Zal ik hem halen, roy, is het de moeite waardquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pac Pix wordt wel leuker, en moeilijker, na een aantal chaptersIk vind het nu zelfs de moeite waard om te spelen, na de eerste 3 chapters vond ik het een miskoop
Niet voor 45 euro eigenlijk. Ik vind hem 30 waard.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zal ik hem halen, roy, is het de moeite waard![]()
Geld maakt niet uitquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet voor 45 euro eigenlijk. Ik vind hem 30 waard.
Je mag voor mij wel wat shit kopenquote:
koop hem voor mij ook maarquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je mag voor mij wel wat shit kopen
In Europa niet nee, maar in Japan is het een ander verhaal...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:35 schreef King_of_cubes het volgende:
De DS staat hoog! en dan nog te bedenken dat er op dit moment nog niet erg veel leuke titels zijn![]()
Normale Zeldaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:49 schreef Roi het volgende:
Zelda: Four Swords helemaal niet in de maak?
Onlangs hield Gameinformer een interview met Aonuma, een hooggeplaatste Nintendo medewerker, en daaruit kwamen wat bijzondere dingen naar voren...
Misschien dat Gameinformer dit hele interview wel uit zijn duim zuigt, maar dat lijkt vrij onwaarschijnlijk. De site meldt in ieder geval dat zij een gesprek met Aonuma hebben gehad, en daaruit kwamen de volgende zaken naar voren: het schijnt dat bij Nintendo The Legend of Zelda: The Four Swords helemaal niet in ontwikkeling is. Er zou wel een Zelda aankomen, maar dit is een 'normale'. Tevens zou deze door Nintendo zelf, in plaats van door Capcom, gemaakt worden.
Hoe de vork nou precies in de steel zit, hoor je snel.
Bron:mgaming
`quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:29 schreef dstopgames.nl het volgende:
@Sickert: Ik heb Star Wars: Revenge Of The Sith.. verwacht er morgen een review van
Ik hoop gewoon op een port van OoTquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:00 schreef King_of_cubes het volgende:
Normale Zelda. Dat is veel beter, ik hoop dat die "normale" Zelda 3D is
![]()
Dan zul je Four Swords Adventures júist geweldig vinden! Dat heeft precies wat jij beschrijft, en is ontzettend leuk (ook in singleplayer). Heb je die al gespeeld?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Een normale Zelda zou wel tof zijn, dat Four Swords lijkt me echt helemaal niks.
3D is niet echt per se nodig. 2D met gevanceerde special effects kan ook enorm cool zijn.
Zelda ken ik alleen maar van de 2D avonturen op SNES en GBA, en daarop vond ik het echt fantastisch
Waarom? Dan zal die er waarschijnlijk nog minder uitzien dan de gamecube versie, speel je die toch gewoon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |