Maakt niet uitquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:02 schreef Hellrazor het volgende:
Nintendo DS Topic Deel 24: Touching is good!
1 min verschil
Ik weet ook wel dat je niet online kunt gaan dmv een kabel, maar ze hadden met een stukje hardware kunnen komen die het wel toegankelijker maakt voor mensen die geen draadloos netwerk hebben. Zoals een soort van USB stick ofzow. Verder is het natuurlijk wel makkelijk, via zoiets online gaan, maar je meot het maar hebben. Ik weet zelf ook wel hoe je een draadloos netwerk moet installeren, het was maar een voorbeeldquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:53 schreef BMH het volgende:
Hoe wil je anders online op een HANDHELD. een UTP kabel in dat ding douwen? Dan is ie niet echt draadloos he. En dan mag je in iedere kamer van je huis wel een UTP kabel hebben liggen want je speelt nooit maar in 1 kamer.
Wifi is vet. Ik heb al 2 jaar lang een wifi router in mijn huis en zo'n installatie is het niet. Stekker van de modem naar de router, van de router naar je PC's. Thats it.
BIj een spel (mario 64) tien meter, en ik heb het met een klas genoot over pictochat geprobeerd, en daar haalden we meer dan honderd meter mee!quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:22 schreef Hellrazor het volgende:
hoeveel meter kon dat draadloze wifi ofzo van de ds nou ?
aaaaaaaahh,. neej dat ook weer niet, wat dacht je van een onbeperkt gratis stylussenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:20 schreef Hellrazor het volgende:
maar dan is hij waarschijnlijk zacht en eet ik em op
Ds is bezig met een inhaalrace,... psp watch outquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Japanese wekelijkse verkopen: 25 April - 1 Mei
Hardware:
DS 64,247 - 739,557 - LTD 2,236,153
PS2 40,471 - 828,824
PSP 38,778 - 796,654 - LTD 1,268,906
GBASP 14,616 - 280,128
GC 6,125 - 99,574
GBA 448 - 9,594
Xbox 271 - 6,360
Who can stop the puppies!!
Verwacht maar dat volgende week (1 Mei tot 6 Mei verkopen) de Nintendogs en DS unit verkopen weer exploderen (Golden week).
Ingevuld, gaaf dat ze van verschillende franchises willen weten of je ze online wilt spelen. Alleen Zelda online? Nee dankje. Liever een geweldig uitgewerkte singleplayerquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
BIj een spel (mario 64) tien meter, en ik heb het met een klas genoot over pictochat geprobeerd, en daar haalden we meer dan honderd meter mee!
Hij had zeker een line-of-sight met de andere DS.quote:
Ja het was line-of-sightquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hij had zeker een line-of-sight met de andere DS.
Maaruuh, over dat online gebeuren. De DS heeft volgens mij een groter bereik dan 30 meter. Local wireless is express zo klein gemaakt om energie te besparen. Ik durf te wedden dat de DS wel minimaal 100 meter kan, maar dan zonder een line-of-sight.
De DS heeft de hardware om nog verder te kunnen dan 100 feet, had ik ergens gelezen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:21 schreef BMH het volgende:
DS kan 100 feet.. Dat is +- 30 meter. In de praktijk kan dit minder of meer zijn, ligt aan de hoeveelheid muren etc. Over internet kan hij de wereld rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |