En mij een luie aarsch noemen ook hequote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:18 schreef mr_Brown het volgende:
Ik hoop dat deze straks op slot gaat en dat ie dan het topic weer niet kan vindenen dan nog een andere opent
of erger, dat een mod de verkeerde dicht gooitquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:18 schreef mr_Brown het volgende:
Ik hoop dat deze straks op slot gaat en dat ie dan het topic weer niet kan vindenen dan nog een andere opent
ren ook het andere topic eens binnenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:35 schreef Quinny het volgende:
"even stoer komt doen"
Forza
"... en weer wegrent"
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:18 schreef mr_Brown het volgende:
Oh ja das waar!quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:08 schreef Magneet het volgende:
cho ik dacht echt dat je jouw live abbo opgezegd hadzal dus wel niet
ben 1 minuut bezig geweestquote:
iWorkquote:
Nee dat klopt, maar ik moest mijn maand afmaken. Toen ik hoorde dat iedereen Forza ging gamen heb ik hem maandelijks laten verlengenquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:08 schreef Magneet het volgende:
cho ik dacht echt dat je jouw live abbo opgezegd hadzal dus wel niet
Jou pomp ik ook nog hoor.quote:
quote:
Ergens is het triest...zoveel moeite moeten doen om je geld aan een bedrijf te geven.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:16 schreef Bastard het volgende:
Gewoon nog niemand echt die m heeft he.. doet M$ wel goed dit keer|
Huilie,......... niks triest... het hoort bij de spanning van een release koude klootzakquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ergens is het triest...zoveel moeite moeten doen om je geld aan een bedrijf te geven.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:19 schreef Bastard het volgende:
Ik was vanmiddag gewoon echt niet lekker er van, gewoon echt ziek worden.
Het verkopen in V&A?quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:19 schreef Chocobo het volgende:
etc.
Nee hoor, was even Netwerk aan het kijken. Beelden van moslimterroristen die door hun sodemieter worden geschoten.quote:
Kotor 2 uitgespeeld, beter dan Jade, zelfde kwaliteit dan Kotor 1(nog beter verhaal) Dikke 9quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jade Empire uitgespeeld. Goede plottwist, goed einde, jammer dat de gameplay niet perfect was. Ik zeg een dikke 8.
StarWars - 3quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kotor 2 uitgespeeld, beter dan Jade, zelfde kwaliteit dan Kotor 1(nog beter verhaal) Dikke 9
Godverquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:16 schreef silver-surfer het volgende:
http://movies.channel.aol(...)cles_of_narnia_movie
XL trailer
Wordt er weer 1 hoor
Ja volgende week,.... ga je mee ?quote:
quote:Armand van Helden, Paul Oakenfold, Erick Morillo, Sander Kleinenberg, Marco V
, Sven Väth, Dana, Felix da Housecat, Ricardo Villalobos, David Guetta, Danny Howells, Yoji Biomehanika, Johan Gielen, Benny Benassi, Erol Alkan, Cor Fijneman
, Chuckie, Jean, Vitalic (live), Real el Canario, Per, 100% Isis, Pascal Feos, The Prophet
, Judge Jules
, Sharam Jey, Harry 'Choo Choo' Romero, Joost van Bellen, Joris Voorn (live), Alpha Twins
, Don Diablo
, The DarkRaver (Eclectic-set), Jose Nunez, The Glimmers, Tobi Neumann, Desyn Masiello, Frank Lorber, Montana, Benny Rodrigues, Bas & Ram, Eric de Man, Quazar (live), Touché, Stef Vrolijk & 16 Bit Lolita's, Zany, DJ Pierre, Dano, Victor Ville, Steve Angello, Benjamin Bates, Franky Jones, Tommie Sunshine, Kalashnikov, Disco Twins, Taho (live), Jorge Jamarillo ( Who da Funk), Mark Norman
, Billy the Klit, Randy Katana, Brian S., Daniele Mondello
, King Unique (live), Erick-E, Furax, Marcello, Headman, Chab, Madskillz, Wiebthroat, JP, Pang Ku Pang, Mr. Speak, Melly Mel, Mojado (live), Hitmeister D, Dimitri
, Zubrowka, Tommy. Dj Ton T.B.
, Marysol, Mason, Mr Sam, Blomstar, Manga, G-spott, The Well, E-craig, Nicolas Matar, Krien, Aroma Jockey ODO7, Da Kafka, Mariposa, Mark van Dale, Egbert Jan Weeber, Oohhh bin Laden aka Cheesy Sva & The Mysterious Mr.O (Detroit Grand Pubah) b2b, Robo Boy & Synth80's ft Bram Beemster as Robo Boy and more to be confirmed….
Waarom ook niet. Ik zag de trailer vandaag weer en ben stiekem toch benieuwd hoe het nu afloopt. Stiekem heb ik ze wel allemaal gezien namelijkquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom ook niet. Ik zag de trailer vandaag weer en ben stiekem toch benieuwd hoe het nu afloopt. Stiekem heb ik ze wel allemaal gezien namelijk
Uitverkocht ook. WHAHAHAHA Ga je ook in je Jedi costume?quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Ja ik zei het meer voor de grap Gijs ivm je -3 post, maar de kaartjes zijn al 3 weken uitverkocht voor de premiere
He verdomme,... had graag 2 stoelen voor je gereserveerd
Dacht dat jij ook een anti SW man wasquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom ook niet. Ik zag de trailer vandaag weer en ben stiekem toch benieuwd hoe het nu afloopt. Stiekem heb ik ze wel allemaal gezien namelijk
Ja, dat RIIIIIISE in de trailer. Ik had geen idee gekquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dacht dat jij ook een anti SW man was
Volgende week woensdag gaan we naar de bios...... we zitten op rij 2
![]()
Maar ik ben blij dat die negerkaarten kon regelen...
Ik ga kippevel krijgen als er RIIIIISSSEE in de bios word geroepen
Goed he....quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat RIIIIIISE in de trailer. Ik had geen idee gek
Krijg zowat zin in die filmquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Goed he....
Heb die trailer al zo vaak bekeken...... die word de beste van de 1e 3 hoor..
Geen ideequote:Heb je die die Narnia trailer al gezien gijs?
Ik vind dat soort films heerlijk...quote:
Ja niet dan ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:21 schreef Bastard het volgende:
En dan die smsjes heen en weer
"He.. dat wachten"
"...."
"Ik ben er klaar mee."
"Nee?"
quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Struik! MysteryLand line-up:
[..]![]()
Zodra het vakantiegeld er is gaan we kaartjes halen ok?
Succes gozer!quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:02 schreef -Struikrover- het volgende:
Morgen Forza halen en sollicitatiegesprek
quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:02 schreef -Struikrover- het volgende:
Huh???quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Huh???
Hardlopen......hoeveel??
![]()
Hahahahahha... tering... wat een eind dan zeg...quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:27 schreef Fiona het volgende:
[..]ja, had ik ineens zin in
ben tot voorbij de gamma geweest
wel vermoeiend hoor
Ja heb je dat nooit? Dat je ff een beetje buiten wil lopen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahahha... tering... wat een eind dan zeg...
Zomaar ineens..![]()
Wel lekker hoor... ga zaterdag denk ik weer.quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hahahahahha... tering... wat een eind dan zeg...
Zomaar ineens..![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja heb je dat nooit? Dat je ff een beetje buiten wil lopen?
[..]
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ehhhh... zaterdag... eehhh... dan kan ik nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:31 schreef Fiona het volgende:
[..]
Wel lekker hoor... ga zaterdag denk ik weer.
Ga je mee?
oh ja hoor... agenda is leegquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:34 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ehhhh... zaterdag... eehhh... dan kan ik niet
quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:39 schreef Fiona het volgende:
[..]
oh ja hoor... agenda is leeg
07.00 uur? dan heb je de rest van de dag nog om de badkamer te doen
Bad idea woman...bad idea...quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:39 schreef Fiona het volgende:
[..]
oh ja hoor... agenda is leeg
07.00 uur? dan heb je de rest van de dag nog om de badkamer te doen
Brown:quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Bad idea woman...bad idea...
Ik ga zo naar huis... .. vrijen?
jammer joh... als jij thuis komt, slaap ik alquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Bad idea woman...bad idea...
Ik ga zo naar huis... .. vrijen?
Brown:quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:08 schreef Fiona het volgende:
[..]
ook dat idd... nou dat wordt hem niet hoor
Er lopen geen zombies in Nardia in ieder geval, maar mij lijkt dit geweldigquote:
Succes pikquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:02 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dat je ff een beetje buiten wil lopen?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:39 schreef Fiona het volgende:
[..]
dan heb je de rest van de dag nog om de badkamer te doen
En nu helemaalquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:06 schreef Fiona het volgende:
[..]
jammer joh... als jij thuis komt, slaap ik al
trusten!!
Jaquote:
Kopenquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
JaMaar ik kan sex kopen met uitslaapdagen.
nu al legendarischquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zal jou in de V&A zetten.
Koude FOK!user te koop
Theo leeftquote:
Wie gaat er nou naar Mystery Land als Defqon veel toffer wordtquote:Struik! MysteryLand line-up:
zal het niet doen, zit daarvoor hier op een iets te open werkplekquote:Op donderdag 12 mei 2005 07:55 schreef O-Ren het volgende:
geen enge plaatjes posten ...... please......![]()
Kheb wel es een dikke bromvlieg in mn oog gekregen, en die schoot zo half achter mn oogbal. Heel vervelend was dat...quote:Op donderdag 12 mei 2005 07:54 schreef O-Ren het volgende:
Brown:
tering!er zit wat onder mijn ooglid
ben omgedraaid en weer teruggegaan, zag niks door die kutzon
![]()
krijg het er ook niet uit, nu durf ik niet echt veel te doen bij mijn ogen
dokter is pas om 8.30 openen dan gaat ie iets doen met mijn oog
![]()
![]()
Brown:quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb wel es een dikke bromvlieg in mn oog gekregen, en die schoot zo half achter mn oogbal. Heel vervelend was dat...
Bij de dokter was ie zo weg, ooglid optillen en een wattestaafje erachter, voelde me meteen beter
Als er foto's waren gemaakt had ik er grof geld voor betaaldquote:Op donderdag 12 mei 2005 08:34 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Brown:![]()
![]()
dat heeft hij net dus ook bij mij gedaan![]()
zoooooo'n zweet in mijn bilnaad![]()
![]()
krijg ik een zalfje mee van hem
dus ik vraag, hoe moet ik dat opsmeren??
hij: je neemt een stukje van je ooglid en laad dan een beetje druppelen
ikke:zalfje
maar voel me wel een stuk beter idd.....wat een kutgevoel zeg.....
Stukje sparerib van zaterdag nog?quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als er foto's waren gemaakt had ik er grof geld voor betaald
Wat zat er nou Gijs?
hij heeft er toch 2, maakt t uit..quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:41 schreef Bastard het volgende:
Misschien is zn oogbal wel verwijderd..
niks.....quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als er foto's waren gemaakt had ik er grof geld voor betaald
Wat zat er nou Gijs?
STAP IN DAN GEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:42 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
hij heeft er toch 2, maakt t uit..
Defqon valt middenin de tentamens, ML net nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 01:54 schreef Steeven het volgende:
[..]
Wie gaat er nou naar Mystery Land als Defqon veel toffer wordt.
quote:
Ik blijf wel gewoon zitten, ben bang voor jequote:
Vrouwen zijn ietwat motorisch gestoord...quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:42 schreef Dope_Nexium het volgende:
begrijp trouwens niet dat bij darten mannen en vrouwen apart gooien, wat voor nadeel hebben vrouwen nou weer tov mannen met darten>??????![]()
en hebben geen richtingsgevoel..quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ietwat motorisch gestoord...
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
Gijsje,.......... hou zo van je !quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
knuffelen???![]()
Die Gijs die tegen Blijs moest, gooide ook wel erg sterk hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:42 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Ik blijf wel gewoon zitten, ben bang voor je![]()
Gister met Zeus naar t darten in de uithof geweest, wel effe la, Martin Adams enzo. Die Nederlanders bakten er weinig van...
begrijp trouwens niet dat bij darten mannen en vrouwen apart gooien, wat voor nadeel hebben vrouwen nou weer tov mannen met darten>??????![]()
FRSquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:20 schreef mr_Brown het volgende:
FRS gebeld hier in Overvecht![]()
ze hebben de special Edition binnen
![]()
![]()
maar ze mogen hem niet in de verkoop gooienembargo shit
maar dude geeft me een belletjezodra hij hoort dat ze em ergens anders wel al verkopen
![]()
![]()
Ik kan het wel weer aan het zusje van O-Ren vragen, die werkt bij de Intertoys, maar heb 10 games wat ik in wil wisselen bij de FRSquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:26 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben gewoon aan het bellen voor Bastard. FRS heeft hem maar verkoopt hem niet. Intertoys vroeg me of het een skelter wasBart Smit verbond me 3 keer door en zei daarna dat ze Splinter Cell toch hebben liggen
Dixons zegt dat ze volgende week vrijdag de eerste zijn die hem hebben
En mediamarkt neemt niet op...
Sorry B.... !!
10 games ookquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik kan het wel weer aan het zusje van O-Ren vragen, die werkt bij de Intertoys, maar heb 10 games wat ik in wil wisselen bij de FRS
10 games?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik kan het wel weer aan het zusje van O-Ren vragen, die werkt bij de Intertoys, maar heb 10 games wat ik in wil wisselen bij de FRS
Gijs,... deze zaak hier in Hoofddorp krijgt hem tussen 3 en 4 binnen en die verkopen hem ook. Heb er 1 onder je naam apart laten leggen. Bel ze wel even voor de zekerheid.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:29 schreef Bastard het volgende:
Ik word echt gek .
geen idee.... ik heb er volgens mij geen 1 van gespeeldquote:
ik heb morgen avonddienstquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:38 schreef kepler het volgende:
die stress hier ook
maar kan het heel goed begrijpen, ik speel hem pas na weekend![]()
ik eigenlijk ook... misschien toch maar kopen dan...quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb morgen avonddienst![]()
dus ik wil vanavond gamen
Morgen heb ik hem in ieder geval..... FRS stuurt alles vandaag weg. Heb de L.E.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb morgen avonddienst![]()
dus ik wil vanavond gamen
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:01 schreef Magneet het volgende:
kan er iemand de mediamarkt in heerlen en Maastricht bellen of ze hem al hebben?
toch maar wel kopenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:01 schreef Magneet het volgende:
kan er iemand de mediamarkt in heerlen en Maastricht bellen of ze hem al hebben?
Om autootjesquote:
Gijs dit is toch briljant.... die frustratie,... onmacht,..... angst,.... dat nerveus zijnquote:
Zelda 2 jaar geleden iddquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs dit is toch briljant.... die frustratie,... onmacht,..... angst,.... dat nerveus zijn![]()
Ik ken het maar al te goed. Heb dit altijd met FF en Zelda releases....
Bestaldquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zelda 2 jaar geleden iddWas voor Koninginnendag te koop, maar degene die hem bestald hadden kregen hem pas NA koninginnendag omdat de postbodes vrij waren
HEL!
STFUquote:
Mijn DS was ook verschrikkelijk, ik kon de status online bijhouden (UPS) en op een gegeven moment stond er "uitzondering, vertraagd"quote:Ik had het het ergste met Ocarina of Time,...... US geimporteerd. Duurde daaagen... kostte me 249 gulden
Uitzonderingquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
STFU
[..]
Mijn DS was ook verschrikkelijk, ik kon de status online bijhouden (UPS) en op een gegeven moment stond er "uitzondering, vertraagd"
zo heb ik maanden lang marktplaats in de gaten gehouden voor een betaalbare Tapwave Zodiacquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn DS was ook verschrikkelijk, ik kon de status online bijhouden (UPS) en op een gegeven moment stond er "uitzondering, vertraagd"
Wat moet ik hier nu op zeggenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:16 schreef kepler het volgende:
[..]
zo heb ik maanden lang marktplaats in de gaten gehouden voor een betaalbare Tapwave Zodiac![]()
hey ik ben wel 1 van de 5 mensen met zo'n ding in NL jahquote:
Wat moet ik hier nu weer op zeggenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:16 schreef kepler het volgende:
[..]
zo heb ik maanden lang marktplaats in de gaten gehouden voor een betaalbare Tapwave Zodiac![]()
geen dopewars meer voor jouw, of friends kijkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nu weer op zeggen
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nu weer op zeggen
echt niet!!!!!quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:19 schreef kepler het volgende:
[..]
geen dopewars meer voor jouw, of friends kijken
Ik mis je zo erg dat ik je wil zoenenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:20 schreef O-Ren het volgende:
[..]
echt niet!!!!!
Hoe is het met je schat?![]()
![]()
Ik mis je en je lieve vrouw en zoon
We willen allemaal haar wel kussenquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik mis je zo erg dat ik je wil zoenen![]()
Zoals ik je man deed
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zoals ik je man deed
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We willen allemaal haar wel kussen
Terecht !!quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We willen allemaal haar wel kussen
WHAHAHHAAHAHAHAHAquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
hier,... voor op je mouw
[afbeelding]
Denk het ook Gijsquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:24 schreef mr_Brown het volgende:
Ik ben er klaar mee!! dat wordt morgen dus pas
Whahahaha!quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
hier,... voor op je mouw
[afbeelding]
ik heb al 2 keer met jouw vrouw gezoendquote:
Dan loop ik achterquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb al 2 keer met jouw vrouw gezoend
zachte lippen trouwens
quote:
Dealquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:34 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Dan loop ik achter![]()
Cho wanneer spreken we af?![]()
Zo snel mogelijk![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dealwe moeten 2 zoenen inhalen dus we doen wel 1 hele lange,.........
![]()
jij niet....quote:
Jaquote:Vind je het grappig stink mongeaul?
die frustratie van B.quote:
We kunnen straks een hele week zoenen trouwensquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zoals ik je man deed
Wat een slechte zaaaaak zegquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:19 schreef Chocobo het volgende:
MM aan de lijn gehad Gijs.... 3 filialen hebben hem niet
quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
hier,... voor op je mouw
[afbeelding]
Gaat het wel met je lieverdquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:12 schreef Bastard het volgende:
Serieus... ik wil naar bed.. slapen.
Maak me gekquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:49 schreef O-Ren het volgende:
[..]
We kunnen straks een hele week zoenen trouwens![]()
![]()
Bij de FRS hadden ze alleen maar de Special Edition binnenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:44 schreef Magneet het volgende:
[..]
volgens mij kan MS nog helemaal niet leveren
en dan nog niet verkopen ook, wat een hoerenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Bij de FRS hadden ze alleen maar de Special Edition binnen![]()
ze mochten niet, omdat als ze erachter kwamen dat ze dan de volgende game helemaal niet meer zouden krijgenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:46 schreef Magneet het volgende:
[..]
en dan nog niet verkopen ook, wat een hoeren
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
GODVERTYFUSTERING FRS
Ik had zo'n AV Center besteld op 22 april, samen met 3 dvd's. De week erna kreeg ik de 3 DVD's thuisgestuurd maar geen AV Center. Op de factuur stond dattie wel geleverd was, dus ik bellen. Nalevering. Goed, vandaag weer een levering gehad van de FRS, een Starwars Soundtrack![]()
Die had een andere klant dus besteld. Weer bellen: "Stickers verwisseld" WEER nalevering.
Godverteringtyfus. Ik ben echt pissig nu![]()
die woedequote:Op donderdag 12 mei 2005 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
GODVERTYFUSTERING FRS
Ik had zo'n AV Center besteld op 22 april, samen met 3 dvd's. De week erna kreeg ik de 3 DVD's thuisgestuurd maar geen AV Center. Op de factuur stond dattie wel geleverd was, dus ik bellen. Nalevering. Goed, vandaag weer een levering gehad van de FRS, een Starwars Soundtrack![]()
Die had een andere klant dus besteld. Weer bellen: "Stickers verwisseld" WEER nalevering.
Mond Gijs, ik ben WOESTquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
GODVERTYFUSTERING FRS
Tis een straf van Godquote:
Ja nu wel he Flikker!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis een straf van GodHet spijt me Gijs... Ik gun je die autootjes ook wel...
VROEEEEEMMM iddquote:
delivery with a smilequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:18 schreef Chocobo het volgende:
Of regel betere bezorgservice
[afbeelding]
en tandvleesquote:
Ja een hoop gom heeft die bolle hequote:
whahahahhahahahaquote:
Hoezo respect? Wat boeit het nou dat een game meteen verkocht wordt?quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:56 schreef silver-surfer het volgende:
Ben net 5 gamewinkels afgeweest voor die 2 bolle B's ... niemand heeft hem...
Heb wel een LE apart laten leggen.. die kan ik morgen halen
M$... toch wel respect hoor... niemand verkoopt hem..
het mooiste is dat ik ook zo'n ding besteld had bij de FRS, en wel ongeveer een week geleden. Die joytech staat nu al 3 dagen bij mij in huisquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
GODVERTYFUSTERING FRS
Geen ideee wat het is.. maar ik ga vanmiddag FORZA halen!!! ;')quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:03 schreef kepler het volgende:
[..]
het mooiste is dat ik ook zo'n ding besteld had bij de FRS, en wel ongeveer een week geleden. Die joytech staat nu al 3 dagen bij mij in huis
het is echt een ideaal ding
Respectquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen ideee wat het is.. maar ik ga vanmiddag FORZA halen!!! ;')
echt mega relaxed dat dingquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:03 schreef kepler het volgende:
[..]
het mooiste is dat ik ook zo'n ding besteld had bij de FRS, en wel ongeveer een week geleden. Die joytech staat nu al 3 dagen bij mij in huis
het is echt een ideaal ding
soort van scart switch met 4 x RGB ingang & optisch geluidquote:
quote:maar ik ga vanmiddag FORZA halen!!! ;')
Dat zoeken ook voor anderequote:Op donderdag 12 mei 2005 14:56 schreef silver-surfer het volgende:
Ben net 5 gamewinkels afgeweest voor die 2 bolle B's ... niemand heeft hem...
Heb wel een LE apart laten leggen.. die kan ik morgen halen
M$... toch wel respect hoor... niemand verkoopt hem..
ben je van plan snel dood te gaan dan?quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zoeken ook voor andere![]()
Als jij niet in de hemel komt weet ik het ook niet meer
Zal goed woordjje voor je doen vast daar
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen ideee wat het is.. maar ik ga vanmiddag FORZA halen!!! ;')
Tuurlijk sterf ik eerder dan surferquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:23 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
ben je van plan snel dood te gaan dan?![]()
![]()
quote:
Mij niks... maar M$ wel... en als ze dat zeggen verkoopt bijna niemand hem...quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoezo respect? Wat boeit het nou dat een game meteen verkocht wordt?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zoeken ook voor andere![]()
Als jij niet in de hemel komt weet ik het ook niet meer
Zal goed woordjje voor je doen vast daar
Dan spelen Nero en Zeus ook vanavond denk ik. Thor misschien ookquote:
Ik haal de game van Struik.. want die ken m niet halen vandaagquote:
ik ben pas laat thuis, moet vanavond zaalvoetballenquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan spelen Nero en Zeus ook vanavond denk ik. Thor misschien ook![]()
edit: En Magneet nu ook
Whahahahahaha.. jij gaat racend ten onder denk ik...quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee niet helemaal.. die toko in hoofddorp had m.. en heeft voor mij apatr gelegd.
shopquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik ben pas laat thuis, moet vanavond zaalvoetballen
Venlo... hmmm... B. hoeveel benzine heb je in je tank?quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:36 schreef Magneet het volgende:
intertoys in venlo heeft hem alik heb gereserveerd
ga hem straks ophalen
die arme struik...quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik haal de game van Struik.. want die ken m niet halen vandaag
whahahahaha daat haalt hij niet voor ik er benquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Venlo... hmmm... B. hoeveel benzine heb je in je tank?
Dat kan vandaag zijn dan.. ik heb een timeframe van 90 minuten om vanaf Schiphol naar Alphen te rijden, en van Alphen weer naar Hoofddorp.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahaha.. jij gaat racend ten onder denk ik...
Jaaaa.. zeker spelen zijn hem ook... ach ja... morgenavond wij ook...quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan spelen Nero en Zeus ook vanavond denk ik. Thor misschien ook![]()
edit: En Magneet nu ook
een timeframe ookquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat kan vandaag zijn dan.. ik heb een timeframe van 90 minuten om vanaf Schiphol naar Alphen te rijden, en van Alphen weer naar Hoofddorp.
Even niet lettend op boete's.. kan alleen het verkeer tegen zitten... das 2x een brug over
Waarom moet je heen en weer rijden dan? Wij kunnen hem toch ook halen hier in H'dorp?quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat kan vandaag zijn dan.. ik heb een timeframe van 90 minuten om vanaf Schiphol naar Alphen te rijden, en van Alphen weer naar Hoofddorp.
Even niet lettend op boete's.. kan alleen het verkeer tegen zitten... das 2x een brug over
guntquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:46 schreef mr_Brown het volgende:FRS weer gebeld
zij mogen em nog niet verkopen van Hans
gast gaat nog een keer bellen voor de zekerheid
G...G..Gijsjequote:Op donderdag 12 mei 2005 15:40 schreef Chocobo het volgende:
B.... probeer hier nog even... Music Store verkoopt hem ook![]()
ALPHEN A/D RIJN VAN BOETZELAERSTRAAT 4 0172-494681 Selecteer
alsjeblieft vriendquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
G...G..Gijsje
Die heeft m net apart gelegd voor me
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
G...G..Gijsje
Die heeft m net apart gelegd voor me
*Kippenvel*quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
alsjeblieft vriendVeel plezier vanavond !!
je zou maar lekker een beetje buiten lopenquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:06 schreef Chocobo het volgende:
AUW !!!! http://media.ebaumsworld.com/index.php?e=carcrash.wmv
Dan is het ook je tijd hoor..quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:06 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:06 schreef Chocobo het volgende:
jah, hij smste net terug dat het Forza isquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euhhhhhh dat ken ook... maar ik denk dat ie Forza bedoeld.... toch![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:09 schreef Chocobo het volgende:
Struik heeft hem ookHij sms't me net !! Nog een Forza gamer vanavond !!!!
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:06 schreef Chocobo het volgende:
nogmaals,.... ga dit zienquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:12 schreef Chocobo het volgende:
http://www.battlecenter.net/downloads/starwars.wmv
Ik smstequote:Op donderdag 12 mei 2005 16:12 schreef kepler het volgende:
[..]
jah, hij smste net terug dat het Forza is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |