Ik geloof niet dat je voor het vrouwelijk schoon gaat zo te zienquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:23 schreef Astridj0h het volgende:
Mwoah, ik zou er niet als hoogblonde slanke hollandse dame gaan lopen nee.
Nou heb ik gelukkig donker haar
maar ziet er leuk uit hoor qua cultuur en fotomogelijkheden
"Koos Alberts"quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:47 schreef AGee het volgende:
wat vinden jullie van dit idee??
[afbeelding]
Ik vind het idee leuk, maar de foto zelf niet zo spannend eerlijk gezegd...quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:47 schreef AGee het volgende:
[afbeelding]
wellicht met wat meer (contrasterende) kleuren?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:06 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind het idee leuk, maar de foto zelf niet zo spannend eerlijk gezegd...
Creeer eens diepte, dan wordt je foto wat spannender.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:47 schreef AGee het volgende:
[afbeelding]
Het idee is zeker leuk. Alleen dat bruine gebeuren rechtsboven stoort me. Die past er niet tussen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:47 schreef AGee het volgende:
[afbeelding]
weet je wel hoe warm het daar kan worden?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:27 schreef k_man het volgende:
Ach, overdrijven is ook een kunst. Je moet er niet in een bloot topje en minirokje gaan lopen, maar als je je benen en bovenarmen bedekt moet het kunnen. Een sluier hoeft alleen bij bepaalde plaatsen, moskee bezoek of zo.
Z/w haalt veel contrast uit je foto. Z/w vind ik best delicaat, zou ik niet zomaar toepassen. Bij high en lowkey natuurlijk, om nadruk te leggen op lijnenspelen en bij sommige portretten kan het veel toevoegen, maar in dit geval denk ik dat de kleurenversie wat beter uit de verf komt.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:03 schreef Puckzzz het volgende:
Dat krijg je met Sepia he?
Zou je kleur beter vinden? heb ik ook in de aanbieding hoor
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:03 schreef Puckzzz het volgende:
Dat krijg je met Sepia he?
Zou je kleur beter vinden? heb ik ook in de aanbieding hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |