Van de sleep-mode was ik me bewust, helaas houdt die het geen 8-urige werkdag vol...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt na elke Ster die je vindt het spel opslaan. Maar je exacte positie in het spel wordt niet opgeslagen, je start altijd weer in de tuin voor het kasteel. Wel kun je op elk moment de DS dichtklappen (niet uitzetten!) en de DS gaat in Sleep Mode. Doe je hem weer open, dan ga je exact verder waar je was.
http://www.mi6.co.uk/sections/frwlgame/frwl_nds.php3?t=frwlgame&s=frwlgamequote:Nintendo DS
Very few details about the Nintendo DS handheld version of "From Russia With Love" are known at this time. It is unclear whether the DS version will retain the third-person perspective mode of the console game, or switch to a more traditional FPS game engine. MI6 first revealed plans to release the game on the Nintendo DS in an exclusive news report on May 12th 2005. It is expected to be unveiled at the E3 Expo in Los Angeles, alongside the DS version of "GoldenEye: Rogue Agent".
En de sinds de fantasische N64 versie is het spel er alleen maar op vooruit gegaan. Betere graphics (vooral Mario ziet er een stuk beter uit), nieuwe sterren en 4 speelbare karakters. En niet te vergeten de minigames natuurlijk, die zijn fantastisch!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:54 schreef Shagadelic het volgende:
Ik maakte maar een geintje, je reclame is overtuigend. Bovendien voelde ik eigenlijk al gelijk meer voor Mario, aangezien die op de N64 ook wel erg leuk was (hoewel ik hem nooit heb uitgespeeld).
![]()
Verzonden? Heb je hem dan besteld, nog voor de EU release ofzo? Want anders koop je het natuurlijk gewoon in de winkel, hij is al verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:49 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Yay! M'n Yoshi is verzonden! Hopen dat ik em vandaag nog binnenkrijg want ik ga het weekend naar m'n pa![]()
Ik heb em besteld bij gcshopquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Verzonden? Heb je hem dan besteld, nog voor de EU release ofzo? Want anders koop je het natuurlijk gewoon in de winkel, hij is al verkrijgbaar.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb eens bijna 2 maanden gewacht op bezorging. Screenprotectors voor m'n DS. Die waren toen nog niet in de winkels hier verkrijgbaar, dus bestelde ik het online. Uiteindelijk lagen ze al in de winkels nog voor ik m'n bestelling in huis had![]()
ik ook ik ook! tot dan ga ik wel alleen voor goldensun 2 gba (en eerst ff deel 1 uitspelen )quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Precies, ik wil een goede RPG, ik wil een flinke strategiegame en ik wil een grote platformer.
En Nintendogs.
Dat had ik ook bij Zuiderpark, 1,5 maand gewacht op die screenprotectors en na 10 minuten lagen ze al in de prullenbakquote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb eens bijna 2 maanden gewacht op bezorging. Screenprotectors voor m'n DS. Die waren toen nog niet in de winkels hier verkrijgbaar, dus bestelde ik het online. Uiteindelijk lagen ze al in de winkels nog voor ik m'n bestelling in huis had![]()
Snowboard kids ziet er nog wel aardig uit maar AOE ben ik zoals de meesten nog wel skeptisch over.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:21 schreef Roi het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Animal Crossing pas in 2006, dan zou de DS pas in 2006 online gaanquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:44 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Snowboard kids ziet er nog wel aardig uit maar AOE ben ik zoals de meesten nog wel skeptisch over.
[afbeelding]
Wordt Metroid een platformer, of is het een geheel nieuw deel? mario en luigi 2![]()
O jawel hoor. Ik heb mijn DS op vrijdag eens dichtgeklapt en op zondag kwam ik er pas weer achter dat hij nog aanstond. Lampje was nog gewoon groen en kon nog een tijdje spelen en zelfs op vrijdag was hij al niet helemaal opgeladen.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:36 schreef Shagadelic het volgende:
[..]
Van de sleep-mode was ik me bewust, helaas houdt die het geen 8-urige werkdag vol...![]()
Nintendo heb al gezegd dat de DS al ergens in 2005 online gaat.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Animal Crossing pas in 2006, dan zou de DS pas in 2006 online gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |