Dat ken ik ook! (Ik ben zelf een amateurschilderijmaakster)quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
M'n schilderijen doen ook niet altijd wat ik wil.., of wou
Dusseh...

Haha, een update-tje dan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoe is gisteren het experiment met de nieuwe shampoo afgelopen Augustina???
* Automatic_Rock die echt niet nieuwsgierig is..

Dank je voor de tip! Klinkt me goed in de oren. Ik kijk nog even de Frizz Ease aan en mocht het toch ontembaar blijven, ga ik aan de Calmare haarhersteller.quote:Op zondag 15 mei 2005 14:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wat bij dik krullerig (pluizig) haar ook fijn spul is:
Calmare haarhersteller.
Deze creme geeft het haar veerkracht, vitaliteit en glans en maakt haar soepel en gemakkelijk doorkambaar.
Best kans dat dit spul jouw haar ook temt.
(Als het goed is verkrijgbaar bij kapsalon of zaak voor haarbenodigheden)

Wat jammer nou dat jij op 19 juni niet aanwezig kunt zijn op de TTK-meet omdat je shampoo moet kopen.quote:Op zondag 15 mei 2005 17:04 schreef Augustina het volgende:
[..]
Dank je voor de tip! Klinkt me goed in de oren. Ik kijk nog even de Frizz Ease aan en mocht het toch ontembaar blijven, ga ik aan de Calmare haarhersteller.![]()

Extreem duur en werkt idd niet.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:35 schreef marleenhoofd- het volgende:
heb ook dat fuzz en perfecte krullen wel ooit geprobeerd, maar hielp bij mij niet..
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |