abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36109523
Inderdaad, ga naar een gynaecoloog om het te laten plaatsen !

In mijn geval kwam hij er bijvoorbeeld tijdens de inwendige echo voor het plaatsen erachter dat mijn baarmoeder iets naar achteren gekanteld is. Dat is vrij bijzonder. Meestal is ie gewoon recht, en als ie niet recht is is ie naar voren gekanteld doorgaans. Als ie gewoon was gaan opmeten (metalen staafje naar binnen schuiven tot ie de bovenkant van je baarmoeder raakt zodat ie weet hoe diep je baarmoeder is) dan had ie eerst rechtdoor misgeprikt, en daarna naar voren misgeprikt. En dat opmeten doet behoorlijk pijn, dus ik was zielsgelukkig dat ik die pijn maar 1 keer voelde in plaats van drie keer.

En na het plaatsen deed ie meteen weer een echo zodat ie meteen kon kijken of alles goedzat, zodat ik er niet anderhalve maand mee rondliep tot de officiele controle als het eventueel fout had gezeten.

. Mijn gynaecoloog. .

Hij heeft het echt heel professioneel aangepakt en daardoor de narigheid voor mij tot een minimum beperkt.
It's my party and I'll cry if I want to.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:15:40 #202
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_36112576
opkay, ik denk dat ik er wel uit ben, ik wil andere anti conceptie.
ik slik al sinds ik me kan herinnere microgynon 30, en slik m vaak 3 maanden door, maar heb veel doorbraakbloedingen. ook is de menstruatie zeer pijnlijk, en ben ik er ziek van.
het liefst zou ik helemaal geen mestruatie meer hebben, maarja, er zijn maar weinig middelen die daarvoor zorgen.
prikpil is sowieso geen optie.
en verder kom ik er niet uit wat dan wel goed zou zijn..
implanon lijkt me wel wat. maar is dat echt zo betrouwbaar? en hoe zit het met menstruatie?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_36112651
ik heb van mijn 14e tot mijn 22e microgenon 30 geslikt...maar begon erg te groeien...heb toen marvelon gekregen, dit werd nog erger...toen heb ik de mirena spiraal gehad maar bij controle na 4 weken bleek hij niet meer zichtbaar op de echo..toen moest ik voor dagopname opgenomen worden en is het spiraaltje operatief verwijderd. ( hij bleek niet goed geplaatst te zijn)
ik voelde me toen heel ellendig...zo van waarom heb ik hem laten plaatsen ?
ik zal er ook nooit meer aan beginnen, toen heb ik de nuvaring gekregen, deze beviel op zich wel alleen bleef mijn menstruatie zwaar en onregelmatig.
maar momenteel gebruik ik geen hormonen meer (mag voorlopig niet van mijn homeopaat) omdat ik nog steeds klachten heb mijn lichaam zit te vol met hormonen volgens haar en dat moet er nu eerst uit en ik kreeg depressieve klachten naar aanleiding van alle hormonen.
pi_36113433
Over implanon heb ik alleen maar slechte dingen gehoord en gelezen! Verkeerd geplaatst, vastgegroeid, grote littekens, onstekingen, niet kunnen vinden als hij verwijderd moet worden...
Ik zou er nog maar eens wat info over gaan zoeken als ik jou was, missy!
pi_36114541
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
opkay, ik denk dat ik er wel uit ben, ik wil andere anti conceptie.
ik slik al sinds ik me kan herinnere microgynon 30, en slik m vaak 3 maanden door, maar heb veel doorbraakbloedingen. ook is de menstruatie zeer pijnlijk, en ben ik er ziek van.
het liefst zou ik helemaal geen mestruatie meer hebben, maarja, er zijn maar weinig middelen die daarvoor zorgen.
prikpil is sowieso geen optie.
en verder kom ik er niet uit wat dan wel goed zou zijn..
implanon lijkt me wel wat. maar is dat echt zo betrouwbaar? en hoe zit het met menstruatie?
Is er een reden waarom je niet aan de Mirena zou willen ? Want ik heb momenteel praktisch geen menstruatie meer namelijk. .
It's my party and I'll cry if I want to.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')