Jah idd, maar vraag jij ff m'n baas om toestemming?quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je moet toch maar wat meer hier rondhangen hoor schat
Thnxquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:27 schreef Danyel het volgende:
ah.. in dat geval:GEFELICITEERD Megter!!
![]()
Zie het als een begin van het einde van je sociale levenquote:
Is goed wat is zijn mail adres ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:28 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Jah idd, maar vraag jij ff m'n baas om toestemming?
Ik heb ook niet veel meerquote:
squashenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:30 schreef Megter het volgende:
[..]
Zaterdag squashen en werken
Zondag naar Frankrijk optreden
et toi?
ook en we are the championsquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
En natuurlijk "Whoooo wantssssssss to liveee foreverrrr?!"
Ik heb hier ook een parker van mezelf liggen, als iemand die jat nou dan ga ik er echt wel achteraan !!! van mijn parker blijven ze afquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:30 schreef Mr-Z het volgende:
pfff de grote baas is er met mijn parker vandoor.. grrrrrrrrrr die ga ik ff met geweld terug halen!!!!
Ik ga vrijdagmiddag kijken voor een huisjequote:Op donderdag 12 mei 2005 09:30 schreef Megter het volgende:
[..]
Zaterdag squashen en werken
Zondag naar Frankrijk optreden
et toi?
Slaan!quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:30 schreef Mr-Z het volgende:
pfff de grote baas is er met mijn parker vandoor.. grrrrrrrrrr die ga ik ff met geweld terug halen!!!!
vanavond begint het alquote:
Weet je nou al welke film het gaat worden ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:31 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik ga vrijdagmiddag kijken voor een huisjesavonds naar de bios en daarna stappen
Zaterdag uitslapen, uiteten en stappen
Zondag op verjaardag en stappen
En maandag weer lekker uitslapen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |