abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27093217
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 19:17 schreef R-Mon het volgende:

[..]

Ze gebruiken mijn zegeltje!

Zullen we de datum veranderen?
hehe, ja stiekem een paar dagen verplaatsen, voor of achteruit... maar dan niet hier neer zetten....
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 19:25:32 #252
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_27093440
gvd. had ik net een lap tekst getyped doet fok! raar moet ik weer opnieuw beginnen. (oke wie maakt nou de opmerking ja maar dat zijn toch alleen meer keys) maarja nou ga ik niet meer hetzelfde type. alleen zegge dat ik niet egt veel keys heb. omdat ik laatste tijd weinig achter me pc heb gezeten. maar wrom doen niet alle modjes mee? die typen vast veel. en die hebbe toch niets te doen ow ik had dit er op moeten hebben staan in de meivakantie toen een 5-daagse lan gehad. dat waren wat keys geweest. maarja helaas ut zit er niet in. das voorbij. en komende tijd heb ik geen lan:P maarja dan gaan we maar heel hard voor school werken ofzo. zodat ik toch veel keys krijg. en met dit zinloze gebrabbel zijn er vast weer heel wat bij
Remlof is een Spellings Nsb'er
  dinsdag 17 mei 2005 @ 19:27:28 #253
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_27093515
* Hout (100.000)
* Kool (250.000)
* Steen (500.000)
* Beton (750.000)
* Gewapend Beton (1.000.000)
* Metaal (2.500.000)
* Brons (5.000.000)
* Zilver (7.500.000)
* Goud (10.000.000)
* Titanium (25.000.000)
* Diamant (50.000.000)
* Platina (75.000.000)
* Kryptonite (100.000.000)

zullen we dit jatten van GoT :p das opzich wel grappiger. dan kun je dat in je sig zetten ofzo:P
pi_27093552
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 19:25 schreef B_BOY het volgende:
gvd. had ik net een lap tekst getyped doet fok! raar moet ik weer opnieuw beginnen. (oke wie maakt nou de opmerking ja maar dat zijn toch alleen meer keys) maarja nou ga ik niet meer hetzelfde type. alleen zegge dat ik niet egt veel keys heb. omdat ik laatste tijd weinig achter me pc heb gezeten. maar wrom doen niet alle modjes mee? die typen vast veel. en die hebbe toch niets te doen ow ik had dit er op moeten hebben staan in de meivakantie toen een 5-daagse lan gehad. dat waren wat keys geweest. maarja helaas ut zit er niet in. das voorbij. en komende tijd heb ik geen lan:P maarja dan gaan we maar heel hard voor school werken ofzo. zodat ik toch veel keys krijg. en met dit zinloze gebrabbel zijn er vast weer heel wat bij
egt met een g .
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
pi_27093681
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 19:28 schreef Zebbie het volgende:

[..]

egt met een g .
inderdaad, weer opnieuw typen het hele stuk
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_27093885
Omdat ik per ongeluk gepulsed heb :
quote:
nul een twee drie vier vijf zes zeven acht negen tien elf twaalf dertien veertien vijftien zestien zeventien achttien negentien twintig eenentwintig tweeëntwintig drieëntwintig vierentwintig vijfentwintig zesentwintig zevenentwintig achtentwintig negenentwintig dertig eenendertig tweeëndertig drieëndertig vierendertig vijfendertig zesendertig zevenendertig achtendertig negenendertig veertig eenenveertig tweeënveertig drieënveertig vierenveertig vijfenveertig zesenveertig zevenenveertig achtenveertig negenenveertig vijftig eenenvijftig tweeënvijftig drieënvijftig vierenvijftig vijfenvijftig zesenvijftig zevenenvijftig achtenvijftig negenenvijftig
zestig eenenzestig tweeënzestig drieënzestig vierenzestig vijfenzestig zesenzestig zevenenzestig achtenzestig negenenzestig zeventig eenenzeventig tweeënzeventig drieënzeventig vierenzeventig vijfenzeventig zesenzeventig zevenenzeventig achtenzeventig negenenzeventig tachtig eenentachtig tweeëntachtig drieëntachtig vierentachtig vijfentachtig zesentachtig zevenentachtig achtentachtig negenentachtig negentig eenennegentig tweeënnegentig drieënnegentig vierennegentig vijfennegentig zesennegentig zevenennegentig achtennegentig negenennegentig honderd
Zo, dat zijn weer 1207 keys
  dinsdag 17 mei 2005 @ 19:41:41 #257
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_27094041
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 19:25 schreef B_BOY het volgende:
godverdomme, Had ik net een Lap tekst getyped doet Fok! raar moet ik weer helemaal opnieuw beginnen. (oke wie maakt nou de opmerking ja maar dat zijn toch alleen maar meer keys_ maarja nou ga ik echt niet nog een keer exact hetzelfde type hoor. ik wilde namelijk alleen even zeggen dat ik niet veel keys heb. omdat ik de laatste tijd nogal weinig achter de pc heb gezeten. Maar Waarom doen die modjes niet mee? DIe typen vast erg veel. en ze hebben verder toch niets nuttigs te doen Ow ik had hier al eerder aan mee moeten doen. Had namelijk in de meivakantie een 5-Daagse lan. toen heb ik heel wat geklikt en op de knopjes gehamerd. maarja dat zat er dus niet in. Helaas dat is voorbij dus niet meer bij nadenken. En de komende tijd heb ik geen lans. Maarja dan zal ik maar heel hard voor school gaan werken of iets in die richting. Zodat ik toch veel keys krijg. En met dit zinloze gebrabbel nog een keer over typen. heb ik ook vast weer heel wat keys verdient:P

ZO GOED DAMES????
pi_27094276
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 19:41 schreef B_BOY het volgende:

[..]

Godverdomme, had ik net een lap tekst getyped doet Fok! raar, moet ik weer helemaal opnieuw beginnen. (oke wie maakt nou de opmerking: "Ja maar dat zijn toch alleen maar meer keys." Maarja, nou ga ik echt niet nog een keer exact hetzelfde typen hoor.Ik wilde namelijk alleen even zeggen dat ik niet veel keys heb, omdat ik de laatste tijd nogal weinig achter de pc heb gezeten. Maarwaarom doen die modjes niet mee? Die typen vast erg veel. en ze hebben verder toch niets nuttigs te doen Ow, ik had hier al eerder aan mee moeten doen. Had namelijk in de meivakantie een 5-daagse LAN. Toen heb ik heel wat geklikt en op de knopjes gehamerd. Maarja, dat zat er dus niet in. Helaas dat is voorbij, dus niet meer bij nadenken. En de komende tijd heb ik geen LAN's. Maarja, dan zal ik maar heel hard voor school gaan werken of iets in die richting. Zodat ik toch veel keys krijg. En met dit zinloze gebrabbel nog een keer over typen, heb ik ook vast weer heel wat keys verdient.

ZO GOED DAMES????
Nee, ik heb even wat fouten in bold verbeterd. Dat zijn alleen nog de simpele fouten, aan spellingsfouten waag ik me niet. Daar ben ik niet goed in.

Maargoed, ga nog maar een keer typen
  dinsdag 17 mei 2005 @ 19:53:56 #259
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_27094489
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 19:41 schreef B_BOY het volgende:

[..]

Godverdomme, had ik net een lap tekst getyped doet Fok! raar, moet ik weer helemaal opnieuw beginnen. (oke wie maakt nou de opmerking: "Ja maar dat zijn toch alleen maar meer keys." Maarja, nou ga ik echt niet nog een keer exact hetzelfde typen hoor.Ik wilde namelijk alleen even zeggen dat ik niet veel keys heb, omdat ik de laatste tijd nogal weinig achter de pc heb gezeten. Maarwaarom doen die modjes niet mee? Die typen vast erg veel. en ze hebben verder toch niets nuttigs te doen Ow, ik had hier al eerder aan mee moeten doen. Had namelijk in de meivakantie een 5-daagse LAN. Toen heb ik heel wat geklikt en op de knopjes gehamerd. Maarja, dat zat er dus niet in. Helaas dat is voorbij, dus niet meer bij nadenken. En de komende tijd heb ik geen LAN's. Maarja, dan zal ik maar heel hard voor school gaan werken of iets in die richting. Zodat ik toch veel keys krijg. En met dit zinloze gebrabbel nog een keer over typen, heb ik ook vast weer heel wat keys verdient.
Godverdomme, had ik net een lap tekst getyped doet Fok! raar, moet ik weer helemaal opnieuw beginnen. (oke wie maakt nou de opmerking: "ja maar dat zijn toch alleen maar meer keys."Maarja, nou ga ik echt niet nog een keer exact hetzelfde typen hoor. Ik wilde namelijk alleen even zeggen dat ik niet veel keys heb, omdat ik de laatste tijd nogal weinig achter de pc heb gezeten. Maar waarom doen die modjes niet mee? DIe typen vast erg veel, en ze hebben verder toch niets nuttigs te doen. Ow, ik had hier al eerder aan mee moeten doen. Had namelijk in de Meivakantie een 5-daagse LAN. Toen heb ik heel wat geklikt en op de knopjes gehamerd. Maarja, dat zat er dus niet in. Helaas dat is voorbij, dus niet meer bij nadenken. En de komende tijd heb ik geen LAN's. Maarja, dan zal ik maar heel hard voor school gaan werken of iets in die richting. Zodat ik toch veel keys krijg. En met dit zinloze gebrabbel nog een keer over typen, heb ik ook vast weer heel wat keys verdient.

ZO GOED DAMES??????

Best kansloos eigenlijk dat ik dit nu ook nog gewoon heb lopen overtypen.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 19:55:29 #260
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_27094543
voordat ik me 1e berichtje typte had ik 30.000 keys nu bijna 40.000.
pi_27094596
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 19:53 schreef B_BOY het volgende:

[..]

Best kansloos eigenlijk dat ik dit nu ook nog gewoon heb lopen overtypen.
De fouten wederom in bold .
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 17 mei 2005 @ 20:00:36 #262
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_27094727
De fouten wederom verbeterd.

[ Bericht 5% gewijzigd door B_BOY op 17-05-2005 20:13:10 ]
  dinsdag 17 mei 2005 @ 20:11:23 #263
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_27095095
GoT gaat ook weer een megapulse doen op de 31e, om Fok te pesten
  dinsdag 17 mei 2005 @ 20:13:32 #264
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_27095167
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 20:11 schreef Jojogirl het volgende:
GoT gaat ook weer een megapulse doen op de 31e, om Fok te pesten
Dat wisten wij al lang. oftewel typen of je leven er van af hangt.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 20:14:47 #265
4177 Jojogirl
pi_27095223
Tja, ik kan WhatPulse nog steeds niet op m'n werk installeren en daar typ ik toch echt het meest.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 20:23:05 #266
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_27095510
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 20:14 schreef Jojogirl het volgende:
Tja, ik kan WhatPulse nog steeds niet op m'n werk installeren en daar typ ik toch echt het meest.
altijd lastig dan ja. en de systeembeheerder aan zijn oren trekken werkt niet? nog niet geprobeerd? PROBEER DAN!!!
  dinsdag 17 mei 2005 @ 20:29:26 #267
4177 Jojogirl
pi_27095744
Dat gaat dus echt niet lukken, dus doe ik thuis maar hard m'n best
pi_27095771
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 20:23 schreef B_BOY het volgende:

[..]

altijd lastig dan ja. en de systeembeheerder aan zijn oren trekken werkt niet? nog niet geprobeerd? PROBEER DAN!!!
er is een grote kans dat die systeembeheerder ook een tweaker is
  dinsdag 17 mei 2005 @ 20:31:08 #269
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_27095813
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 20:30 schreef keijz het volgende:

[..]

dan dood slaan:P
zo sig ff aangepast. als iedereen dat doet misschien krijgen we dan wel meer mede-strijders die GoT mee vernederen. en overspoelen.
pi_27095971
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 20:29 schreef Jojogirl het volgende:
Dat gaat dus echt niet lukken, dus doe ik thuis maar hard m'n best
Ga dan thuis dit overtypen, 10x :
quote:
nul een twee drie vier vijf zes zeven acht negen tien elf twaalf dertien veertien vijftien zestien zeventien achttien negentien twintig eenentwintig tweeëntwintig drieëntwintig vierentwintig vijfentwintig zesentwintig zevenentwintig achtentwintig negenentwintig dertig eenendertig tweeëndertig drieëndertig vierendertig vijfendertig zesendertig zevenendertig achtendertig negenendertig veertig eenenveertig tweeënveertig drieënveertig vierenveertig vijfenveertig zesenveertig zevenenveertig achtenveertig negenenveertig vijftig eenenvijftig tweeënvijftig drieënvijftig vierenvijftig vijfenvijftig zesenvijftig zevenenvijftig achtenvijftig negenenvijftig
zestig eenenzestig tweeënzestig drieënzestig vierenzestig vijfenzestig zesenzestig zevenenzestig achtenzestig negenenzestig zeventig eenenzeventig tweeënzeventig drieënzeventig vierenzeventig vijfenzeventig zesenzeventig zevenenzeventig achtenzeventig negenenzeventig tachtig eenentachtig tweeëntachtig drieëntachtig vierentachtig vijfentachtig zesentachtig zevenentachtig achtentachtig negenentachtig negentig eenennegentig tweeënnegentig drieënnegentig vierennegentig vijfennegentig zesennegentig zevenennegentig achtennegentig negenennegentig honderd
  dinsdag 17 mei 2005 @ 20:38:48 #271
4177 Jojogirl
pi_27096138
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 20:30 schreef keijz het volgende:

[..]

Lijkt me sterk, hij is 45+ en in het systeembeheer gerold vanuit z'n vorige functies, dus geen nerd vanaf geboorte.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 20:39:18 #272
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_27096161
een klein stukje propagenda.
Webcam Koningsplein deel 12 (GoT vs. Fok!)

em trouwens dat overtypen gaat niet zo snel als gewoon je handen op je toetsen bord leggen en dan:" kajsdfpkajsdfoasjkf'lasdjf;aklsd;ljalsjalkfja;ja;ldfjslfjas;asf;kjasdpfjadfjha[risdf;khasd;kfjasd "
typen
  dinsdag 17 mei 2005 @ 20:39:19 #273
4177 Jojogirl
pi_27096163
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 20:34 schreef HuHu het volgende:

[..]

[..]

Ik heb echt wel betere dingen te tikken.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 20:43:31 #274
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_27096325
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 20:39 schreef B_BOY het volgende:
een klein stukje propagenda.
Webcam Koningsplein deel 12 (GoT vs. Fok!)

em trouwens dat overtypen gaat niet zo snel als gewoon je handen op je toetsen bord leggen en dan:" kajsdfpkajsdfoasjkf'lasdjf;aklsd;ljalsjalkfja;ja;ldfjslfjas;asf;kjasdpfjadfjha[risdf;khasd;kfjasd "
typen
sowieso moeten we meer leden werven. want anders word het niets. die GoT-ers zijn met ongeveer 4,3 keer zoveel leden. en ja om nou 4,3 keer zoveel te typen als die G0T-ers dat gaat ook niet lukken. dus moeten we meer leden hebben om ze niet nog meer uit te laten lopen. wie zet er een ledenwervings-actie op touw???
  dinsdag 17 mei 2005 @ 20:46:32 #275
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_27096429
heeft fok! whatpulse eik ook een channel op irc?? dat zou wel mooi zijn. dan komt die topic niet zo snel vol. en komen toch aan onze keys:P
  dinsdag 17 mei 2005 @ 20:53:32 #276
4177 Jojogirl
pi_27096654
Ja B-Boy dat channel staat in de OP (#fokwhatpulse)
  dinsdag 17 mei 2005 @ 21:07:23 #277
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_27097064
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 20:39 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Ik heb echt wel betere dingen te tikken.
De bijbel overtikken werd al eerder voorgesteld in deel #17 dacht ik
  dinsdag 17 mei 2005 @ 21:13:38 #278
3677 SuperRembo
Sinds 1998
pi_27097216
Ik denk dat ik de 250k van m'n werk deze week moet gaan pulsen.

Nieuwe baan
Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
  dinsdag 17 mei 2005 @ 21:19:00 #279
4177 Jojogirl
pi_27097366
Nou dat is in elk geval een goede reden Gefeliciteerd SuperRembo.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 21:28:42 #280
3677 SuperRembo
Sinds 1998
pi_27097682
M'n huidige baas klonk niet zo enthousiast
  dinsdag 17 mei 2005 @ 21:30:16 #281
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_27097740
ach das zijn probleem.
moet je bij je volgende baan ook weer veel type?
  dinsdag 17 mei 2005 @ 21:31:43 #282
3677 SuperRembo
Sinds 1998
pi_27097784
Daar ben ik ook softwaredevelopper.
pi_27097858
Ik zit op 10000

oke, niet echt onwijs veel, maar het begin is er
pi_27097926
een twee drie vier vijf zes zeven acht negen tien elf twaalf dertien
veertien vijftien zestien zeventien achtien negentien twintig
eenentwintig tweentwintig drientwintig vierentwintig vijfentwintig
zesentwintig zevenentwintig achtentwintig negenentwintig dertig
eenenderig tweeendertig drieendertig vierendertig vijfendertig
zesendertig zevenendertig achtendertig negenendertig veertig
eenenveertig tweeenveertig drieenveertig vierenveertig vijfenveertig
zesenveertig zevenenveertig achtenveertig negenenveertig vijftig
eenenvijftig tweeenvijftig drieenvijftig vierenvijftig vijfenvijftig
zesenvijftig zevenenvijftig achtenvijftig negenenvijftig zestig
eenenzestig tweeenzestig drieenzestig vierenzestig vijfenzestig
zesenzestig zevenenzestig achtenzestig negenenzestig zeventig
eenenzeventig tweeenzeventig drieenzeventig vierenzeventig
vijfenzeventig zesenzeventig achtenzeventig negenenzeventig tachtig
eenentachtig tweeentachtig drieentachtig vierentachtig vijfentachtig
zesentachtig zevenentachtig achtentachtig negenentachtig negentig
eenennegentig tweeennegentig drieennegentig vierennegentig
vijfennegentig zesennegentig zevenennegentig achtennegentig
negenennegentig honderd

Wie volgt?

dinsdag 17 mei 2005 @ 21:56:12 #285
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_27098622
een twee drie vier vijf zes zeven acht negen tien elf twaalf dertien veertien vijftien zestien zeventien achttien negentien twintig eenentwintig tweeentwintig drieentwintig vierentwintig vijfentwintig zesentwintig zevenentwintig achtentwintig negenentwintig dertig eenendertig tweeendertig drieendertig vierendertig vijendertig zesendertig zevenendertig achtendertig negenendertig veertig eenenveertig tweeenveertig drieenveertig vierenveertig vijfenveertig zesenveertig zevenenveertig achtenveertig negenenveertig vijftig eenenvijftig tweeenvijftig drieenvijftig vierenvijftig vijfenvijftig zesenvijftig zevenenvijftig achtenvijftig negenenvijftig zestig eenenzestig tweeenzestig drieenzestig vierenzestig vijfenzestig zesenzestig zevenenzestig achtenzestig negenenzestig zeventig eenenzeventig tweeenzeventig drieenzeventig vierenzeventig vijfenzeventig zesenzeventig achtenzeventig negenenzeventig tachtig eenentachtig tweeentachtig drieentachtig vierentachtig vijfentachtig zesentachtig zevenentachtig achtentachtig negenentachtig negentig eenennegentig tweeennegentig drieennegentig vierennegentig vijfennegentig zesennegentig zevenennegentig achtennegentig negenennegentig honderd
  dinsdag 17 mei 2005 @ 21:58:21 #286
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_27098698
een twee drie vier vijf zes zeven acht negen tien elf twaalf dertien veertien vijftien zestien zeventien achtien negentien twintig eenentwintig tweentwintig drientwintig vierentwintig vijfentwintig zesentwintig zevenentwintig achtentwintig negenentwintig dertig eenendertig tweeendertig drieendertig vierendertig vijfendertig zesendertig zevenendertig achtendertig negenendertig veertig eenenveertig tweeenveertig drieenveertig vierenveertig vijfenveertig zesenveertig zevenenveertig achtenveertig negenenveertig vijftig eenenvijftig tweeenvijftig drieenvijftig vierenvijftig vijfenvijftig zesenvijftig zevenenvijftig achtenvijftig negenenvijftig zestig
eenenzestig tweeenzestig drieenzestig vierenzestig vijfenzestig zesenzestig zevenenzestig achtenzestig negenenzestig zeventig eenenzeventig tweeenzeventig drieenzeventig vierenzeventig vijfenzeventig zesenzeventig achtenzeventig negenenzeventig tachtig eenentachtig tweeentachtig drieentachtig vierentachtig vijfentachtig zesentachtig zevenentachtig achtentachtig negenentachtig negentig eenennegentig tweeennegentig drieennegentig vierennegentig vijfennegentig zesennegentig zevenennegentig achtennegentig negenennegentig honderd

pi_27098814
HA !

een goed voorbeeld doet volgen
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:12:27 #288
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_27099200
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 21:36 schreef mistermaniac het volgende:
een twee drie vier vijf zes zeven acht negen tien elf twaalf dertien
veertien vijftien zestien zeventien achtien negentien twintig
eenentwintig tweentwintig drientwintig vierentwintig vijfentwintig
zesentwintig zevenentwintig achtentwintig negenentwintig dertig
eenenderig tweeendertig drieendertig vierendertig vijfendertig
zesendertig zevenendertig achtendertig negenendertig veertig

Wie volgt?

een twee drie vier vijf zes zeven acht negen tien elf twaalf dertien veertien vijftien zestien zeventien achtien negentien twintig eenentwintig tweentwintig drientwintig vierentwintig vijfentwintig zesentwintig zevenentwintig achtentwintig negenentwintig dertig eenendertig tweeendertig drieendertig vierendertig vijfendertig zes en dertig zeven en dertig acht en dertig negen en dertig veertig een en veertig twee en veertig drie en veertig vier en veertig vijf en veertig ezesenveertig zevenenveertig achtenveertig negenenveertig vijftig eenenvijftig tweenvijftig drieenvijftig vierenvijftig vijfenvijftig zesenvijftig zevenenvijftig achtenvijftig negenvijftig zestig eenenzestig tweenenzestig drieenzestig vierenzestig vijfenzestig zesenzestig zevenenzestig achtenenzestig negenenzestig zeventig eenenzeventig tweenzeventig drieenzeventig vierenzeventig vijfenzeventig zesenzeventig achtenzeventig negenzeventig tachtig eenentactig tweentachtig drieentachtig vierentachtig vijfentachtig zesentafchtig zevenentachtig achteentachtig negenentachtig negentig eenennegentig tweeennegentig drieennegentig vierennegentig vijfennegetig zesennegetig zevenennegetig achtennegeitg negenennegetig honderd!1!!!!!!!!!!
  Moderator dinsdag 17 mei 2005 @ 22:14:28 #289
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_27099293
dat doenn we morgen wel ff
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 17 mei 2005 @ 22:47:47 #290
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_27100631
nou jongens ik zal es even kijke waar ik nu opsta voordat ik naar bedje toe ga. morge weer vroeg op helaas. nou ik sta zo ongeveer opp 62 duizend dat betekend dat er vandaag zo'n 40 duizend bij zijn gekomen. nou dat gaat de goede kant op. dat betekend dat ik er 31 mei ongeveer 600k heb dat is niet super veel maar toch ook zeker niet slecht. jammer alleen dat ik het de komende tijd zo druk heb. dus dat ik niet veel achter de pc zit anders gaat het veel sneller. maarja tis niet zo. ik moet eigenlijk nog 2 betogen schrijven en nog een scriptie dus daar gaat ook wel heel wat tekst inzitten. wat 1 bladzijde is ongeveer 5000 keys een scriptie is een bladzijde of 20. dat is dus 100.000 keys:P das dus altijd wel lekker. maar ik ga hier nou gewoon nog ff onzin typen dan heb ik er zo weer 1000 keys bij namelijk en das dan weer wel amusement. of op zijn minst toch zeer vermakelijk. jeuh nu is het grote moment daar ik zit nu al op de 63000 keys. en ik blijf maar doorgaan:P maarja nu is het echt genoeg geweest. houdoe en tot ziens. ik spreek jullie morgen wel:P
groeten halleej dermeej en tot een volgende keer,
u alleen zijt gegroet.
pi_27100781
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 20:34 schreef HuHu het volgende:

[..]

[..]

Het wereldrecord "tot 1 miljoen schrijven" ligt op 16 jaar.

Oke, ik geef toe, dat sloeg nergens op

pi_27100971
Zou misschien nog best een "leuk" idee zijn, omstebeurt 50 getallen typen en dan kijken hoe ver we komen .

dinsdag 17 mei 2005 @ 23:01:55 #293
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_27101149
okej dan zal ik beginnen want ja ik lig er toch nog steeds niet in. wel ff koma's ertussen is duidelijker en extra keys:

een, twee, drie, vier, vijf, zes, zeven, acht, negen, tien, elf, twaalf, dertien, veertien, vijftien, zestien,zeventien, achtein, negentien, twintig, eenentwintig, tweeentwintig, drieentwintig, vierentwintig, vijfentwintig, zesentwintig,zevenentwintig, achtentwintig, negentwintig, dertig, eenendertig, tweeendertig, drieendertig, vierendertig, vijfendertig, zesendertig, zevenendertig, achtendertig, negendertig, veertig, eenenveertig, tweeenveertig, drieenveertig, vierenveertig, vijfenveertig, zesenveertig, zevenenveertig, achtenenveertig, negenenveertig, vijftig..................
  dinsdag 17 mei 2005 @ 23:02:45 #294
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_27101181
kut zooi, dubbelclick erop gedaan. hoe kan ik regelen dat je die dingen niet automatisch meer verzend as je er op dubbelklikt?
  dinsdag 17 mei 2005 @ 23:05:18 #295
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_27101275
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 23:02 schreef B_BOY het volgende:
kut zooi, dubbelclick erop gedaan. hoe kan ik regelen dat je die dingen niet automatisch meer verzend as je er op dubbelklikt?
Niet.
Was er maar zo'n manier.. Dan zou ik m'n dubbelklik-op-de-w frustraties kunnen wegnemen..
  dinsdag 17 mei 2005 @ 23:06:49 #296
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_27101317
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 23:05 schreef GotC het volgende:

[..]

Niet.
Was er maar zo'n manier..
damn dat is klote. nouja dan maar afleren he. is gewoon al de 2e keer dat dit gebeurt anders had ik 100k gehad. nu heb ik er 222. ook een leuk aantal. maarja. wel een stuk minder.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 23:29:26 #297
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_27102145
pi_27102335
voor diegene die straks een nieuw topic optent, gebruik even de nieuwe op, eerder twe vinden in dit topique!
pi_27102617
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 23:02 schreef B_BOY het volgende:

Je kan em op proxy zetten en dan wat onzin intoetsen. Mocht je perongeluk 2x op de W drukken, krijg je een melding met *test het ff*: unable to pulse server. Ik heb al meerdere malen gedrukt zonder dat ze dan gepulst werden. 31 mei gaat de proxy eraf en dan pulsen!!
pi_27103725
vol?
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')