abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13719242
Ik geloof dat de discussie zich een beetje herhaalt...
Unox, the worst operating system.
  woensdag 8 oktober 2003 @ 00:13:40 #152
67774 kingeef
Ondertitel?
pi_13730363
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:26 schreef yootje het volgende:

[..]

Als hier mensen junks willen afschieten, denk ik aan WO2, niet zo'n vreemde gedachtegang lijkt me.

Werden er toen junks afgeschoten?
We come in peace, shoot to kill
pi_13730375
Herman brood was lief
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  woensdag 8 oktober 2003 @ 00:24:41 #154
67774 kingeef
Ondertitel?
pi_13730598
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:37 schreef Che_Guevara het volgende:
Kingeef, ik ga niet eens op je post reageren, niet omdat ik dat niet durf, maar omdat schorpioen vrijwel alles al verteld heeft.
En ik zal ook niet gaan ontkennen dat er ook wel nadelen aan legaliseren zullen zitten...
Maar die komen bij lange na niet in de buurt van de nadelen van de "harde hand manier".

En een leeghoofd ben ik zeker niet..
Al zou ik wel is willen dat het er leeg kon zijn, hersenloos figuur.

Wil best wel reageren op jou hoor, voorbeeldje was afgelopen zomer in Liverpool, geen enkele junk gezien. Komt o.a. doordat er door de hele stad posters hangen met Facts and Myths about beggars and junkies. Ik zal je echt niet vermoeien met alle 30 mythen en feiten maar wara het op neer kwam was dat geld geven aan junks en bedelaars voor overlast zorgt. Volgens Liverpool zijn er voldoende faciliteiten (WW, opvangtehuizen, in Liverpool alleen al 85!, leger des Heils, loopbaanbegeleiding etc) om de verslaafde mens weer op gang te helpen. Met als laatste toevoeging, als u een bedelaar of junk ziet gaarna de Traffic Officer waarschuwen zodat hij/zij door de politie kan worden opgepakt.

Wij denken het in Nederland allemaal zo goed te weten en we moeten maar alles goedpraten en gedogen. Het enige wat we in stand houden is een probleem. Waar ik mee geconfronteerd wordt overigens, dagelijks. En ik los dat op op mijn eigen manier (maar ik knal ze niet af hoor).

pi_13734103
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 00:24 schreef kingeef het volgende:

[..]

Wil best wel reageren op jou hoor, voorbeeldje was afgelopen zomer in Liverpool, geen enkele junk gezien. Komt o.a. doordat er door de hele stad posters hangen met Facts and Myths about beggars and junkies. Ik zal je echt niet vermoeien met alle 30 mythen en feiten maar wara het op neer kwam was dat geld geven aan junks en bedelaars voor overlast zorgt. Volgens Liverpool zijn er voldoende faciliteiten (WW, opvangtehuizen, in Liverpool alleen al 85!, leger des Heils, loopbaanbegeleiding etc) om de verslaafde mens weer op gang te helpen. Met als laatste toevoeging, als u een bedelaar of junk ziet gaarna de Traffic Officer waarschuwen zodat hij/zij door de politie kan worden opgepakt.

Wij denken het in Nederland allemaal zo goed te weten en we moeten maar alles goedpraten en gedogen. Het enige wat we in stand houden is een probleem. Waar ik mee geconfronteerd wordt overigens, dagelijks. En ik los dat op op mijn eigen manier (maar ik knal ze niet af hoor).

Bij legalisering, en dus een veel goedkoper wordende heroine zullen er geen junks bij jou blijven bedelen om geld... de standaard zwervers voor hun eten misschien, niet de junks.
En dat was jou probleem toch?
Het gaat toch vooral om de overlast die ze veroorzaken, die is op zo'n manier wel degelijk zeer kleinschalig te maken..
En ik heb er genoeg informatie over gelezen etc.
En ik ga nu ook niet nog een keer in discussie met jou, als ik dat wel zou doen kon ik net zo goed alle dingen van schorpioen van de vorige bladzijde hier neerplakken, beetje dubbelop.
De discussie is al gevoerd...
  woensdag 8 oktober 2003 @ 13:27:12 #156
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_13737983
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 10:25 schreef Che_Guevara het volgende:

[..]

Bij legalisering, en dus een veel goedkoper wordende heroine zullen er geen junks bij jou blijven bedelen om geld... de standaard zwervers voor hun eten misschien, niet de junks.
Het gaat toch vooral om de overlast die ze veroorzaken, die is op zo'n manier wel degelijk zeer kleinschalig te maken..
En ik ga nu ook niet nog een keer in discussie met jou, als ik dat wel zou doen kon ik net zo goed alle dingen van schorpioen van de vorige bladzijde hier neerplakken, beetje dubbelop.

Houdt je dan ook stil ventje.
pi_13738110
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 13:27 schreef El-Rico het volgende:

[..]

Houdt je dan ook stil ventje.

Als elk argument toch afketst op een betonnen plaat is dat misschien idd de beste optie.
Unox, the worst operating system.
pi_13739224
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 15:51 schreef El-Rico het volgende:

[..]

Ik ben slim en jij gaat mij niet op deze manier de les lezen mafkees. Die lui hebben er zelf voor gekozen om aan de drugs of drank te gaan and that's it.

Wie denk je wel niet dat je bent...

Er zijn zoveel slimme onwetende mensen...
Gelukkig gebruik ik mijn slimheid WEL bij het nadenken.
pi_13740859
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 00:13 schreef kingeef het volgende:

[..]

Werden er toen junks afgeschoten?

Nee, maar wel gehandicapten die ook nuuteloos en maar lastig werden gevonden. Maar genoeg over dit.
pi_13740887
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 14:10 schreef Che_Guevara het volgende:

[..]

Today, nearly erveryone can read, but only a few people can think.

Mooie quote, weet niet meer van wie.

woensdag 8 oktober 2003 @ 19:18:31 #161
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_13747180
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 14:10 schreef Che_Guevara het volgende:

[..]

ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst ventje
  woensdag 8 oktober 2003 @ 19:43:15 #162
67774 kingeef
Ondertitel?
pi_13747867
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 15:13 schreef yootje het volgende:

[..]

Nee, maar wel gehandicapten die ook nuuteloos en maar lastig werden gevonden. Maar genoeg over dit.

Niet waar...Werd in het begin in Duitsland gedaan maar daar zijn de duitsers zelf mee opgehouden. Bovendien zijn dit soort acties (verplichte steralisatie) ook in het naoorlogse Zweden gebeurt. En dat had niets met Nazi's te maken. Je weet niet waar je het over hebt

Bovendien zou ik junks e.d. niet onder de gehandicapten willen scharen. In wat voor leefwereld leef jij?

woensdag 8 oktober 2003 @ 19:45:21 #163
67774 kingeef
Ondertitel?
pi_13747944
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 10:25 schreef Che_Guevara het volgende:

[..]

Lees eerst eens al mijn postings kerel voordat je wat zegt.

Waar dan?

Das jouw mening

Fijn, zijn wij het erover eens dat wij het niet eens worden

pi_13747971
Als je een fiets van 1200 piek ergens neerzet moet je natuurlijk niet gaan piepen dattie gejat is. Misschien erg lullig, maar zo is de maatschappij nu eenmaal.

En junks? Loop op pak 'm beet maandagmiddag rond 12'en eens een rondje over de Amsterdamse wallen.

pi_13750648
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 19:46 schreef Roellio het volgende:
Als je een fiets van 1200 piek ergens neerzet moet je natuurlijk niet gaan piepen dattie gejat is. Misschien erg lullig, maar zo is de maatschappij nu eenmaal.
hoe zou dat nu komen ?
pi_13759756
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 21:24 schreef sybsyb het volgende:

[..]

hoe zou dat nu komen ?

Doordat de Junks die fiets jatten, waarom doen ze dat?
Omdat hun drugs te duur is en ze het toch nodig hebben, waarom hebben ze het nodig?
Omdat ze zeer waarschijnlijk zware geestelijke problemen hebben gehad en daardoor aan de drugs zijn geraakt.

Moeten we deze mensen eigenlijk niet helpen ipv straffen aangezien ze toch zware problemen hebben? Nee die moeten we straffen, want ze gebruiken harddrugs en harddrugs is illigaal.

donderdag 9 oktober 2003 @ 11:20:30 #167
67774 kingeef
Ondertitel?
pi_13759885
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 11:14 schreef Che_Guevara het volgende:

[..]

Doordat de Junks die fiets jatten, waarom doen ze dat?
Omdat hun drugs te duur is en ze het toch nodig hebben, waarom hebben ze het nodig?
Omdat ze zeer waarschijnlijk zware geestelijke problemen hebben gehad en daardoor aan de drugs zijn geraakt.

Moeten we deze mensen eigenlijk niet helpen ipv straffen aangezien ze toch zware problemen hebben? Nee die moeten we straffen, want ze gebruiken harddrugs en harddrugs is illigaal.

Ik dacht dat jij niets meer zou zeggen?
pi_13760026
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 11:20 schreef kingeef het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij niets meer zou zeggen?

Mwah, ik zou eigenlijk vooral niks meer tegen jou zeggen.
En nu doe ik het toch weer, kutzooi.
  donderdag 9 oktober 2003 @ 14:31:48 #169
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_13764431
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 11:27 schreef Che_Guevara het volgende:

[..]

Mwah, ik zou eigenlijk vooral niks meer tegen jou zeggen.
En nu doe ik het toch weer, kutzooi.

Idd sukkeltje ben je

pi_13765585
Het valt me op dat telkens als iemand die tegen het straffen van junks is, iets zegt diegene telkens wordt uitgescholden of belachelijk wordt gemaakt. We zijn klotelinksen, moraalridders, zachte eitjes, weten er niets van af... Doe dat nou eens niet.

En ga alsjeblieft niet reageren met: waar staat dat ik je een zacht eitje heb genoemd?

pi_13765600
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 15:09 schreef yootje het volgende:
Het valt me op dat telkens als iemand die tegen het straffen van junks is, iets zegt diegene telkens wordt uitgescholden of belachelijk wordt gemaakt. We zijn klotelinksen, moraalridders, zachte eitjes, weten er niets van af... Doe dat nou eens niet.

En ga alsjeblieft niet reageren met: waar staat dat ik je een zacht eitje heb genoemd?

half-zacht eitje
Being insane is not a disease, it's a way of life!!!!!
pi_13765828
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 14:31 schreef El-Rico het volgende:

[..]

Idd sukkeltje ben je

[afbeelding]

Als ik iets niet ben, dan is het wel een Moraalriddertje...
En ben ik zoals je waarschijnlijk wel zal denken helemaal GEEN links figuur, eerder rechts.
Als iemand hier de Moraalridder is, dan is dat meestal diegene die tegen drugs is, want ja dat is nou eenmaal verboden! (alcoholdrinkend).
pi_13766059
Ehmm.. Schorpioen:
Eerst lees ik: 'Ze willen wel afkicken, maar dat kunnen ze niet. Arme, arme junkies '
en dan: 'Verplicht afkicken is een sprookje. Dat werkt alleen als je het ZELF wilt'.

Opgelost dan toch ?

pi_13766245
quote: "Ze hebben 2 benen, een hoofd met daarin hersens, gevoelens, waarom zijn ze geen mensen?"

----
Wel ns een chimpansee gezien? Een.. struisvogel?
Hebben die gevoelens? Schop ze maar ns!

[Dit bericht is gewijzigd door mary-lou op 09-10-2003 15:36]

pi_13767047
Ik woon door de week in Heerlen, dan weet je hoe het is om te moeten leven met junks. Inderdaad, het zijn mensen van vlees en bloed. Als je al die verhalen van mensen om je heen hoort dan ga je toch iets anders tegen de junks aankijken. Zo is er bij een vriend van mij 3 x de autoruit ingeslagen in een jaar tijd, waarna de radio is weggehaalt. Trof een vriendin van mij een junk aan in de douche! en is een andere vriend van mij aangevallen door een junk!
Leuk die methadonbus en legalisering, ik ben meer voor zero tollerance! Een harder rechtssysteem en hardere optredens van politie, (neem een voorbeeld aan Italie.)
Ik heb geen medelijden met mensen die aan de drugs raken, door wat voor oorzaak dan ook. Klint hard! Een kennis van mij is ook aan de drugs geraakt.(is er nu van afgekicked). Het blijven mensen van vlees en bloed alleen heb ik er geen medelijden mee!

We leven in nederland in een verzorgingsstaat en nemen het voor de zwakkeren op in deze maatschappij. Op heel veel punten ben ik blij dat we in een verzorgingsstaat leven. (Soms heb ik mijn twijfels) Het is alleen nog niet totalitair.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')