Is dat shampoo? Of haarstraightner of iets dergelijks?quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:23 schreef MaTaRa het volgende:
ik ken het probleem... ik gebruik zelf L'Oreal.. ja tis dus net op en ik weet ff niet hoe het heet. Een roze flacon. Af en toe een stijltang wil ook nog wel eens helpen
nee is een smeerseltje voor na het wassen. Hot straight heet het geloof ik. Wordt het haar zacht van. Dus je kan het gebruiken voor het gladmaken van je haar, maar ik smeer het er ook in als ik mijn haar alleen maar fohnquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:26 schreef Augustina het volgende:
[..]
Is dat shampoo? Of haarstraightner of iets dergelijks?
Ja, zulk haar heb ik inderdaad. Kleur: kastanjerood.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bedoel je te zeggen dat je zo'n chaotische ik-kom-niet-net-uit-bed-dat-lijkt-alleen-maar-zo kapsel hebt? En, zo ja, welke kleur?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:41 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ja, zulk haar heb ik inderdaad. Kleur: kastanjerood.![]()
mja, ok.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:48 schreef TechnoHead het volgende:
Die dreads vind ik een beeetje alto, je naturel haar is veel mooier
Die naturelfoto's waren op een good hair-day genomen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:48 schreef TechnoHead het volgende:
Die dreads vind ik een beeetje alto, je naturel haar is veel mooier
Doe ik!quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:26 schreef Kyara het volgende:
succes! Laat even weten hoe het bevalt.
Over de kleur ben ik ook zeer tevreden, maar ik zou helemaal in de wolken zijn als m'n haar eens doet wat IK wil.quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
Kastanje-bruin haar is toch altijd mooi???![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |