En mij een luie aarsch noemen ook hequote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:18 schreef mr_Brown het volgende:
Ik hoop dat deze straks op slot gaat en dat ie dan het topic weer niet kan vindenen dan nog een andere opent
of erger, dat een mod de verkeerde dicht gooitquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:18 schreef mr_Brown het volgende:
Ik hoop dat deze straks op slot gaat en dat ie dan het topic weer niet kan vindenen dan nog een andere opent
ren ook het andere topic eens binnenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:35 schreef Quinny het volgende:
"even stoer komt doen"
Forza
"... en weer wegrent"
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:18 schreef mr_Brown het volgende:
Oh ja das waar!quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:08 schreef Magneet het volgende:
cho ik dacht echt dat je jouw live abbo opgezegd hadzal dus wel niet
ben 1 minuut bezig geweestquote:
iWorkquote:
Nee dat klopt, maar ik moest mijn maand afmaken. Toen ik hoorde dat iedereen Forza ging gamen heb ik hem maandelijks laten verlengenquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:08 schreef Magneet het volgende:
cho ik dacht echt dat je jouw live abbo opgezegd hadzal dus wel niet
Jou pomp ik ook nog hoor.quote:
quote:
Ergens is het triest...zoveel moeite moeten doen om je geld aan een bedrijf te geven.quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:16 schreef Bastard het volgende:
Gewoon nog niemand echt die m heeft he.. doet M$ wel goed dit keer|
Huilie,......... niks triest... het hoort bij de spanning van een release koude klootzakquote:Op woensdag 11 mei 2005 20:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ergens is het triest...zoveel moeite moeten doen om je geld aan een bedrijf te geven.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:19 schreef Bastard het volgende:
Ik was vanmiddag gewoon echt niet lekker er van, gewoon echt ziek worden.
Het verkopen in V&A?quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:19 schreef Chocobo het volgende:
etc.
Nee hoor, was even Netwerk aan het kijken. Beelden van moslimterroristen die door hun sodemieter worden geschoten.quote:
Kotor 2 uitgespeeld, beter dan Jade, zelfde kwaliteit dan Kotor 1(nog beter verhaal) Dikke 9quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jade Empire uitgespeeld. Goede plottwist, goed einde, jammer dat de gameplay niet perfect was. Ik zeg een dikke 8.
StarWars - 3quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kotor 2 uitgespeeld, beter dan Jade, zelfde kwaliteit dan Kotor 1(nog beter verhaal) Dikke 9
Godverquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:16 schreef silver-surfer het volgende:
http://movies.channel.aol(...)cles_of_narnia_movie
XL trailer
Wordt er weer 1 hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |