quote:Op zondag 22 mei 2005 20:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het is vrouw en omhoog lezen is voor watjes![]()
TOTAAL NIETquote:Op maandag 23 mei 2005 11:35 schreef MadGuy het volgende:
We gaan niet spoileren hè?![]()
Ik vind voorlopig Zach het slachtoffer. Een kind is toch het product van zijn ouders...
Als jij lekker in het VS topic zit, blijf daar dan ook lekkerquote:Op maandag 23 mei 2005 11:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
TOTAAL NIET
Ik zit lekker in t VS topic maar wou t even kwijt
Ik spoiler toch niet?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:53 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Als jij lekker in het VS topic zit, blijf daar dan ook lekker
Tis veel leuker filosoferen zonder voorkennisquote:Op maandag 23 mei 2005 15:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik spoiler toch niet?
dus zelf ff op
Ik hou wel van een beetje voorkennisquote:Op maandag 23 mei 2005 15:40 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Tis veel leuker filosoferen zonder voorkennis![]()
handelen met voorkennis is strafbaar, dat weet je tochquote:
Nou dan.quote:
Arme jijquote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
.
Anyway..ik ben weer rouwen om het feit dat ik nu tot September zonder de Wanhopige Huisvrouwen zit
Volgende week de laatste voor de zomerstopquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:41 schreef amaranta het volgende:
is er volgende week geen aflevering dan? en de week erop ook niet....
OMG angela Forrest....de zus van mrs huber ketn haar.........geweldige verhaallijn......
idd, het wordt bijna eng, hello to you tooquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij komen elkaar ook overal tegen...hihaho
nou kwaliteit wil ik het niet allemaal noemen, vermakelijk zeker: ik zie in onze posting history behalve dit programma ook Peking Express, het Songfestival en Temptation Islandquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:46 schreef amaranta het volgende:
Haha, of wij hebben gewoon dezelfde verfijnde, uiterst kwaliteitvolle smaak voor teveprogramma's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |