dat zijn de vrienden die je moet hebben!!quote:Op maandag 16 mei 2005 12:48 schreef tiez het volgende:
met ups en downs maar dat is normaal!
ik krijg veel steun van me familie en van vrienden!
geeft je altijd een goed gevoels als iedereen je meeneemt en alles als het niet zo tof met je gaat.
precies,..quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:50 schreef Balbergen het volgende:
Ik heb ongeveer precies hetzelfde gehad. Echt precies..
Ik heb het mijzelf moelijk gemaakt door me nog te veel aan haar te hechten nadat het uit was.
Pas daarmee op en ga vooral niet hopen op eventuele verzoeming, daar ga je niet goed van.
En verder, succes ermee. Liefdes verdriet is een van de moeilijkste dingen..
Kijk, dan weet je dat je echte vrienden hebt! Het is een kut tijd maar hoe vol man, ik vind het een knappe beslissing ik had het in ieder geval niet gekund...quote:Op maandag 16 mei 2005 12:48 schreef tiez het volgende:
geeft je altijd een goed gevoels als iedereen je meeneemt en alles als het niet zo tof met je gaat.
inderdaad, heb het echt helemaal gehad met hem nuquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:11 schreef het.ismij het volgende:
Pff das echt te laf!!!
Zeg het dan gewoon!!! en ga niet schijnheilig zitten doen en dan ook nog smsen!!![]()
![]()
L-O-S-E-R
En trecht,..!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
inderdaad, heb het echt helemaal gehad met hem nu![]()
Nouja, van de week had ik dus al keer 5 dagen geen contact met hem gehad en toen was ik al behoorlijk pissig dus, omdat hij niet ff mailtje had gestuurd, dus als dat niet was gebeurd, dan was het nu wel erger geweest, maar omdat het toen dus al niet lekker ging heb ik er nu minder moeite mee dat het uit is, al baal ik er natuurlijk wel van, want ben/was hartstikke verliefd op hem en we hadden het best leuk samen en dan flikt hij ditquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:22 schreef het.ismij het volgende:
[..]
En trecht,..!!!![]()
![]()
verder geengebroken hart owzo??
Alleen een naaistreek?
das indd wel ene naaistreekquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nouja, van de week had ik dus al keer 5 dagen geen contact met hem gehad en toen was ik al behoorlijk pissig dus, omdat hij niet ff mailtje had gestuurd, dus als dat niet was gebeurd, dan was het nu wel erger geweest, maar omdat het toen dus al niet lekker ging heb ik er nu minder moeite mee dat het uit is, al baal ik er natuurlijk wel van, want ben/was hartstikke verliefd op hem en we hadden het best leuk samen en dan flikt hij dit
lafaard hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nouja, van de week had ik dus al keer 5 dagen geen contact met hem gehad en toen was ik al behoorlijk pissig dus, omdat hij niet ff mailtje had gestuurd, dus als dat niet was gebeurd, dan was het nu wel erger geweest, maar omdat het toen dus al niet lekker ging heb ik er nu minder moeite mee dat het uit is, al baal ik er natuurlijk wel van, want ben/was hartstikke verliefd op hem en we hadden het best leuk samen en dan flikt hij dit
Hij wilde dus voor maandag afspreken, maar maandag ben ik niet meer hier, maar gewoon weer op me kamer en heb geen zin om er speciaal voor terug te komen, dus nou zou hij me maandag bellen zei die, nou wilde hij er nog niet over pratenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:24 schreef Aine. het volgende:
[..]
lafaard hoor
wat ga je nu doen?
je kan best eisen dat hij het in je gezicht zegt
maar of het zal helpen![]()
so truequote:Op woensdag 11 mei 2005 12:08 schreef So_Addictive het volgende:
Ik denk dat ze niet meer verliefd is en dat ze de relatie eigenlijk niet meer zo ziet zitten.
Neem wat afstand zodat ze wat na kan denken.
Ga de verliefdheid niet afdwingen want dat lukt niet en werkt meer averrechts.
Als ze het uitmaakt is het eenmaal zo. That's life...
Die actie met de taxichaffeur vin k wel coowl,..quote:Op zondag 22 mei 2005 20:11 schreef tiez het volgende:
me zus net gesproken die kwam me ex tegen in de trein!
heel gek maar me maag draaid er toch wel door om.
waaroM? ik snap het niet!
en tjah ik wil der graag terug.
we zouden nu samen in het appartement van der tante zitten met de uber coole hond en gewoon gezellig. vertrouwd.
en nu zit ik hier thuis moet vanacht werken (ook leuk). en ik mis gewoon het contact wat je met je vriendin hebt. even bellen hoe het gaat enzo is toch anders dan met je vrienden. dat mis ik heel erg.
gister was dat ook zo en ik denk dat ik me half dood heb gezopen want ze hebben me om 2 uur in een taxi gegooid en ben door de chaufeur in me bed gelegt (is een bekende). maarja dat is geen oplossing.
nou kom ik morgen ochtond om 7 uur thuis van me werk en dan kroop ik altijd even tegen der aan als ik bij der sliep en dat zjn dingen die ik echt heel erg mis.
word soms echt helemaal gek.
hopen dat ik snel een andere vrouw in me leven zal vinden.
want zo is het maar een saai en kut leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |