quote:Van de site waar je naar linkte
Sorry, your MOTOROLA V80 phone is not compatible with the M2500 Bluetooth Headset, but we've verified that the following headsets are compatible.
Hmm beetje zwak van Plantronics dan want bij mij op de doos staat: Certified for universal compatibility...sorry jongens voor evt misverstand. De boden zijn trouwens genoteerd en we gaan de goede kant op.quote:
Hmm, ik neem aan dat ik bij moet betalen? Zoja, hoeveel moet je derbij hebben voor de MPX200 en de SPV?quote:
In Rotterdamquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:12 schreef Berretje het volgende:
Waar issie eventueel op te halen?
Oh sorry was je even over het oog gezien, bod genoteerd. Ik laat het nog een weekje open dus je hoort snel of jij hem mag hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
30 euri alo?
Pff 50 euro en dat is het laagst! voor de mpx!quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:57 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Hmm, ik neem aan dat ik bij moet betalen? Zoja, hoeveel moet je derbij hebben voor de MPX200 en de SPV?
[..]
In Rotterdam![]()
Ik ga er eens over nadenken, ik heb al genoeg telefoons maar als er niks beters kom ik nog wel bij jou.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:35 schreef JOPPI3 het volgende:
[..]
Pff 50 euro en dat is het laagst! voor de mpx!
Voor de SPV 25 euro laagste prijs!
Ik ga je straks een mailtje sturenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:41 schreef Hakkert het volgende:
40 inclusief verzenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |