Nu maar hopen dat online ook een beetje smooth gaatquote:The demo didn't have any sort of interface to connect players online. Instead, players simply pressed the A button to connect together at the specially designed Mario Kart DS Wi-Fi Edition screen. Once there, players get a randomly selected character in a randomly selected track and race.
If it was indeed online, the game worked seamlessly. No framerate drops, no lag. It was running at full speed with all four players in the network, and played exactly as if it was a local area network version.
Cool VoIP-en met je DS. Zou dat dan ook compatibel gaan worden met gewone WiFi? Dus met niet nintendo's kunnen kletsen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo DS communicator
[afbeelding]
Wat is het, en wat kan het?
Pro Evo DSquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:04 schreef Eikelpiercing het volgende:
lijst
Een lijst van intressante DS-games voor europa(zelf opgesteld)...
Wat vinden jullie ervan? Ben ik er vergeten, of ben ik enkele toppers vergeten?
Meld het me svp even!
als deze uitkomen (en het liefste football manager ook nog) vallen de voornaamste redenen voor mij om uberhaupt een psp aan te schaffen afquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:21 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Pro Evo DS
Top Spin DS
is nog niets van laten zien maar ik schaar ze toch bij de potentiele toppers
quote:IGN: With multiplayer being Metroid Prime Hunter's focus, and Nintendo's stance on going online with its Nintendo DS software, what can you tell us about the possibility of this game going online?
Kensuke Tanabe: Unfortunately, the game won't support the multiplayer internet function of the Nintendo DS. To do it, it's not that easy and we'd have to build the infrastructure for it to work properly. The timing of the game release and the building of the infrastructure just didn't match. So while it won't be online, multiplayer will still be very very fun.
Dat vind ik dan weer raar, dat is het ultieme DS spel om mee online te gaanquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:12 schreef mikando18 het volgende:
Metroid prime:hunters gaat niet online.
[..]
Dan heb je er geen. De Demo zit in een normaal DS-doosje, dat kun je niet overheen kijken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:18 schreef Fixers het volgende:
Ik heb een DS gekocht, maandje terug ongeveer, maar ik heb volgens mij geen metroid prime demo. Is er een partij met en een partij zonder op de markt gebracht? of moet ik de doos nog eens omkiepen?
Niet alleen een multiplayer spelquote:Op donderdag 19 mei 2005 23:12 schreef speknek het volgende:
Wordt die New Mario Bros nou een multiplayer spel? Dat een iemand Mario is en de ander Luigi? Dat zou echt wel te cool zijn...
Jammer, maar waarom nintendo dan nog adverteerd dat die demo er bijzit.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan heb je er geen. De Demo zit in een normaal DS-doosje, dat kun je niet overheen kijken.
En alleen de eerste levering DS'en had de demo.
Europese release waarschijnlijk in oktober. De VS krijgt em op 22 augustus. Importeren dus maarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:11 schreef Sickert het volgende:
poeh heey wanneer is nintendogs nou eens in de winkel? ik need m vooral na dinsdag Tina wood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |