1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Shilizous_88 Shilizous, Bourg Dealer Speedski Speedski, Bourg Dealer DaFan Malfunction, Artisan Dealer Weizz VVeizz, Katar Hawker Tweek Closeminded, Magician Gabez Gabez, Cleric Garlec Lorne, Bow Hawker Jorryt Jorryt, Magician ChapterV Hutsefluts, Champ Romalo Romalo, Raider MasterWindu MasterWindu, Scout |
En ik neem ook aan dat er een heleboel mensen de aankomende weken Eldeon niet zullen gaan bezoekenquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:17 schreef Hymn het volgende:
Neem aan dat iedereen al weet dat eldeon 1 grote bug is?:P
En dat wanneer mensen er heen gaan niet meer naar dezelfde channel kunnen connecten?
Maar daar maar vele maanden vanquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:43 schreef Speedski het volgende:
[..]
En ik neem ook aan dat er een heleboel mensen de aankomende weken Eldeon niet zullen gaan bezoeken![]()
Spreek voor jezelfquote:
Als jij het leuk vindt om stil te daan om vervolgens er achter te komen dat je niet kan reconnecten, gl!quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:09 schreef Weizz het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf... Heb niet voor niets net dat hele ding zitten updaten... Nu wil ik er ook wat van merken ook!!
Voldoe je alleen niet aan de lvl 90 requirementquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:17 schreef DaFan het volgende:
Hehe die bug is over 2 weken gefixt wat ik je brom.
Haha inderdaad ! Blablabla reset delay + love in 1 notice blablabla ...quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:20 schreef Weizz het volgende:
Ik brom met je mee
Alleen zo superirritant aan die oosterlingen... het is altijd love enzo, als je de reset notice leest.. We thank you for your love and understanding, zo onzinnig ipv support...
Kijk .. dat jij dat waarschijnlijk niet gaat redden, betekent niet dat wij dat ook niet gaan redden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:21 schreef Hymn het volgende:
[..]
Voldoe je alleen niet aan de lvl 90 requirement [afbeelding]
Reset ???quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:37 schreef Wendigo het volgende:
hmm reset maybe ill start over again
Ja stuk of 4-5 keer, gewoon opnieuw openen uiteindelijk lukt het wel.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:10 schreef Ericjuh het volgende:
wie heeft ook telkens dat het downloaden van de patch vast loopt?
Gewoon Rose opnieuw starten en opeens ..... issie binnenquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:10 schreef Ericjuh het volgende:
wie heeft ook telkens dat het downloaden van de patch vast loopt?
boeie... nu gewoon ff lekker spelen.. keb toch nix te doenquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:15 schreef DaFan het volgende:
Ericjuh...de reset is maandag 6:00 - 9:00 (vanaf 9 uur spelen). Hou daar wel rekening mee
Veel plezier danquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:17 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
boeie... nu gewoon ff lekker spelen.. keb toch nix te doen
Was het nog druk in-game ??quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:54 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik had vanmiddag samen met mn vriendin gespeeld en ff een leuke scrshot gemaakt en bewerkt als achtergrond, maybe vind iemand het wel grappig ofzo.
[afbeelding]
Als er 30 mensen in Junon rondlopen is het veelquote:Op donderdag 12 mei 2005 06:34 schreef Speedski het volgende:
[..]
Was het nog druk in-game ??![]()
Maar .. leuk plaatje
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:05 schreef DaFan het volgende:
Als het goed is kan het gewoon via Alphonse...
Btw, mn huisgenoot had ff Rise of Nations op mn PC gezet. In de map My Games waar al mn spellen staan. (Daar stonden dus alle mappen en losse bestanden van RoN).
Wil ik het eraf gooien, pleurt dat hele spel gewoon alle mappen uit mn My Games map...
Ut2004, Brothers in Arms, Rose Online...alles weg. Ik ben nu een repair van ROSE aan het doen, hopen dat ik niet hoef te patchen zometeen :|
Otzti -> knight/champ !quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:35 schreef Weizz het volgende:
ThPo
[ code verwijderd ]
Als ik iemand gemist heb hoor ik het wel![]()
Ga je build gewoon vast checken. In 2 dagen wordt jij echt wel lvl 30 dan heb je tenminste door hoe je het maandag meteen kan aanpakkenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:59 schreef Weizz het volgende:
Denk dat ik em ook ga kopen...
Nee, maar het zou wel schelen qua wachttijd tot maandag![]()
Ik heb de hele dag vrij maandag, misschien ff zaalvoetballen, dus lvl 30 lukt echt wel maandag zelf nogquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:02 schreef DaFan het volgende:
In 2 dagen wordt jij echt wel lvl 30
Uhm watte?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:40 schreef Weizz het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag vrij maandag, misschien ff zaalvoetballen, dus lvl 30 lukt echt wel maandag zelf nog![]()
Denk dat ik alleen ff ga checken welke dex ik nodig heb voor mijn katarwapens, dan doe ik dat precies en gooi de rest in mijn str...
Ja, het is kiezen, of harder slaan of meer criticals. De vraag is dan wat beter werkt, en ik was over de str tactiek niet echt ontevreden de vorige keer.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:17 schreef DaFan het volgende:
Uhm watte?
STR als Raider? Correct me if im wrong maar Dex is denk ik handiger en dan evt Sen en Con er nog bij...kijk s op 7hearts.net daar staan vast wel wat guides.
Haha... Dat heb ik gelukkig voorkomen, blijkbaar een bekend probleemquote:Op zondag 15 mei 2005 13:13 schreef GaRleC het volgende:
Shit... mn vriendin blijft slapen :/ Nou ja moet ze moet maar begrip hebben voor mijn nerdige kanten.
Morgen gelijk maar de hele dag partyen?quote:Op zondag 15 mei 2005 19:27 schreef Hymn het volgende:
Dex uber alles
Sex het meest?
Mooie typo
Maar, dex pomp je het meest, beetje strength kan ook geen kwaad en con/sen beetje gelijk op laten gaan.
En double attack problemen met eagle shot? oO
Eagle shot vreet gewoon onwijs veel SP dus je moet flink sparen om hen te kunnen maxen ( betwijfel of het uberhaupt kan bij lvl 70 )
En scout = bow.
Volgens mij ben je in de war met een dealer
yup, ik en vcz staan paraat om 09:00quote:Op maandag 16 mei 2005 00:02 schreef Tommie84 het volgende:
[..]
Morgen gelijk maar de hele dag partyen?
Zo. ik ben er ook klaar voor.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:47 schreef Hymn het volgende:
[..]
yup, ik en vcz staan paraat om 09:00
( en nog 2 andere lui)
Me2quote:
misschien bedoelen ze dat het daar om 08:00 is afgelopenquote:Op maandag 16 mei 2005 09:01 schreef Weizz het volgende:
ja, maar de aarde is rond.... Dat wil dus zeggen dat London time een uur achter loopt.. de 9 uur daar is hier 10 uur
Paris??? dacht Londen...quote:Op maandag 16 mei 2005 09:04 schreef DaFan het volgende:
Er staat toch Paris 9:00 uur
Had ik beter nog een uur in bed kunnen blijven liggen...
volgens mij ging dat bericht niet over DEZE reset... weet niet cker, ff kijkenquote:Op maandag 16 mei 2005 09:07 schreef shilizous_88 het volgende:
let dan wel ff hierop:
117 [Notice]Server open delyed 5/11/2005 25321
Hello IROSE Users
Due to some unexpected technical problems, server open will be delayed for another hour.
We IROSE GM Team will spare no efforts in providing best service.
Thank you for your understanding and cooperation.
IROSE GM Team
Gravity
Doe dan je huidige hoeveelheid geld + 5mil zulyquote:Op maandag 16 mei 2005 09:22 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik vind dat ze gewoon ieder account moeten spekken met 5m zuly, als goedmakertje voor de delay
Met een spuitje erbijquote:Op maandag 16 mei 2005 09:54 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
mag het ook koffie met veel cafeine zijn, zonder de koffie?
quote:Op maandag 16 mei 2005 09:57 schreef shilizous_88 het volgende:
Hello IROSE Users
Server open will be delayed for another 1 hour.
We deeply apologize for keeping you waiting.
We IROSE GM Team will spare no efforts in providing best service.
Thank you for your understanding and cooperation.
IROSE GM Team
Gravity
bron: = http://www.roseon.com/news/Notice_Detail.asp?intSeq=120&nType=1
gheheh ja als je het zo bekijkt is het nog erger!quote:Op maandag 16 mei 2005 10:03 schreef Weizz het volgende:
of 55 min erna...
lol, k niet gezien..quote:Op maandag 16 mei 2005 10:47 schreef DaFan het volgende:
22-8-2003 Shili
En er zijn 2500 mensen ongeveer die proberen in te loggen nu:
2498 users currently connected to mercuryserver network [0 logged in.]
Alle crystals bewaren. Als ik lvl 70 ben maak ik er wel gems van voor je.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:00 schreef DC het volgende:
level 10, als ik morgen in zant kan lopen dan wordt ik soldier!
oh ja wat is een green crystal waard?
en welke stats moet ik omhoog gooien voor soldier?
Grappig, iedereen sprinten 'om de rest voor te zijn'. Gelukkig hadden we een goede party (uiteindelijk tot lvl 16 gekregen) en bleven we de rest ook voor (ook dank aan FuriFire natuurlijk).quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:27 schreef GaRleC het volgende:
En hoe ging t ervanogtend ervan toe ben nieuwsgierig....
nee, ik hoorde dat ze ermee bezig waren, maar wat dat wil zeggenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:11 schreef GaRleC het volgende:
Als je gaat zitten rusten e je staat op gaat je Hp een heel stuk omlaag hoort dit bij de update :s
hackers?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:46 schreef jorryt het volgende:
ja het spel is nu echt vol met hackers niet leuk gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |