+- een aantal minuten. Het klopte eerst nooit, later had ik precies door hoeveel minuten je nog moest wachten (16 en een beetje) en had ik 3 of 4 x achter elkaar zo'n ventje te pakken...iedereen balenquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:14 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Ja gewoon precies 48 uur nadat hij zich geregistreerd heeft.![]()
Hmm dat wist ik niet. Dat is wel beter als je dat weet, voor als er weer eentje op aantal miljoen staat.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:15 schreef DaFan het volgende:
[..]
+- een aantal minuten. Het klopte eerst nooit, later had ik precies door hoeveel minuten je nog moest wachten (16 en een beetje) en had ik 3 of 4 x achter elkaar zo'n ventje te pakken...iedereen balen![]()
Staan er nu 2 op 3 miljoen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:20 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Hmm dat wist ik niet. Dat is wel beter als je dat weet, voor als er weer eentje op aantal miljoen staat.![]()
Toch geen ajax in je naam hè.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:18 schreef JaWi het volgende:
Bezittingen
Vliegtuig Geen
Kogels 85
Wapen Tommy Gun
Lijfwachten 2
Geld
Op zak $ 23,500
Op de bank $ 347,000
Statusbalken
Rangvordering 47.11%
Gezondheid 97%
Moordervaring 1.3%.
Neuh, die tip had ik al meegekregenquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:29 schreef Cart_man het volgende:
Pazzesco
[..]
Toch geen ajax in je naam hè.
Want dan zal het niet lang meer duren voordat je het loodje legt.
Pazzesco zijn allemaal gore kakkerlakkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Neuh, die tip had ik al meegekregen.
Hoe heet jij dan? Of hoe heet die f'noord gang.
Er komt een dagquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:53 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Pazzesco zijn allemaal gore kakkerlakken
Die hebben ook de hele BPA omgelegd![]()
whahahhaquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:53 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Pazzesco zijn allemaal gore kakkerlakken
Die hebben ook de hele BPA omgelegd![]()
One dayquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:00 schreef Buccola het volgende:
[..]
Kijk uit voor je eigen vriendjes, voor je het weet sta je alleen![]()
IK heb nog geen vliegtuigquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:02 schreef Buccola het volgende:
[..]
ik, invite me maar....en vlieg er naar toe![]()
alleen ff wachten tot die weer up is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |