Vandaag over 2 weken: 26 mei van 13.30 tot 16.30quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:39 schreef jagermaster het volgende:
niet slecht, wanneer is bio eigenlijk ?
Dat lijstje klopt niet helemaal volgens mij. Subdomein Huid komt afaik niet in het examen van 2005 voor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:18 schreef jagermaster het volgende:
http://www.actief-leren.com/2005havo.doc
eitje toch bioleest het een keertje door en als je het snapt moet je toch wel een voldoende kunnen halen. Ga er vanuit dat je toch wel een beetje hebt opgelet in de les
Daar had ik hem ook vanquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:52 schreef DutchTSE het volgende:
die stond al op http://fok.half-life-2.nl
komt van examen.nl uit het betaal deel, is gemaakt door een docent zelf en bevat 25 bladzijdes
Nee bij mitose deelt een celkern zich in tweeën waarna er 2 cellen ontstaan bij mitose gaat het om geslachtscellen dus waar van 2 celkernen 1 celkern word gevormd. Tenminste dat maakt ik eruit op.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:10 schreef sk888er het volgende:
weet iemand de formule van dat terugvang geval toevallig???
(om populatie te kunnen berekenne ofzo)
En meiose... dat is toch gewoon een menngeling van mitose en meiose (eerst mitose en dan meiose) of zie ik dat nu verkeerd?
Hier ook moet dan alleen voor M en O wel een 4,6 halenquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:04 schreef MaRySe het volgende:
Bleh Bleh Bleh ik haal een 1 en ik laat het vallen
ja ik voor m&o een 4quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hier ook moet dan alleen voor M en O wel een 4,6 halen
Je hebt bij een man 2n, die splits zich tot n + n, en vervolgens gaan beide n zich ook splitsen tot n -> n + n.quote:Op donderdag 26 mei 2005 07:38 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee bij mitose deelt een celkern zich in tweeën waarna er 2 cellen ontstaan bij mitose gaat het om geslachtscellen dus waar van 2 celkernen 1 celkern word gevormd. Tenminste dat maakt ik eruit op.
Vrouwelijke secundaire geslachtskenmerken heb ikquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:24 schreef TheAnarchist het volgende:
Ik heb gegokt dat die rat tieten krijgt
Klopt misschien niet maar is wel waar.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:40 schreef JorgL het volgende:
Ratten maken onder invloed van oestrogeen vrouwelijk hormonen aanKlopt vast niet... hoop op een 5.3!
in binas staat dat er secundaire geslachtskenmerken zich ontwikkelenquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:05 schreef DutchTSE het volgende:
idd het was echt een vaag examen :S
der werd bijna niks gevraagd wat je had kunnen leren
bovendien mogen jullie de volgende vraag voor me beantwoorden, mijn klas incl mij wist iig niet wat er mee te doen:
Welke invloed heeft oestrogeen op een RAT
was iets van vraag 38 ofzow...weet niet meer precies was met die uv filter enz
ik weet ut echt niet hoor, dus meteen ff geklaagd @ laks derover
vind ik ook want zelfs onze biologie docent zei iets anders (we hadde discussie hierover)quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:11 schreef FoxHunter. het volgende:
Ik vind vraag 36 wel zo vaag... echt zo'n vraag waar je aan hele andere denkt als het antwoord. Zou best over geklaagd mogen worden.
ooit een rat met tieten gezien?quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:24 schreef TheAnarchist het volgende:
Ik heb gegokt dat die rat tieten krijgt
http://www.citogroep.nl/quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:13 schreef Mesad het volgende:
weet iemand waar je de antwoorden van het biologie compex gedeelte kan vinden?
idd haha macaroni pinguin ook echtquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:47 schreef _Supreme het volgende:
Ik moest even hardop lachen bij de vraag of pinguins gezelligheid kenden...
echt zo van.......*PROEST*
Ja ik zag het ook, echt sufquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:29 schreef s0k het volgende:
haha op dat eindexamen.nu zag ik iemand die aan het klagen was over vraag 46 of 47. Iig die met olijfolie. Tering, als je die niet snapt hoor je gewoon niet op havo thuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |