Wat moet je anders op de dag voor de dagenquote:Op zondag 15 mei 2005 19:48 schreef Thomper het volgende:
Dat zijn weer lekker lange en nutteloze persberichten.
Morgen breekt de hel los.. Mark my words.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:00 schreef Thomper het volgende:
Maandag zie ik nog niet echt als een E3 dag. Pas op middernacht dinsdag Nederlandse tijd is de Sony conference, daarvoor misschien een lek, maar ook niet veel.
Heb je wel eens eerder een E3 meegemaakt? De booths zijn opgebouwd, er zitten honderden nieuwshongerige journalisten in LA. Die proberen allemaal een keertje binnen te komen, en maken foto's. Andere sites hebben alvast de eerste scoops met nieuwe beelden, en bij sommige bedrijven is er een lek waardoor alles vroegtijdig online komt.quote:Op zondag 15 mei 2005 21:10 schreef rikstok het volgende:
@BMH: Hoe ben je daar zo zeker van? Zou wel lekker zijn btw aangezien het pinksteren is hebben we alle tijd :\
Ach man, wat lul je nou. Alsof jij hoge contacten in 'the industry' hebt. Je loopt te hypen en te stressen over niks, zonder enige onderbouwing, zonder enig feit. Je baseert je zoals altijd op een zooitje forums en andere media waar nog meer schreeuwertjes zoals jij troep lopen te bleren.quote:
gamefaqs.com heeft een uitstekende translation guide!quote:Op zondag 15 mei 2005 23:23 schreef dstopgames.nl het volgende:
EDIT:
Ik heb de import versie van Nintendogs, wil opnieuw beginnen maar kan geen japans.. iemand weet hoe?:P
Sorry, zei je iets? Ik las namelijk over je bericht heen. Zal wel weer iets in staan over dat IK geen contacten heb in de industrie elk ander persoon hier wel. En dat ik moeite doe om nieuws vroegtijdig op te sporen en het hier neer te dumpen.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:20 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ach man, wat lul je nou. Alsof jij hoge contacten in 'the industry' hebt. Je loopt te hypen en te stressen over niks, zonder enige onderbouwing, zonder enig feit. Je baseert je zoals altijd op een zooitje forums en andere media waar nog meer schreeuwertjes zoals jij troep lopen te bleren.
Idd. Al die serieuse pruimen hier op het forum. Laten we wat pret beleven en hopen dat er veel goede games komen.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Zonder hypen zou de gamesindustrie niets zijn![]()
True, alleen vervelend dat het gehyp soms wordt aangezien voor de enige waarheid, terwijl het nergens op gebaseerd is.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Zonder hypen zou de gamesindustrie niets zijn![]()
Het is de E3. Alleen de naam is al genoeg om een hype te beginnen. Samen met de TGS dagen zijn dit de enige dagen waar iedere gamer op het zelfde moment gehypt is.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:12 schreef Fliepke het volgende:
[..]
True, alleen vervelend dat het gehyp soms wordt aangezien voor de enige waarheid, terwijl het nergens op gebaseerd is.
Ja, dus?quote:Op maandag 16 mei 2005 10:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is de E3. Alleen de naam is al genoeg om een hype te beginnen. Samen met de TGS dagen zijn dit de enige dagen waar iedere gamer op het zelfde moment gehypt is.
Ik vind het altijd prachtig als er mock-ups van consoles & verdraaide feitjes naar buiten komen. Gewoon lekker de persberichten en de koppen bijelkaar steken en zo erachter komen dat iets niet of wel kan kloppen.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:48 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja, dus?
Maakt het niet minder irritant.
Ik dacht dat het ook al bevestigd was dat er meer van de New Mario Bros. getoond zou wordenquote:Op maandag 16 mei 2005 11:42 schreef Thomper het volgende:
Natuurlijk, ik vind het ook top. Ik heb uit alle persberichten tot nu toe trouwens eventjes een lijst met DS games geknutseld.. 41 in totaal.
Nintendo
- Animal Crossing
- Mario and Luigi 2
- Mario Kart DS
- Metroid Dread
- Metroid Pinball
- Metroid Prime Hunters
- Nintendo Tetris
- Touch Golf
- Nintendogs
- Kirby: Cursed Canvas
Nou 2D, een beetje Jungle Beat graphics. Maar dat lijkt me nou zo cool aan het spel, weer oldschool -vanaf de zijkant- mario-en! Lijkt me echt geweldig! Hopelijk kunnen ze het bij nintendo nog evengoed als 10 jaar geledenquote:Op maandag 16 mei 2005 13:45 schreef __Saviour__ het volgende:
De nieuwe Mario zal 2D worden. Maar dat maakt niet zo uit, ook 2D kan enorm tof zijn.
Minder tof is dat volgens een aantal geruchten Zelda een port zal worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |