Ik vind een bovenaanzicht zelden mooi, deze is (naar mijn gevoel) een leuker standpunt.quote:
Ik vind het contrast van zo'n boven aanzicht juist mooi...het liefst bewerk ik hm nog..quote:Op zondag 22 mei 2005 01:32 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik vind een bovenaanzicht zelden mooi, deze is (naar mijn gevoel) een leuker standpunt.
Kun je die eerste croppen zodat je niet de randen van het putje ziet, alleen het blikje en de verticale lijnen als het ware..?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:40 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik vind het contrast van zo'n boven aanzicht juist mooi...het liefst bewerk ik hm nog..
[[url=http://img275.echo.cx/img275/3194/dsc09003b12ho.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zo b.v.
Of deze?
[afbeelding]
Dat roest zo mooi kon zijnquote:Op zondag 22 mei 2005 10:54 schreef Puckzzz het volgende:
Wat Elefes zegt
Ik heb nog een hoop roest gevonden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals dit?quote:Op zondag 22 mei 2005 10:35 schreef Elefes het volgende:
[..]
Kun je die eerste croppen zodat je niet de randen van het putje ziet, alleen het blikje en de verticale lijnen als het ware..?
quote:
* Het hier mee eens is, en dan inderdaad in kleur!quote:Op zondag 22 mei 2005 11:10 schreef McPhearson het volgende:
[..]
Dat roest zo mooi kon zijn![]()
Ik vind nr. 1 en 3 het mooist, en dan wel in kleur
quote:Op zondag 22 mei 2005 16:00 schreef Elefes het volgende:
[..]
* Het hier mee eens is, en dan inderdaad in kleur!
Ik vind nummer 1 nog net ietsje mooier dan nummer 2 en 3. De kleurencombinatie is erg mooi imo
Hoezo... Je huidige inzending vind ik een stuk sprekender dan een zooitje bruin eigenlijk....quote:
Mocht je toch nog voor je roestig ijzer kiezen, dan vind ik 2 het mooist, in kleur, anders valt het roest weg.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:44 schreef Puckzzz het volgende:
okeeeeej verschillende meningen... leuk
nu moet ik natuurlijk mho laten gelden....alleen laat ik dat nog ff bezinken. Voorlopig ben ik tevreden met mijn meloenen
Ik moet wel zeggen dat ik de diepte van #1 wel heel erg leuk vind. maar ik weet het nog niet.
Klopt het dat jou email adres in je profiel niet werkt?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:56 schreef Puckzzz het volgende:
ach ik hou de roest foto's gewoon voor mijn eigen collectie. Ik hou het voor de wedstrijd toch bij de meloenen omdat die iets meer 'afval' uitstralen niet op zijn minst vanwege het bord wat er achter hangt
JAquote:Op maandag 23 mei 2005 12:22 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Klopt het dat jou email adres in je profiel niet werkt?
donequote:Op maandag 23 mei 2005 13:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
JAik heb geen zin in dat wachtwoordgedoe als ik het verander.
voor msn moet je jezusjepuckzz at hotmail.com hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |