Omerta deel 50. Namens DaFan door GHanser: _O_quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:19 schreef JaWi het volgende:
Als iedereen om de drie minuten roept hoe hard het gaat, schiet het ook wel op he.
Dat moet je met DaFan regelenquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:19 schreef jorryt het volgende:
btw deel 51 moet een naamtopic voor mij zijn
Btw, wat wil je daar in hebben staan dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:19 schreef jorryt het volgende:
btw deel 51 moet een naamtopic voor mij zijn
Ik was wat vroeg, waarvoor mijn exuses richting desbetreffende mod. Het leek zo hard te gaan dat het me nodig leekquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:27 schreef Gabez het volgende:
zit deze nou al vol dan ?
Anders help je even netjes mee deze vol maken. Ik maak een topic om het "alvast klaar te hebben staan" Net zoiets als dat je je brood alvast 's avonds smeert voor de volgende dag.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:26 schreef jorryt het volgende:
wat doe je noob andere forum is nog niet vol
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:32 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Net zoiets als dat je je brood alvast 's avonds smeert voor de volgende dag.
Inschattingsfoudjequote:Op donderdag 12 mei 2005 17:34 schreef JaWi het volgende:
Dit is net zoiets als je brood voor een week klaarmaken.
Er waren nog 30 posts ofzo.
Blijf eens offtopicquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
ja nou boeiend..
als jullie niet zo dom ontopic zaten te lullen hadden we nog wel 100 posts![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:35 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Inschattingsfoudje![]()
![]()
![]()
. Ik maak ook nooit topics, en zal het ook wel niet meer doen. Laat het de volgende keer wel weer netjes aan DaFan over
.com, .nl, IRC? (Of allen zoals gewoonlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |