Probeer Messina, #messina....quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:25 schreef Wutangtony het volgende:
Maar is er al een familie die mij opwil nemen. Dit nederige slaafje kan wel wat bescherming gebruiken terwijl hij bezig is zijn zaken te expanderen.
Buccola wil een eigen familie... pm em maar ingamequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:25 schreef Wutangtony het volgende:
Maar is er al een familie die mij opwil nemen. Dit nederige slaafje kan wel wat bescherming gebruiken terwijl hij bezig is zijn zaken te expanderen.
jaaahquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:26 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Ik pm je vanavond wel als ik thuis ben. Gaan we ff OC doen ofzo![]()
Ik ben trouwens allaaaaang in #vaffanculo geweest![]()
hé verrader.... hou je smoel eensquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:27 schreef skive het volgende:
[..]
Buccola wil een eigen familie... pm em maar ingame
cart_man is nogal een gefrustreerde p nou ja laat maar :pquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:27 schreef JaWi het volgende:
Zo, Cart_Man, capo van de kakkerlakkenfamilie?
Jij toch ook. Jij gooide toch die steen op m'n poot toen we stonden te wachten in dat hokkie 17 april? Ik voelde aan de negatieve energie erin gewoon dat hij van jou kwamquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:23 schreef Cart_man het volgende:
Die Bananenman en JaWi
Echte hooligans.![]()
Nee, maar het was er ook saai. Werd meteen bij binnenkomst gepokèballt en verder zei niemand wat. Stelletje lurkersquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:28 schreef Buccola het volgende:
[..]
jaaah![]()
Maar in Vaffanculo heb je je dan niet voorgesteld dat je The.Big.Ticket bent....![]()
In deeltje 5 heeft hij verklapt dat hij capo wasquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:29 schreef skive het volgende:
[..]
cart_man is nogal een gefrustreerde p nou ja laat maar :p
dus capo denk het niet
Je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:31 schreef skive het volgende:
maar ik ben tenminste geen jood xD
Dat nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:31 schreef skive het volgende:
maar ik ben tenminste geen jood xD
Deeltje 5 is ongeveer 1.5 jaar geleden xDquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
In deeltje 5 heeft hij verklapt dat hij capo was.
Nu is het niet zo lastig uitzoeken meer.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:32 schreef skive het volgende:
[..]
Deeltje 5 is ongeveer 1.5 jaar geleden xD
Deeltje 5? Hoeveel resets geleden was dat?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
In deeltje 5 heeft hij verklapt dat hij capo was.
Nu is het niet zo lastig uitzoeken meer.
nou wat moet ik nou?? hem ingame of niet? waarom kan ik gewoon niet toegevoegd worden??quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:27 schreef skive het volgende:
[..]
Buccola wil een eigen familie... pm em maar ingame
Er moet ten eerste bepaald worden of je een beetje kanquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:33 schreef Wutangtony het volgende:
[..]
nou wat moet ik nou?? hem ingame of niet? waarom kan ik gewoon niet toegevoegd worden??
of gaat dat niet zo in zijn werk?
Je bent 30% picci als ik het goed begrijp. PM me maar als je thief bent zou ik zeggenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:33 schreef Wutangtony het volgende:
[..]
nou wat moet ik nou?? hem ingame of niet? waarom kan ik gewoon niet toegevoegd worden??
of gaat dat niet zo in zijn werk?
vergeet de foto van ze zus niet héquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:35 schreef skive het volgende:
[..]
Er moet ten eerste bepaald worden of je een beetje kandaarna of je op
lijkt en vervolgens of je
pijpt maar als je dan
dan mag je er niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |