nou, ik ben wel geinteresseerd in een MDA compact, S700i, Nokia 7280, D500, Razr V3, Sony Ericsson V800, maar ook wel anderen, doe maar een voorstelquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:55 schreef Ruis het volgende:
wat voor telefoon heb je interesse in?
Ik heb CE 4.2 gebruikt, ook op een dergelijke pc, en ik vond dat totaal niet op 'normaal' windows lijken. Programma's moet je perse in Internal Storage zetten (en niet in program files) anders ben je ze kwijt na een reboot, vrijwel alle vensters zijn standaard gemaximaliseerd en niet makkelijk in standaard formaat te krijgen, en andere programma's installeren is helemaal een ramp. Laat staan ze te vinden, want ik neem niet aan dat CE 3.0 gewone windows programma's draait, wel dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:53 schreef jipjoran het volgende:
Ik heb hem zelf maar een paar keer gebruikt, en ik ervaar windows CE als gewoon windows op de PC. Werkt erg goed, bekende mappen, indeling etc. Ik zal binnenkort een aantal foto's maken van mijn set, maar ik zal vast zeggen dat alles in nieuwstaat is.
Tja, standaard klacht nadat mensen een PocketPC met Win Mobile of WinCE hebben aangeschaft. Het windowsicoontje is herkenbaar, maar de rest?quote:Ik heb CE 4.2 gebruikt, ook op een dergelijke pc, en ik vond dat totaal niet op 'normaal' windows lijken. Programma's moet je perse in Internal Storage zetten (en niet in program files) anders ben je ze kwijt na een reboot, vrijwel alle vensters zijn standaard gemaximaliseerd en niet makkelijk in standaard formaat te krijgen, en andere programma's installeren is helemaal een ramp. Laat staan ze te vinden, want ik neem niet aan dat CE 3.0 gewone windows programma's draait, wel dan?
En daarbij, een normale PocketPC op Windows Mobile of WinCE is al totaal niet voort te branden op 206 MHz, en dan hebben we het over een beeldschermresolutie van 320x240, stukken minder pixels die aangedreven hoeven te worden als dit ding. Kun je bevestigen dat bijvoorbeeld normaal zware applicaties zoals een calendar programma als PocketInformant met een redelijk grote database hier nog fatsoenlijk op kan draaien?quote:Hardware: CPU StrongARM SA 1110, 206MHz
Memory: 64MByte SDRAM, 32MByte Flash
GPS is mogelijk maar niet echt handig, de nieuwste versie van bv TomTom zal er niet op draaien maar een versie van bv TomTom 3 nog wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:04 schreef SnowBite het volgende:
Is er hier d.m.v. een GPS module op te navigeren?
En is op een of andere manier de interne opslag uit te breiden?
Een PocketPC met een 206MHz Arm processor draait best vlot met WinCE 3.0 hoor..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 03:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tja, standaard klacht nadat mensen een PocketPC met Win Mobile of WinCE hebben aangeschaft. Het windowsicoontje is herkenbaar, maar de rest?
[..]
En daarbij, een normale PocketPC op Windows Mobile of WinCE is al totaal niet voort te branden op 206 MHz, en dan hebben we het over een beeldschermresolutie van 320x240, stukken minder pixels die aangedreven hoeven te worden als dit ding. Kun je bevestigen dat bijvoorbeeld normaal zware applicaties zoals een calendar programma als PocketInformant met een redelijk grote database hier nog fatsoenlijk op kan draaien?
Sorry maar dat is echt onzin. Als je een ipaq 1915 neemt die een vergelijkbare processor heeft, en je gooit er Pocket Informant op, een standaard calendar applicatie die wat zwaarder is, en je gaat van het today scherm naar de calendar, dan kost het zeven seconden voordat het scherm in zijn geheel is opgebouwd. En dan heb ik het over een 320x240 scherm. Ook als je meer dan 1 applicatie open hebt, gaat alles TRAAG.quote:Een PocketPC met een 206MHz Arm processor draait best vlot met WinCE 3.0 hoor..
Je moet het niet vergelijken met een normale pc, maar met een (wat oudere) Pocket PC.
Als je software geschreven voor WinCE 3 gebruikt kun je er heel goed (lees vlot) mee werken.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sorry maar dat is echt onzin. Als je een ipaq 1915 neemt die een vergelijkbare processor heeft, en je gooit er Pocket Informant op, een standaard calendar applicatie die wat zwaarder is, en je gaat van het today scherm naar de calendar, dan kost het zeven seconden voordat het scherm in zijn geheel is opgebouwd. En dan heb ik het over een 320x240 scherm. Ook als je meer dan 1 applicatie open hebt, gaat alles TRAAG.
Ik vergelijk het inderdaad met een wat oudere PocketPC, want vrijwel iedereen denkt PC == PocketPC maar dat is dus in de verste verte niet zo.
nee, sorry, kan ik zelf niet echt veel mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:37 schreef T42 het volgende:
ruilen tegen 8x 512 MB pc2100 ecc splinternieuw nog in de zakjes zo van hp af
kosten nieuw 62 euro perstuk (totaal: 512 euro zonder verzend)
Met ongeveer 150 euro bijbetaling van jou kant wil ik er over nadenken. De 6260 kan ik voor 150 euro krijgen, dus dan is alleen ruilen echt te weinig.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:12 schreef kareltje_de_grote het volgende:
ruilen voor een nokia 6260 met 32mb geheugenkaartje?
Dus hij is verkocht?quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:35 schreef jipjoran het volgende:
En een bod van 300 binnen
Dat draait allemaal onder windows CE? Ik heb van die office programma's alleen maar viewers gezien en van winamp ce heb ik ook nog nooit gehoord...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:12 schreef jipjoran het volgende:
En mensen, programma's zoals Word, Excell, Powerpoint, Winamp, movie player gaan allemaal erg snel. Nooit last gehad van trage programma's
Dat winamp bleek gewoon een andere music player te zijn met een winamp skin. Er staat nu een andere MP3 player op. Maar wat bedoel je met office programma viewers? Met deze word kun je zelf gewoon teksten typen en wijzigen, niet alleen maar bekijken.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat draait allemaal onder windows CE? Ik heb van die office programma's alleen maar viewers gezien en van winamp ce heb ik ook nog nooit gehoord...
Ok. Welke versie van office hebben we het dan over? Vergelijkbaar met office 2003? En welke music player bedoel je? Kun je er ook divx en xvid mee afspelen?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:01 schreef jipjoran het volgende:
[..]
Dat winamp bleek gewoon een andere music player te zijn met een winamp skin. Er staat nu een andere MP3 player op. Maar wat bedoel je met office programma viewers? Met deze word kun je zelf gewoon teksten typen en wijzigen, niet alleen maar bekijken.
Niet vergelijkbaar met Office2003 maar meer een kale Office '97, en er zijn meerdere mp3 players voor wince (google), divxvid kun je wel vergeten.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ok. Welke versie van office hebben we het dan over? Vergelijkbaar met office 2003? En welke music player bedoel je? Kun je er ook divx en xvid mee afspelen?
Voor hoeveel heb je hem dan verkocht?quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:41 schreef jipjoran het volgende:
Mensen, eindelijk is het dan zover. Het is over, uit, er kan een slotje op. Met 100% zekerheid dit keer, want hij is de deur al uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |