hehe, ja stiekem een paar dagen verplaatsen, voor of achteruit... maar dan niet hier neer zetten....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:17 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ze gebruiken mijn zegeltje!
Zullen we de datum veranderen?
egt met een gquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:25 schreef B_BOY het volgende:
gvd. had ik net een lap tekst getyped doet fok! raar moet ik weer opnieuw beginnen. (oke wie maakt nou de opmerking ja maar dat zijn toch alleen meer keys) maarja nou ga ik niet meer hetzelfde type. alleen zegge dat ik niet egt veel keys heb. omdat ik laatste tijd weinig achter me pc heb gezeten. maar wrom doen niet alle modjes mee? die typen vast veel. en die hebbe toch niets te doenow ik had dit er op moeten hebben staan in de meivakantie toen een 5-daagse lan gehad. dat waren wat keys geweest. maarja helaas ut zit er niet in. das voorbij. en komende tijd heb ik geen lan:P maarja dan gaan we maar heel hard voor school werken ofzo. zodat ik toch veel keys krijg. en met dit zinloze gebrabbel zijn er vast weer heel wat bij
![]()
inderdaad, weer opnieuw typen het hele stukquote:
Zo, dat zijn weer 1207 keysquote:nul een twee drie vier vijf zes zeven acht negen tien elf twaalf dertien veertien vijftien zestien zeventien achttien negentien twintig eenentwintig tweeëntwintig drieëntwintig vierentwintig vijfentwintig zesentwintig zevenentwintig achtentwintig negenentwintig dertig eenendertig tweeëndertig drieëndertig vierendertig vijfendertig zesendertig zevenendertig achtendertig negenendertig veertig eenenveertig tweeënveertig drieënveertig vierenveertig vijfenveertig zesenveertig zevenenveertig achtenveertig negenenveertig vijftig eenenvijftig tweeënvijftig drieënvijftig vierenvijftig vijfenvijftig zesenvijftig zevenenvijftig achtenvijftig negenenvijftig
zestig eenenzestig tweeënzestig drieënzestig vierenzestig vijfenzestig zesenzestig zevenenzestig achtenzestig negenenzestig zeventig eenenzeventig tweeënzeventig drieënzeventig vierenzeventig vijfenzeventig zesenzeventig zevenenzeventig achtenzeventig negenenzeventig tachtig eenentachtig tweeëntachtig drieëntachtig vierentachtig vijfentachtig zesentachtig zevenentachtig achtentachtig negenentachtig negentig eenennegentig tweeënnegentig drieënnegentig vierennegentig vijfennegentig zesennegentig zevenennegentig achtennegentig negenennegentig honderd
godverdomme, Had ik net een Lap tekst getyped doet Fok! raar moet ik weer helemaal opnieuw beginnen. (oke wie maakt nou de opmerking ja maar dat zijn toch alleen maar meer keys_ maarja nou ga ik echt niet nog een keer exact hetzelfde type hoor. ik wilde namelijk alleen even zeggen dat ik niet veel keys heb. omdat ik de laatste tijd nogal weinig achter de pc heb gezeten. Maar Waarom doen die modjes niet mee? DIe typen vast erg veel. en ze hebben verder toch niets nuttigs te doenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:25 schreef B_BOY het volgende:
gvd. had ik net een lap tekst getyped doet fok! raar moet ik weer opnieuw beginnen. (oke wie maakt nou de opmerking ja maar dat zijn toch alleen meer keys) maarja nou ga ik niet meer hetzelfde type. alleen zegge dat ik niet egt veel keys heb. omdat ik laatste tijd weinig achter me pc heb gezeten. maar wrom doen niet alle modjes mee? die typen vast veel. en die hebbe toch niets te doenow ik had dit er op moeten hebben staan in de meivakantie toen een 5-daagse lan gehad. dat waren wat keys geweest. maarja helaas ut zit er niet in. das voorbij. en komende tijd heb ik geen lan:P maarja dan gaan we maar heel hard voor school werken ofzo. zodat ik toch veel keys krijg. en met dit zinloze gebrabbel zijn er vast weer heel wat bij
![]()
Nee, ik heb even wat fouten in bold verbeterd. Dat zijn alleen nog de simpele fouten, aan spellingsfouten waag ik me niet. Daar ben ik niet goed in.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:41 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Godverdomme, had ik net een lap tekst getyped doet Fok! raar, moet ik weer helemaal opnieuw beginnen. (oke wie maakt nou de opmerking: "Ja maar dat zijn toch alleen maar meer keys." Maarja, nou ga ik echt niet nog een keer exact hetzelfde typen hoor.Ik wilde namelijk alleen even zeggen dat ik niet veel keys heb, omdat ik de laatste tijd nogal weinig achter de pc heb gezeten. Maarwaarom doen die modjes niet mee? Die typen vast erg veel. en ze hebben verder toch niets nuttigs te doenOw, ik had hier al eerder aan mee moeten doen. Had namelijk in de meivakantie een 5-daagse LAN. Toen heb ik heel wat geklikt en op de knopjes gehamerd. Maarja, dat zat er dus niet in. Helaas dat is voorbij, dus niet meer bij nadenken. En de komende tijd heb ik geen LAN's. Maarja, dan zal ik maar heel hard voor school gaan werken of iets in die richting. Zodat ik toch veel keys krijg. En met dit zinloze gebrabbel nog een keer over typen, heb ik ook vast weer heel wat keys verdient.
![]()
ZO GOED DAMES????
Godverdomme, had ik net een lap tekst getyped doet Fok! raar, moet ik weer helemaal opnieuw beginnen. (oke wie maakt nou de opmerking: "ja maar dat zijn toch alleen maar meer keys."Maarja, nou ga ik echt niet nog een keer exact hetzelfde typen hoor. Ik wilde namelijk alleen even zeggen dat ik niet veel keys heb, omdat ik de laatste tijd nogal weinig achter de pc heb gezeten. Maar waarom doen die modjes niet mee? DIe typen vast erg veel, en ze hebben verder toch niets nuttigs te doen. Ow, ik had hier al eerder aan mee moeten doen. Had namelijk in de Meivakantie een 5-daagse LAN. Toen heb ik heel wat geklikt en op de knopjes gehamerd. Maarja, dat zat er dus niet in. Helaas dat is voorbij, dus niet meer bij nadenken. En de komende tijd heb ik geen LAN's. Maarja, dan zal ik maar heel hard voor school gaan werken of iets in die richting. Zodat ik toch veel keys krijg. En met dit zinloze gebrabbel nog een keer over typen, heb ik ook vast weer heel wat keys verdient.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:41 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Godverdomme, had ik net een lap tekst getyped doet Fok! raar, moet ik weer helemaal opnieuw beginnen. (oke wie maakt nou de opmerking: "Ja maar dat zijn toch alleen maar meer keys." Maarja, nou ga ik echt niet nog een keer exact hetzelfde typen hoor.Ik wilde namelijk alleen even zeggen dat ik niet veel keys heb, omdat ik de laatste tijd nogal weinig achter de pc heb gezeten. Maarwaarom doen die modjes niet mee? Die typen vast erg veel. en ze hebben verder toch niets nuttigs te doen Ow, ik had hier al eerder aan mee moeten doen. Had namelijk in de meivakantie een 5-daagse LAN. Toen heb ik heel wat geklikt en op de knopjes gehamerd. Maarja, dat zat er dus niet in. Helaas dat is voorbij, dus niet meer bij nadenken. En de komende tijd heb ik geen LAN's. Maarja, dan zal ik maar heel hard voor school gaan werken of iets in die richting. Zodat ik toch veel keys krijg. En met dit zinloze gebrabbel nog een keer over typen, heb ik ook vast weer heel wat keys verdient.
De fouten wederom in boldquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:53 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Best kansloos eigenlijk dat ik dit nu ook nog gewoon heb lopen overtypen.
Dat wisten wij al lang. oftewel typen of je leven er van af hangt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:11 schreef Jojogirl het volgende:
GoT gaat ook weer een megapulse doen op de 31e, om Fok te pesten
altijd lastig dan ja. en de systeembeheerder aan zijn oren trekken werkt niet? nog niet geprobeerd? PROBEER DAN!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:14 schreef Jojogirl het volgende:
Tja, ik kan WhatPulse nog steeds niet op m'n werk installeren en daar typ ik toch echt het meest.
er is een grote kans dat die systeembeheerder ook een tweaker isquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
altijd lastig dan ja. en de systeembeheerder aan zijn oren trekken werkt niet? nog niet geprobeerd? PROBEER DAN!!!
dan dood slaan:Pquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:30 schreef keijz het volgende:
[..]
er is een grote kans dat die systeembeheerder ook een tweaker is
Ga dan thuis dit overtypen, 10x :quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:29 schreef Jojogirl het volgende:
Dat gaat dus echt niet lukken, dus doe ik thuis maar hard m'n best
quote:nul een twee drie vier vijf zes zeven acht negen tien elf twaalf dertien veertien vijftien zestien zeventien achttien negentien twintig eenentwintig tweeëntwintig drieëntwintig vierentwintig vijfentwintig zesentwintig zevenentwintig achtentwintig negenentwintig dertig eenendertig tweeëndertig drieëndertig vierendertig vijfendertig zesendertig zevenendertig achtendertig negenendertig veertig eenenveertig tweeënveertig drieënveertig vierenveertig vijfenveertig zesenveertig zevenenveertig achtenveertig negenenveertig vijftig eenenvijftig tweeënvijftig drieënvijftig vierenvijftig vijfenvijftig zesenvijftig zevenenvijftig achtenvijftig negenenvijftig
zestig eenenzestig tweeënzestig drieënzestig vierenzestig vijfenzestig zesenzestig zevenenzestig achtenzestig negenenzestig zeventig eenenzeventig tweeënzeventig drieënzeventig vierenzeventig vijfenzeventig zesenzeventig zevenenzeventig achtenzeventig negenenzeventig tachtig eenentachtig tweeëntachtig drieëntachtig vierentachtig vijfentachtig zesentachtig zevenentachtig achtentachtig negenentachtig negentig eenennegentig tweeënnegentig drieënnegentig vierennegentig vijfennegentig zesennegentig zevenennegentig achtennegentig negenennegentig honderd
Lijkt me sterk, hij is 45+ en in het systeembeheer gerold vanuit z'n vorige functies, dus geen nerd vanaf geboorte.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:30 schreef keijz het volgende:
[..]
er is een grote kans dat die systeembeheerder ook een tweaker is
sowieso moeten we meer leden werven. want anders word het niets. die GoT-ers zijn met ongeveer 4,3 keer zoveel leden. en ja om nou 4,3 keer zoveel te typen als die G0T-ers dat gaat ook niet lukken. dus moeten we meer leden hebben om ze niet nog meer uit te laten lopen. wie zet er een ledenwervings-actie op touw???quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:39 schreef B_BOY het volgende:
een klein stukje propagenda.
Webcam Koningsplein deel 12 (GoT vs. Fok!)
em trouwens dat overtypen gaat niet zo snel als gewoon je handen op je toetsen bord leggen en dan:" kajsdfpkajsdfoasjkf'lasdjf;aklsd;ljalsjalkfja;ja;ldfjslfjas;asf;kjasdpfjadfjha[risdf;khasd;kfjasd "
typen
De bijbel overtikken werd al eerder voorgesteld in deel #17 dacht ikquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:39 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik heb echt wel betere dingen te tikken.
een twee drie vier vijf zes zeven acht negen tien elf twaalf dertien veertien vijftien zestien zeventien achtien negentien twintig eenentwintig tweentwintig drientwintig vierentwintig vijfentwintig zesentwintig zevenentwintig achtentwintig negenentwintig dertig eenendertig tweeendertig drieendertig vierendertig vijfendertig zes en dertig zeven en dertig acht en dertig negen en dertig veertig een en veertig twee en veertig drie en veertig vier en veertig vijf en veertig ezesenveertig zevenenveertig achtenveertig negenenveertig vijftig eenenvijftig tweenvijftig drieenvijftig vierenvijftig vijfenvijftig zesenvijftig zevenenvijftig achtenvijftig negenvijftig zestig eenenzestig tweenenzestig drieenzestig vierenzestig vijfenzestig zesenzestig zevenenzestig achtenenzestig negenenzestig zeventig eenenzeventig tweenzeventig drieenzeventig vierenzeventig vijfenzeventig zesenzeventig achtenzeventig negenzeventig tachtig eenentactig tweentachtig drieentachtig vierentachtig vijfentachtig zesentafchtig zevenentachtig achteentachtig negenentachtig negentig eenennegentig tweeennegentig drieennegentig vierennegentig vijfennegetig zesennegetig zevenennegetig achtennegeitg negenennegetig honderd!1!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:36 schreef mistermaniac het volgende:
een twee drie vier vijf zes zeven acht negen tien elf twaalf dertien
veertien vijftien zestien zeventien achtien negentien twintig
eenentwintig tweentwintig drientwintig vierentwintig vijfentwintig
zesentwintig zevenentwintig achtentwintig negenentwintig dertig
eenenderig tweeendertig drieendertig vierendertig vijfendertig
zesendertig zevenendertig achtendertig negenendertig veertig
Wie volgt?![]()
![]()
Het wereldrecord "tot 1 miljoen schrijven" ligt op 16 jaar.quote:
Niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:02 schreef B_BOY het volgende:
kut zooi, dubbelclick erop gedaan. hoe kan ik regelen dat je die dingen niet automatisch meer verzend as je er op dubbelklikt?
damn dat is klote. nouja dan maar afleren he. is gewoon al de 2e keer dat dit gebeurt anders had ik 100k gehad. nu heb ik er 222. ook een leuk aantal. maarja. wel een stuk minder.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:02 schreef B_BOY het volgende:
kut zooi, dubbelclick erop gedaan. hoe kan ik regelen dat je die dingen niet automatisch meer verzend as je er op dubbelklikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |