Ja.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar kreeg ik altijd pijn aan mijn vingers van, omdat ik steeds heen en weer moest rennen zeg maar
Het was echt geweldig! En als kind vroeg ik me altijd af hoe het nou kon en zo. Het was een groot raadsel voor mij.. ik heb een keer bijna zo een pistool gesloopt om te ontdekken hoe het zou zatquote:
Het is ook teringmoeilijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zie je nou, dat onderschijdt ons van nerds. Wij zijn gewoon cool
Ik was altijd het beste in MarioKartquote:
Het was niet alleen moeilijk, maar op een gegeven moment wordt het ook best saai en zoquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is ook teringmoeilijkIk had helemaal op internet gezocht hoe ik verder moest, maar ik kón het gewoon niet
![]()
Ik snap 't eerlijk gezegd nog nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het was echt geweldig! En als kind vroeg ik me altijd af hoe het nou kon en zo. Het was een groot raadsel voor mij.. ik heb een keer bijna zo een pistool gesloopt om te ontdekken hoe het zou zat![]()
Nee, ik heb het toen echt wel 100 keer geprobeerd, maar het ging gewoon nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het was niet alleen moeilijk, maar op een gegeven moment wordt het ook best saai en zo
quote:
We moeten een MarioKart64 meet houdenquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik heb het toen echt wel 100 keer geprobeerd, maar het ging gewoon niet
Super Mario World wel helemaal uitgespeeld
Donkey Kong Country ookhoewel de teller altijd op 50% bleef staan
En ik was ook heel goed in Mario Kart
64 is moeilijker, net als de Gamecube-versie die ik nu hebquote:
Oeeeh, is dat een uitdaging????quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
64 is moeilijker, net als de Gamecube-versie die ik nu heb
Die mij maar de SNES-versie, dan win ik gegarandeerd![]()
Ja, klinkt vrij logischquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:09 schreef Dizer het volgende:
[..]Er zit een sensor in met een spiegel die het beeld reflecteert naar het chipje in de pistool en als je schiet en het vorm van het eend wordt gereflecteerd tijdens het schieten, dan herkende de sensor dat en won je
Dacht ik zo![]()
Tjah, als 8 jarige kind ga je niet aan zulke dingen denken, neequote:Op woensdag 11 mei 2005 22:11 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, klinkt vrij logischZou ik vroeger nooit opgekomen zijn
Ik euh..quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het was echt geweldig! En als kind vroeg ik me altijd af hoe het nou kon en zo. Het was een groot raadsel voor mij.. ik heb een keer bijna zo een pistool gesloopt om te ontdekken hoe het zou zat![]()
Yepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |