oops ik wilde op de wijzig knop drukken klik ik op quote domme ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:53 schreef jorryt het volgende:
en 't gigante verhaal kan ik niet vinden, iefow? of Wendigo of iemand die dat weet
Sjjjjjjjjt ben lezenquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:57 schreef jorryt het volgende:
overigens vind ik dat iemand wel een 2.1 verhaal mag gaan maken(augustus enzow dat waren de tijden )
Hehe dat viel wel op ja. Own je nu nog steeds dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 00:04 schreef Gabez het volgende:
als er maar in staat dat ik ownde enzo
whehe ik was dat ook nog totdat mijn account gekilled werdquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:02 schreef iefow het volgende:
2.1 is er zowiezo toen wij allemaal nog in de Times Crew zaten ... waar dejeel trouwes nogsteeds in zit, wat een heldin \o/ jammer dat ze in frankrijk zitjillie (K)
en ook Buccola is weer op zijn stage gearriveeerd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:03 schreef the.big.ticket het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik zit alweer op mn stage. Ben helemaal verrot. Vannacht vrij lang doorgegaan en heb dus ook maar een paar uurtjes slaap gehad.Nu lekker wakker worden met te sterke koffie, waarvan het niet helemaal zeker is of het niet van gisteren is.
![]()
Ben bijna Chief, nog ff wachten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:47 schreef Wendigo het volgende:
Maarre buccola waar blijft je fam en kan je nog een ervaren sotto gebruiken ?:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |