Wanbeleid en AJAX??? Tsja, we hebben nu wel de spits die Griekenland Europees kampioen maakte...quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:01 schreef methodmich het volgende:
Als Rosenberg straks naar Arsenal vertrekt, is dat een staaltje slecht beleid van jewelste. Want volgens mij werd die jongen in oktober al genoemd als mogelijke aankoop....
En hij geen echte clubliefde heeft, duidelijk voorbeeld bij Barca. Hier was hij echt de manquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vrees dat ie inderdaad niet echt haalbaar is omdat ook andere clubs van zijn diensten gebruik zouden willen maken.
We weten natuurlijk niet exact waarom hij daar niet door wilde blijven of door kon spelen, maar dat de keuze voor Internazionale geen juiste was lijktme vrij duidelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:25 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En hij geen echte clubliefde heeft, duidelijk voorbeeld bij Barca. Hier was hij echt de man
Bij Inter gaat het gerucht dat Davids het heeft gedaan met een vrouw van de aandeelhouders van Interquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:29 schreef Elgigante het volgende:
[..]
We weten natuurlijk niet exact waarom hij daar niet door wilde blijven of door kon spelen, maar dat de keuze voor Internazionale geen juiste was lijktme vrij duidelijk.
Davids heeft weer een seizoen weggegooid, jammer voor een speler met zijn kwaliteiten in de nadagen van z'n carriere.
Dat kunnen er veel zijn, Davids en vrouwen schijnt niet zo'n jofele combo te zijn volgens mij.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Bij Inter gaat het gerucht dat Davids het heeft gedaan met een vrouw van de aandeelhouders van Inter
Ik denk niet dat hij dan veel groter dan de 1.69 m. van nu had geworden, hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:40 schreef Elgigante het volgende:
Hij had veel groter kunnen zijn als hij iets meer hersens van de heer had meegekregen.
Heitinga op rechts, ik denk dat je vooral moet zoeken naar een extra optie op links op zowel de back als de vleugel. Emanuelson is nog niet klaar ervoor, dus daar moet iemand komen die de meeste wedstrijden zal gaan spelen. Linksbuiten moet Boukhari weg, Mitea heeft inmiddels ook al laten zien dat 'ie daar het niveau niet echt aan kan (die hoor je als linkerspits te gebruiken bij countervoetbal, wat we ook niet spelen) en Babel doet het daar goed. Dus moet je daar iemand hebben die bereid is op de bank te zitten / af kan wisselen met Babel.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:51 schreef methodmich het volgende:
Ach, op zich wil ik ook helemaal geen spits. Er wordt toch geen 4-4-2 gespeeld en dan zijn Aggelos en BABEL goed genoeg.
Ik wil verdedigers!
Je snapt wel wat ik bedoel natuurlijk, hij heeft de kwaliteiten om een legende te worden, nu zou hij een schlemiel kunnen worden.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dan veel groter dan de 1.69 m. van nu had geworden, hoor.
Gibbs hebben?quote:Ik wil een echt goede centrumverdediger, aangezien ik Maduro vooralsnog liever op het middenveld zie.
Tsja, ik ook. Maar aan de andere kant zie ik Rosales graag rechtsbuiten, en zowel De Jong als Pienaar op 't middenveld.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:
Ik wil een echt goede centrumverdediger, aangezien ik Maduro vooralsnog liever op het middenveld zie.
Hoe is het eigenlijk momenteel met het krediet van Blind gesteld?quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:59 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, ik ook. Maar aan de andere kant zie ik Rosales graag rechtsbuiten, en zowel De Jong als Pienaar op 't middenveld.
Je bedoelt hoeveel hij mag uitgeven?quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:21 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk momenteel met het krediet van Blind gesteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |