Ik zit hier 3,5 maand en moet nog 3 weken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:34 schreef Blinker het volgende:
Hoelang moet iedereen dan stage lopen?
Ik zit hier al 3 maanden en moet nog 5 weken
Volgens mij ben ik niet de enige die een hekel aan hem heeftquote:
de 50 oef.. don't know, moet er wel veel gelult wordenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:34 schreef Megter het volgende:
[..]
Werken @ deze topicreeks ja! We moeten makkelijk de 50 halen vandaag
En vind je dat leuk? Ik vind het veel leuker als ik ook daadwerkelijk wat voor elkaar kan krijgen, die ruimte krijg ik ook in het bedrijf.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:27 schreef IJlien het volgende:
[..]
Definitie van een echte stagiair:
* Zit van s ochtends vroeg (8.00 uur) tot s middags laat (minstens 5 uur) achter zijn/haar pc danwel te niksen danwel te fokken.
* Typt zo nu en dan eens een alinea in zijn/haar stageverslag
* ... verder?
Je moet niksquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
de 50 oef.. don't know, moet er wel veel gelult worden
en 't ergste is ik moet nog wel ff iets afmaken vandaag![]()
hij begint idd erg irritant te worden...quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik niet de enige die een hekel aan hem heeft![]()
Dat is er één van tempo-teamquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En vind je dat leuk? Ik vind het veel leuker als ik ook daadwerkelijk wat voor elkaar kan krijgen, die ruimte krijg ik ook in het bedrijf.
Lees eerst deel 1 t/m 41 maar 's door, + de delen in ONZ. Dan merk je wat we voor elkaar hebben gekregenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En vind je dat leuk? Ik vind het veel leuker als ik ook daadwerkelijk wat voor elkaar kan krijgen, die ruimte krijg ik ook in het bedrijf.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
hij begint idd erg irritant te worden...
en nu ga ik naar m'n eigen gezeik luisteren!!
tot zo
Het is julile film schatquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:36 schreef tijgerwillie het volgende:
eeeh hoe staat met fisher en MIJN film
Ik nog 3! Ondertussen alweer 2,5 eigenlijk..quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:34 schreef Blinker het volgende:
Hoelang moet iedereen dan stage lopen?
Ik zit hier al 3 maanden en moet nog 5 weken
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:37 schreef Megter het volgende:
[..]
Het is julile film schat
En ik heb een paar screenshots gezet hier
Zij wel, nepstagiairquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:37 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik nog 3! Ondertussen alweer 2,5 eigenlijk..
En ohja ik heb nog een algemene mededeling
IJlien gaat morgen de nepstagiair uithangen.. ik ben VRIJ
vind ik niet kunnenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:37 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik nog 3! Ondertussen alweer 2,5 eigenlijk..
En ohja ik heb nog een algemene mededeling
IJlien gaat morgen de nepstagiair uithangen.. ik ben VRIJ
Voel ik hier een diss..??quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
hijs goed gelukt hèquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:37 schreef Megter het volgende:
[..]
Het is julile film schat
En ik heb een paar screenshots gezet hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |