Ja, dan kan tenminste wel iedereen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:18 schreef Aventura het volgende:
Zal ik anders Kalverstraat even bellen voor de 31ste?
1 juni is prima. 30 mei ook. 31 mei op Kalver ook. Voor mij en mijn meneer.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:50 schreef Aventura het volgende:
Zo dames, ik heb even geinventariseerd. Voor 24 en 25 mei was weinig/geen animo, dus het kiezen wordt denk ik tussen 30 mei en 1 juni. Op 30 mei kan Heaven7 niet. Op 1 juni moet Skaai werken, maar dat kan ze wel vrijkrijgen.
Heaven7 en PeRi gaven aan 1 juni als voorkeurdatum te hebben.
Ik stel dus voor 1 juni? Dat is op een woensdag.
Misschien toch handiger om ze eerst eens in de winkel te proberen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:53 schreef morgaine21 het volgende:
Nou ik heb mijn therapie bar weten te ruilen met iemand voor fever (die me wel lekker leek) maar die is me veel te sterk! Krijg echt hoofdpijn van die lucht.
Heeft iemand anders de fever al eens geprobeerd en zo ja wat vonden jullie er van?
Sterk? Ik vind Fever allesbehalve een sterk luchtje hebben. Ik vind 'm heel fijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:53 schreef morgaine21 het volgende:
Nou ik heb mijn therapie bar weten te ruilen met iemand voor fever (die me wel lekker leek) maar die is me veel te sterk! Krijg echt hoofdpijn van die lucht.
Heeft iemand anders de fever al eens geprobeerd en zo ja wat vonden jullie er van?
Waardoor je rechtstreeks doorloopt naar de andere Lush om 'm meteen te halen ook? Zoals ikquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:58 schreef Sanne het volgende:
mijn beste ontekkingen zijn de spulletjes die ik in de winkel opsmeer en waarvan ik na een uur denk, verrek! wat is dat lekker spul zeg.
Inderdaad, en als ik de verkeerde kant op ging loop ik zelfs terugquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waardoor je rechtstreeks doorloopt naar de andere Lush om 'm meteen te halen ook? Zoals ik
Bruisballen: Youki-Hi: lekker, maar je bent er in één keer doorheen. wel leuke glittertjes.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:01 schreef fok.bich het volgende:
Wie van jullie gebruikt, een van de bovenstaande producten? En wat is jullie ervaring ervan?
Die buddy butter voor de handen lijkt me ook HEERLIJKquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:04 schreef Sanne het volgende:
[..]
Bruisballen: Youki-Hi: lekker, maar je bent er in één keer doorheen. wel leuke glittertjes.
Boddy butter voor handen: The Soft Touch
in één woord geweldig
heerlijke geur, blijft superlang hangen. gebruik hem zelfs achter mijn oren tegenwoordig. en mijn nek. alleen moet je dan niet in de kraag van je badjas kijken hoe dat er daarna uitziet.
Zeep: Cereology
Momenteel mijn favo zeepje.
Altijd maar die arme FF als excuus gebruikenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:08 schreef PeRi het volgende:
Ohja en voor mijn meneer moeten we nog een fles Ambrosia halen.
Ik heb vanmiddag Lemony Flutter Cuticle Butter gehaald en die is heel fijn en ruikt erg lekker (lemon, camomille and lavender). Smitten en Helping Hands zijn handcremes maar vind ik beide niet erg lekker ruiken.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:13 schreef fok.bich het volgende:
Nog maar een keer:
Wie van jullie gebruiken er iets van Lush, voor zachte handen en voeten?
Die staat nog niet op de site? Maar ligt 'ie wel in de winkel al? Hoe duur was die, ¤9,95?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:55 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag Lemony Flutter Cuticle Butter gehaald en die is heel fijn en ruikt erg lekker (lemon, camomille and lavender).
Ah, die gaat dus mooi op mijn lijstje.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:35 schreef cora4034 het volgende:
Een weekje of twee geleden heb ik ook wat boodschapjes gedaan bij lush.
Natuurlijk moet ik ook nog even mijn mening /ervaringen opschrijven.
De coalface.
Zwarte zeep voor je gezicht, best wel vreemd. Voor de duidelijkheid, ik heb nogal een vette
huid.Op het eind van de dag heb ik altijd een fraai glimmend velletje waar niet tegen op te make- uppen valt. Een kant van de zeep is nogal ruw. Alsof er allemaal zandkorreltjes inzitten. Met dat deel scrub ik mijn gezicht. Als je uitgezeept bent zit je gezicht onder de zwarte korreltjes met grijs schuim. Na een plens water voelt je huid bijzonder schoon.
Het goede nieuws is dat ook een einde is gekomen aan mijn glimmende huid. Ook op het eind van de dag voelt mijn velletje nog zacht en droog aan.![]()
Voor mensen met een droge of gemengde huid lijkt het te sterk. Zelfs bij mij blijft na het wassen een paar minuutjes trekkerig aanvoelen. Voor mensen met een vette huid kortom een aanrader.
Hier in Engeland wel, Nederland geen idee.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die staat nog niet op de site? Maar ligt 'ie wel in de winkel al? Hoe duur was die, ¤9,95?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |