Tenzij je hem over een paar maanden uit america importeert!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:22 schreef Sickert het volgende:
godverdomme man tegen die tijd kan ik wel dood zijnimport dan krijg ik weer zo'n jap versie ! ik wil hem nu!
![]()
Als het op dezelfde manier gaat als wario ware kan het nog best leuk zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Klassieker in wording?
Lizzie McGuire & That's So Raven:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
bron?quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Pro Evo gaat zelfs online!
Pac-Pix is er nu ookquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:01 schreef Sickert het volgende:
pfff... deze week is er niks uitgekomen voor de ds wat moet ik nu met mn geld?
ik wil een leuke game zoals mario 64... Yoshi touch and go heb ik nu wel gezien en rub en touched ook
lijkt me niet super denk dat dat net als touc and go gewoon leuk is tijdelijk en om dan afentoe uit je kast te halenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Pac-Pix is er nu ook
En over een maandje komt in de VS Kirby uit.
is het een aanrader roy? of zeg je van neh...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pac Pix wordt wel leuker, en moeilijker, na een aantal chaptersIk vind het nu zelfs de moeite waard om te spelen, na de eerste 3 chapters vond ik het een miskoop
Het is een typische DS game. Een uitgebouwde techdemo die erg tof is, maar ws niet lang houdbaar. Twee weken heel intensief spelen en dan niet meer.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
is het een aanrader roy? of zeg je van neh...
of het gewoon zo'n spel waar je ff doorheen moet bijten in het begin?
kan je denk ik nog lang wachten zie de advance spellen.. die blijven ook lang prijzig..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zit echt nog te twijfelen over PacPix. Als ie voor een gunstiger prijsje te koop is over een tijdje, haal ik het waarschijnlijk wel. Maar nu bewaar ik m'n geld liever voor Kirby Canvas Curse. Die komt als ik het goed heb over een klein maandje al uit in de VS.
Het zou best wel eens lang kunen duren vrees ik ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
kan je denk ik nog lang wachten zie de advance spellen.. die blijven ook lang prijzig..
Import?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het zou best wel eens lang kunen duren vrees ik ja.
Anders haal ik hem wel tweedehands ofzo, ik denk niet dat ik het de volle 44,95 waard ga vinden.
Helaas heb ik geen credit cardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |