En waar download je die dan naartoe?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:17 schreef RaymanNL het volgende:
Dingen die je kunt downloaden met je DS op de E3![]()
Polarium (E3 demo) Meteos(E3 demo) Table Hockey(E3 demo) Submarine (E3 demo) Electroplankton (E3 demo) Zelda Preview Trailer Zelda Gallery ![]()
Tiger Woods ziet er volgens mij beter uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:05 schreef mikando18 het volgende:
Touch Golf screenshots (een golf spel zonder mario omg wonderen bestaan nog)
[afbeelding]
[afbeelding]
Klik hier voor meer pics.
Naar het werkgeheugen van de DS.quote:
idd zeg, nog enigzins een opluchting. heb net ff alle nieuwe filmpjes op dsgamer bekeken en moet zeggen dat het me allemaal ERG tegenvielquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:19 schreef BMH het volgende:
Metroid Prime hunters
WOW Die trailer is geweldig!!!
Ben blij dat ze een ander systeem gebruiken dan vorig jaar waarbij je snel over het scherm moet krassen, beetje jammer zijn de graphics.quote:The game uses the two screens of the DS to give you a taller view of the action. You'll be jumping up to get to platforms on the upper screen and falling down to move down below numerous times in each level. This is a pretty cool use of the screens, which really makes the game feel larger and more frantic.
jammer van de graphics?quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:31 schreef mikando18 het volgende:
Sonic voor de DS gaat Sonic Rush heten
[..]
Ben blij dat ze een ander systeem gebruiken dan vorig jaar waarbij je snel over het scherm moet krassen, beetje jammer zijn de graphics.
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.gamespot.com/ds/action/sonicds/preview_6125235.html
quote:Features:
Over 50 action packed stages
Action so large it needs both screens to display!
Strategically use skills of all 4 Turtles to clear traps and obstacles
4 player wireless and touch panel controls
Nu maar hopen dat online ook een beetje smooth gaatquote:The demo didn't have any sort of interface to connect players online. Instead, players simply pressed the A button to connect together at the specially designed Mario Kart DS Wi-Fi Edition screen. Once there, players get a randomly selected character in a randomly selected track and race.
If it was indeed online, the game worked seamlessly. No framerate drops, no lag. It was running at full speed with all four players in the network, and played exactly as if it was a local area network version.
Cool VoIP-en met je DS. Zou dat dan ook compatibel gaan worden met gewone WiFi? Dus met niet nintendo's kunnen kletsen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo DS communicator
[afbeelding]
Wat is het, en wat kan het?
Pro Evo DSquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:04 schreef Eikelpiercing het volgende:
lijst
Een lijst van intressante DS-games voor europa(zelf opgesteld)...
Wat vinden jullie ervan? Ben ik er vergeten, of ben ik enkele toppers vergeten?
Meld het me svp even!
als deze uitkomen (en het liefste football manager ook nog) vallen de voornaamste redenen voor mij om uberhaupt een psp aan te schaffen afquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:21 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Pro Evo DS
Top Spin DS
is nog niets van laten zien maar ik schaar ze toch bij de potentiele toppers
quote:IGN: With multiplayer being Metroid Prime Hunter's focus, and Nintendo's stance on going online with its Nintendo DS software, what can you tell us about the possibility of this game going online?
Kensuke Tanabe: Unfortunately, the game won't support the multiplayer internet function of the Nintendo DS. To do it, it's not that easy and we'd have to build the infrastructure for it to work properly. The timing of the game release and the building of the infrastructure just didn't match. So while it won't be online, multiplayer will still be very very fun.
Dat vind ik dan weer raar, dat is het ultieme DS spel om mee online te gaanquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:12 schreef mikando18 het volgende:
Metroid prime:hunters gaat niet online.
[..]
Dan heb je er geen. De Demo zit in een normaal DS-doosje, dat kun je niet overheen kijken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:18 schreef Fixers het volgende:
Ik heb een DS gekocht, maandje terug ongeveer, maar ik heb volgens mij geen metroid prime demo. Is er een partij met en een partij zonder op de markt gebracht? of moet ik de doos nog eens omkiepen?
Niet alleen een multiplayer spelquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:12 schreef speknek het volgende:
Wordt die New Mario Bros nou een multiplayer spel? Dat een iemand Mario is en de ander Luigi? Dat zou echt wel te cool zijn...
Jammer, maar waarom nintendo dan nog adverteerd dat die demo er bijzit.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan heb je er geen. De Demo zit in een normaal DS-doosje, dat kun je niet overheen kijken.
En alleen de eerste levering DS'en had de demo.
Europese release waarschijnlijk in oktober. De VS krijgt em op 22 augustus. Importeren dus maarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:11 schreef Sickert het volgende:
poeh heey wanneer is nintendogs nou eens in de winkel? ik need m vooral na dinsdag Tina wood
Tenzij je hem over een paar maanden uit america importeert!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:22 schreef Sickert het volgende:
godverdomme man tegen die tijd kan ik wel dood zijnimport dan krijg ik weer zo'n jap versie ! ik wil hem nu!
![]()
Als het op dezelfde manier gaat als wario ware kan het nog best leuk zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Klassieker in wording?
Lizzie McGuire & That's So Raven:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
bron?quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Pro Evo gaat zelfs online!
Pac-Pix is er nu ookquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:01 schreef Sickert het volgende:
pfff... deze week is er niks uitgekomen voor de ds wat moet ik nu met mn geld?
ik wil een leuke game zoals mario 64... Yoshi touch and go heb ik nu wel gezien en rub en touched ook
lijkt me niet super denk dat dat net als touc and go gewoon leuk is tijdelijk en om dan afentoe uit je kast te halenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Pac-Pix is er nu ook
En over een maandje komt in de VS Kirby uit.
is het een aanrader roy? of zeg je van neh...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pac Pix wordt wel leuker, en moeilijker, na een aantal chaptersIk vind het nu zelfs de moeite waard om te spelen, na de eerste 3 chapters vond ik het een miskoop
Het is een typische DS game. Een uitgebouwde techdemo die erg tof is, maar ws niet lang houdbaar. Twee weken heel intensief spelen en dan niet meer.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
is het een aanrader roy? of zeg je van neh...
of het gewoon zo'n spel waar je ff doorheen moet bijten in het begin?
kan je denk ik nog lang wachten zie de advance spellen.. die blijven ook lang prijzig..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zit echt nog te twijfelen over PacPix. Als ie voor een gunstiger prijsje te koop is over een tijdje, haal ik het waarschijnlijk wel. Maar nu bewaar ik m'n geld liever voor Kirby Canvas Curse. Die komt als ik het goed heb over een klein maandje al uit in de VS.
Het zou best wel eens lang kunen duren vrees ik ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
kan je denk ik nog lang wachten zie de advance spellen.. die blijven ook lang prijzig..
Import?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het zou best wel eens lang kunen duren vrees ik ja.
Anders haal ik hem wel tweedehands ofzo, ik denk niet dat ik het de volle 44,95 waard ga vinden.
Helaas heb ik geen credit cardquote:
Zal ik hem halen, roy, is het de moeite waardquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pac Pix wordt wel leuker, en moeilijker, na een aantal chaptersIk vind het nu zelfs de moeite waard om te spelen, na de eerste 3 chapters vond ik het een miskoop
Niet voor 45 euro eigenlijk. Ik vind hem 30 waard.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zal ik hem halen, roy, is het de moeite waard![]()
Geld maakt niet uitquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet voor 45 euro eigenlijk. Ik vind hem 30 waard.
Je mag voor mij wel wat shit kopenquote:
koop hem voor mij ook maarquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je mag voor mij wel wat shit kopen
In Europa niet nee, maar in Japan is het een ander verhaal...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:35 schreef King_of_cubes het volgende:
De DS staat hoog! en dan nog te bedenken dat er op dit moment nog niet erg veel leuke titels zijn![]()
Normale Zeldaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:49 schreef Roi het volgende:
Zelda: Four Swords helemaal niet in de maak?
Onlangs hield Gameinformer een interview met Aonuma, een hooggeplaatste Nintendo medewerker, en daaruit kwamen wat bijzondere dingen naar voren...
Misschien dat Gameinformer dit hele interview wel uit zijn duim zuigt, maar dat lijkt vrij onwaarschijnlijk. De site meldt in ieder geval dat zij een gesprek met Aonuma hebben gehad, en daaruit kwamen de volgende zaken naar voren: het schijnt dat bij Nintendo The Legend of Zelda: The Four Swords helemaal niet in ontwikkeling is. Er zou wel een Zelda aankomen, maar dit is een 'normale'. Tevens zou deze door Nintendo zelf, in plaats van door Capcom, gemaakt worden.
Hoe de vork nou precies in de steel zit, hoor je snel.
Bron:mgaming
`quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:29 schreef dstopgames.nl het volgende:
@Sickert: Ik heb Star Wars: Revenge Of The Sith.. verwacht er morgen een review van
Ik hoop gewoon op een port van OoTquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:00 schreef King_of_cubes het volgende:
Normale Zelda. Dat is veel beter, ik hoop dat die "normale" Zelda 3D is
![]()
Dan zul je Four Swords Adventures júist geweldig vinden! Dat heeft precies wat jij beschrijft, en is ontzettend leuk (ook in singleplayer). Heb je die al gespeeld?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Een normale Zelda zou wel tof zijn, dat Four Swords lijkt me echt helemaal niks.
3D is niet echt per se nodig. 2D met gevanceerde special effects kan ook enorm cool zijn.
Zelda ken ik alleen maar van de 2D avonturen op SNES en GBA, en daarop vond ik het echt fantastisch
Waarom? Dan zal die er waarschijnlijk nog minder uitzien dan de gamecube versie, speel je die toch gewoon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |