En vergeet niet dat de tijd alle wonden heelt. Op het moment zelf ben je er gewoon misselijk door en krijg je een vieze smaak van in je mond. Na een dag voel je je gewoon down, ellendig.. en naarmate de tijd verstrijkt begint het gevoel te slijten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:17 schreef tiez het volgende:
gehehe!
klopt, dus ik weet nog niksquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb hebben ze voor vanavond afgesproken, toch?
Thnxquote:Op donderdag 12 mei 2005 19:32 schreef tiez het volgende:
nou sterkte meissie
ik heb een geluk ik voel me niet zo verdrietig meer balen en een beetje een leeg gevoel. dat is voor mij een teken dat het een goeie beslissing is waar ik achter sta.
Al iets bekend?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:20 schreef Sylvana het volgende:
Ga er vanavond om 10 uur heen, als hij uit zijn werk is
Jupquote:
Ja, schop je meid van je af die je zo onder de plak houdt en kijk eens om je heen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:53 schreef tiez het volgende:
hoi
ik heb nu al een 14 maanden een relatie met een meisje. waar ik heel dol op ben en echt mijn vriendin is. ik wil nieteens meer met andere meisjes flirten enzo.
...
iemand enig idee wat ik hier mee moet doen?
ik heb eerlijk gezegt geen idee.
anders lees je eerst ff het topic??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 02:29 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ja, schop je meid van je af die je zo onder de plak houdt en kijk eens om je heen.
nu al?quote:Op zondag 15 mei 2005 13:48 schreef tiez het volgende:
dat is het rare. ik heb gister wel nummers uitgewisseld met een meisje.
maar toch voel ik me zo!
rare jonge ben ik toch
Nouja, donderdag dus bij hem geweest, met hem gepraat, was alles weer goed en daarna heeft hij niks meer van zich laten horen, stuurt geen smsjes terug, neemt telefoon niet op, belt niet terug, dus zo goed gaat het nietquote:Op zondag 15 mei 2005 19:39 schreef tiez het volgende:
bij jou alles relax gegaan toch???
das wel lekker!
ik vrees het ergste... sorryquote:Op zondag 15 mei 2005 19:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nouja, donderdag dus bij hem geweest, met hem gepraat, was alles weer goed en daarna heeft hij niks meer van zich laten horen, stuurt geen smsjes terug, neemt telefoon niet op, belt niet terug, dus zo goed gaat het niet
Weet het echt niet meer, maar op deze manier hoeft het niet van mij
we moeten praten. >>> nooit een goed tekenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:53 schreef tiez het volgende:
en ze zei ja ik heb eigenlijk geen zin in een film we moeten praten. ok zei ik dan gaan we naar je huis en praten (bij mij thuis is het altijd druk). dus bij haar thuis aangekomen gingen we praten.
dit was een klap in me gezicht want ik heb ook wel eens wat mindere periode maar zoals zei dat zei kwam het echt hard aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |