..]
Ik ben slim en jij gaat mij niet op deze manier de les lezen mafkees. Die lui hebben er zelf voor gekozen om aan de drugs of drank te gaan and that's it.
Wie denk je wel niet dat je bent...
quote:Nee, maar wel gehandicapten die ook nuuteloos en maar lastig werden gevonden. Maar genoeg over dit.
Op woensdag 8 oktober 2003 00:13 schreef kingeef het volgende:[..]
Werden er toen junks afgeschoten?
quote:Today, nearly erveryone can read, but only a few people can think.
Op woensdag 8 oktober 2003 14:10 schreef Che_Guevara het volgende:[..]
Er zijn zoveel slimme onwetende mensen...
Gelukkig gebruik ik mijn slimheid WEL bij het nadenken.
Mooie quote, weet niet meer van wie.
quote:ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst ventje
Op woensdag 8 oktober 2003 14:10 schreef Che_Guevara het volgende:[..]
Er zijn zoveel slimme onwetende mensen...
Gelukkig gebruik ik mijn slimheid WEL bij het nadenken.
quote:Niet waar...Werd in het begin in Duitsland gedaan maar daar zijn de duitsers zelf mee opgehouden. Bovendien zijn dit soort acties (verplichte steralisatie) ook in het naoorlogse Zweden gebeurt. En dat had niets met Nazi's te maken. Je weet niet waar je het over hebt
Op woensdag 8 oktober 2003 15:13 schreef yootje het volgende:[..]
Nee, maar wel gehandicapten die ook nuuteloos en maar lastig werden gevonden. Maar genoeg over dit.
Bovendien zou ik junks e.d. niet onder de gehandicapten willen scharen. In wat voor leefwereld leef jij?
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 10:25 schreef Che_Guevara het volgende:[..]
Bij legalisering, en dus een veel goedkoper wordende heroine zullen er geen junks bij jou blijven bedelen om geld... de standaard zwervers voor hun eten misschien, niet de junks.
En dat was jou probleem toch?Lees eerst eens al mijn postings kerel voordat je wat zegt.
Het gaat toch vooral om de overlast die ze veroorzaken, die is op zo'n manier wel degelijk zeer kleinschalig te maken..
En ik heb er genoeg informatie over gelezen etc.Waar dan?
En ik ga nu ook niet nog een keer in discussie met jou, als ik dat wel zou doen kon ik net zo goed alle dingen van schorpioen van de vorige bladzijde hier neerplakken, beetje dubbelop.Das jouw mening
De discussie is al gevoerd...
Fijn, zijn wij het erover eens dat wij het niet eens worden
En junks? Loop op pak 'm beet maandagmiddag rond 12'en eens een rondje over de Amsterdamse wallen.
quote:hoe zou dat nu komen ?
Op woensdag 8 oktober 2003 19:46 schreef Roellio het volgende:
Als je een fiets van 1200 piek ergens neerzet moet je natuurlijk niet gaan piepen dattie gejat is. Misschien erg lullig, maar zo is de maatschappij nu eenmaal.
quote:Doordat de Junks die fiets jatten, waarom doen ze dat?
Op woensdag 8 oktober 2003 21:24 schreef sybsyb het volgende:[..]
hoe zou dat nu komen ?
Moeten we deze mensen eigenlijk niet helpen ipv straffen aangezien ze toch zware problemen hebben? Nee die moeten we straffen, want ze gebruiken harddrugs en harddrugs is illigaal.
quote:Ik dacht dat jij niets meer zou zeggen?
Op donderdag 9 oktober 2003 11:14 schreef Che_Guevara het volgende:[..]
Doordat de Junks die fiets jatten, waarom doen ze dat?
Omdat hun drugs te duur is en ze het toch nodig hebben, waarom hebben ze het nodig?
Omdat ze zeer waarschijnlijk zware geestelijke problemen hebben gehad en daardoor aan de drugs zijn geraakt.Moeten we deze mensen eigenlijk niet helpen ipv straffen aangezien ze toch zware problemen hebben? Nee die moeten we straffen, want ze gebruiken harddrugs en harddrugs is illigaal.
quote:Mwah, ik zou eigenlijk vooral niks meer tegen jou zeggen.
Op donderdag 9 oktober 2003 11:20 schreef kingeef het volgende:[..]
Ik dacht dat jij niets meer zou zeggen?
quote:Idd sukkeltje ben je
Op donderdag 9 oktober 2003 11:27 schreef Che_Guevara het volgende:[..]
Mwah, ik zou eigenlijk vooral niks meer tegen jou zeggen.
En nu doe ik het toch weer, kutzooi.
En ga alsjeblieft niet reageren met: waar staat dat ik je een zacht eitje heb genoemd?
quote:half-zacht eitje
Op donderdag 9 oktober 2003 15:09 schreef yootje het volgende:
Het valt me op dat telkens als iemand die tegen het straffen van junks is, iets zegt diegene telkens wordt uitgescholden of belachelijk wordt gemaakt. We zijn klotelinksen, moraalridders, zachte eitjes, weten er niets van af... Doe dat nou eens niet.En ga alsjeblieft niet reageren met: waar staat dat ik je een zacht eitje heb genoemd?
quote:Als ik iets niet ben, dan is het wel een Moraalriddertje...
Op donderdag 9 oktober 2003 14:31 schreef El-Rico het volgende:[..]
Idd sukkeltje ben je
Opgelost dan toch
?
----
Wel ns een chimpansee gezien? Een.. struisvogel?
Hebben die gevoelens? Schop ze maar ns!
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door mary-lou op 09-10-2003 15:36]
We leven in nederland in een verzorgingsstaat en nemen het voor de zwakkeren op in deze maatschappij. Op heel veel punten ben ik blij dat we in een verzorgingsstaat leven. (Soms heb ik mijn twijfels) Het is alleen nog niet totalitair.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |