quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Van mij ook, hij overschat zichzelf flink. Verder zal er met dit gedrag niet snel een topclub voor hem komen.
Van de Tubantia-site.quote:ENSCHEDE - Daniel Majstorovic verlaat FC Twente vermoedelijk voor de grootste en populairste club van Zwitserland. De verdediger tekent een dezer dagen vrijwel zeker een contract bij FC Basel. Speler en club zijn het vrijwel eens over een overgang. Technisch directeur Johan Plageman van FC Twente hoopt de transfer voor maandag af te ronden.
Wat is er mis met FC Basel? Mooi stadion, mooi publiek en het schuift waarschijnlijk beter dan Twente. Plus de kans op CL.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:42 schreef methodmich het volgende:
Dat kan ik me haast niet voorstellen. Je gaat toch niet dwars lopen doen om een transfer naar FC Basel te forceren?
Geen aansprekende competitie.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat is er mis met FC Basel? Mooi stadion, mooi publiek en het schuift waarschijnlijk beter dan Twente. Plus de kans op CL.
quote:Majstorovic neemt de wijk naar Zwitserland
30/1/2006 17:33
Het afscheid van Daniël Majstorovic bij FC Twente is een feit. De Zweedse verdediger maakt de overstap naar het Zwitserse FC Basel.
De breuk tussen club en speler zat er al een tijdje aan te komen. Anderhalve week geleden raakte Majstorovic op de training slaags met ploeggenoot Blaise N'Kufo. Toeval of niet, vier dagen later diende de Zweed een transferverzoek in. Twente liet daarop weten zijn verdediger te laten gaten, mits de gevraagde transfersom op tafel zou komen.
De toekomst van Majstorovic werd nog eens onzekerder nadat trainer Rini Coolen hem uit de selectie zette. Volgens de coach was zijn speler te veel met zijn hoofd bij een transfer.
De perikelen zijn ten einde gekomen met de overeenkomst die zowel Majstorovic als FC Twente overeen kwamen met FC Basel. Alleen de medische keuring kan de overgang nog dwarsbomen.
Majstorovic streek in de zomer van 2004 neer in het Arke Stadion. Hij speelde vijftig competitiewedstrijden en scoorde daarin vier keer.
Toch wel apart ook dat zo'n speler negatief praat over z'n eigen supporters..quote:Op zondag 29 januari 2006 18:11 schreef freako het volgende:
Toch wel apart, dat een speler zo snel z'n krediet heeft weten te verspelen.
Dat sloeg sowieso al nergens opquote:Op maandag 30 januari 2006 22:03 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Die eigen supporters die voor hem naar Zeist zijn gegaan om hem te steunen.
Ik weet niet of het op mij slaat, maar mijn post over dat krediet verspelen was zeker geen verwijt aan de supporters (ik ben er verdorie zelf een, al zit ik nooit in het stadion). Alleen pure verbazing dat een speler zich zo lomp kan gedragen dat hij in een paar weken (dagen?) van een van de populairste een van de impopulairste spelers geworden is.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:23 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens mij was het ook geen verwijt
quote:Oud-Tukker Majstorovic stapt over naar AEK Athene
19 mei 2008
Daniel Majstorovic zet zijn carričre voort in Griekenland. De 31-jarige Zweedse centrumverdediger, die tussen 2004 en 2006 anderhalf jaar voor FC Twente speelde, tekende maandag een driejarig contract bij AEK Athene.
Majstorovic is afkomstig van het Zwitserse FC Basel, waar zijn contract komende zomer afloopt. De verdediger, die opgenomen is in de Zweedse selectie voor het Europees kampioenschap, kan hierdoor transfervrij overstappen naar AEK.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |