Maakt niet uitquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:02 schreef Hellrazor het volgende:
Nintendo DS Topic Deel 24: Touching is good!
1 min verschil
Ik weet ook wel dat je niet online kunt gaan dmv een kabel, maar ze hadden met een stukje hardware kunnen komen die het wel toegankelijker maakt voor mensen die geen draadloos netwerk hebben. Zoals een soort van USB stick ofzow. Verder is het natuurlijk wel makkelijk, via zoiets online gaan, maar je meot het maar hebben. Ik weet zelf ook wel hoe je een draadloos netwerk moet installeren, het was maar een voorbeeldquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:53 schreef BMH het volgende:
Hoe wil je anders online op een HANDHELD. een UTP kabel in dat ding douwen? Dan is ie niet echt draadloos he. En dan mag je in iedere kamer van je huis wel een UTP kabel hebben liggen want je speelt nooit maar in 1 kamer.
Wifi is vet. Ik heb al 2 jaar lang een wifi router in mijn huis en zo'n installatie is het niet. Stekker van de modem naar de router, van de router naar je PC's. Thats it.
BIj een spel (mario 64) tien meter, en ik heb het met een klas genoot over pictochat geprobeerd, en daar haalden we meer dan honderd meter mee!quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:22 schreef Hellrazor het volgende:
hoeveel meter kon dat draadloze wifi ofzo van de ds nou ?
aaaaaaaahh,. neej dat ook weer niet, wat dacht je van een onbeperkt gratis stylussenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:20 schreef Hellrazor het volgende:
maar dan is hij waarschijnlijk zacht en eet ik em op
Ds is bezig met een inhaalrace,... psp watch outquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Japanese wekelijkse verkopen: 25 April - 1 Mei
Hardware:
DS 64,247 - 739,557 - LTD 2,236,153
PS2 40,471 - 828,824
PSP 38,778 - 796,654 - LTD 1,268,906
GBASP 14,616 - 280,128
GC 6,125 - 99,574
GBA 448 - 9,594
Xbox 271 - 6,360
Who can stop the puppies!!
Verwacht maar dat volgende week (1 Mei tot 6 Mei verkopen) de Nintendogs en DS unit verkopen weer exploderen (Golden week).
Ingevuld, gaaf dat ze van verschillende franchises willen weten of je ze online wilt spelen. Alleen Zelda online? Nee dankje. Liever een geweldig uitgewerkte singleplayerquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
BIj een spel (mario 64) tien meter, en ik heb het met een klas genoot over pictochat geprobeerd, en daar haalden we meer dan honderd meter mee!
Hij had zeker een line-of-sight met de andere DS.quote:
Ja het was line-of-sightquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hij had zeker een line-of-sight met de andere DS.
Maaruuh, over dat online gebeuren. De DS heeft volgens mij een groter bereik dan 30 meter. Local wireless is express zo klein gemaakt om energie te besparen. Ik durf te wedden dat de DS wel minimaal 100 meter kan, maar dan zonder een line-of-sight.
De DS heeft de hardware om nog verder te kunnen dan 100 feet, had ik ergens gelezen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:21 schreef BMH het volgende:
DS kan 100 feet.. Dat is +- 30 meter. In de praktijk kan dit minder of meer zijn, ligt aan de hoeveelheid muren etc. Over internet kan hij de wereld rond.
Ik wist ook niet waar de titel op sloeg hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ken je pac pix niet ofzow
Btw:
[afbeelding]
Ik ook niet...quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:31 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik wist ook niet waar de titel op sloeg hoor![]()
Of: over 6 dagen online!quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik ook niet...
Misschien heeft het er gewoon mee te maken dat PAC PIX GEWOON ZUIGT!![]()
![]()
Een beter titel was "Release the hounds!" of "Who can stop the puppies?".![]()
Pac Pix lijkt me wel een coole game! En die Titel slaat natuurlijk op pacpix, wanneer je een level begint, staat er Chapter ... en dan Page ..., en pacpix is het enigste spel met pagesquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik ook niet...
Misschien heeft het er gewoon mee te maken dat PAC PIX GEWOON ZUIGT!![]()
![]()
Een beter titel was "Release the hounds!" of "Who can stop the puppies?".![]()
Ik heb het zo vaak gezegd, als de witte DS uitkomt en als er nou goede games uit zijn. Ik heb het dan over killer-apps, omdat ik op het moment niet zomaar elke spel kan betalen. En een Cube heb ik ook niet wegens geldgebrek. Ik weet niet zeker of ik de Cube maar oversla, waarschijnlijk wel, want de Rev is backwards compatible. Binnenkort ga ik een bijbaantje scoren dus dat komt allemaal wel goed.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:04 schreef Xrenity het volgende:
En Ruzbeh wanneer haal jij je DS nou eensJe hebt niet eens een cube volgens mij :\
...... 159 Eu, als je al die tijd dat je hier hebt zitten posten hoeveel DS'en er zijn verkocht in turkije en letland, welk spel ze mogelijkerwijs over tig jaar op de ds gaan uitbrengen, hoelang het nog duurt voordat WIJ (dus niet Ruzbeh) online kunnen enz. dan had je in die tijd 5 DS'en bij elkaar kunnen sparen / werken. Wachten op de top baan heeft geen zin, want DIE KRIJG JE NIET, die lovely job krijg je veel later misschien wel een keer.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:44 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik heb het zo vaak gezegd, als de witte DS uitkomt en als er nou goede games uit zijn. Ik heb het dan over killer-apps, omdat ik op het moment niet zomaar elke spel kan betalen. En een Cube heb ik ook niet wegens geldgebrek. Ik weet niet zeker of ik de Cube maar oversla, waarschijnlijk wel, want de Rev is backwards compatible. Binnenkort ga ik een bijbaantje scoren dus dat komt allemaal wel goed.
Ik zeg toch net dat de Rev backwards compatible is? En ik snap niet wat je bedoelt met het wachten op een topbaan. Ik moet gewoon een schijt bijbaantje hebben hoor, niks bijzonders.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:47 schreef joriszss het volgende:
Ps. Ruzbeh, ik mag hopen dat je wel een N64 hebt gehad........ en die cube... jah dat is ook een mooi apparaat hoor, dat je die laat liggen voor 99 euro's incl. spel, dat is ook doodzonde. (nooit de windwaker kunnen spelen... snik en dan zeggen ze dat ze het in afrika moeilijk hebben)
ouders....tsss..... laat ze eens zien wie de baas in huis isquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:54 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat de Rev backwards compatible is? En ik snap niet wat je bedoelt met het wachten op een topbaan. Ik moet gewoon een schijt bijbaantje hebben hoor, niks bijzonders.
En ja ik heb een N64 gehad, en een SNES. Beiden zijn weggeven door me ouders.Gelukkig had ik er wel onder andere Banjo-Kazooie, Goldeneye 007 en Ocarina of Time op kunnen uitspelen.
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee, er komt geen GBA2 of GBA SP SP op de E3. Wacht maar af.
Bron: Jeux-France.comquote:According to our last information, Nintendo should also reveal a new version of its Game Boy Advance SP current. The machine should be put on sale with the end of the year in the whole world at a very aggressive price. In term of design, it would be identical to the current model with a very new screen, it would act of that already employed for the screen of play of Nintendo DS (that the top). It would contain also new functionalities like Wi-Fi. The latter should allow to the having players Nintendo DS and a GBA SP to play together in network on plays Game Boy Advance and why not on line for the future plays of the console. In order to continue the development of plays on Game Servant boy Advance, several of our sources evoke also a review with the fall of the tariffs side software. It will however be necessary to wait until on May 17 to know the official version of Nintendo.
UPDATE 2 : Our sources in the distribution have just indicated to us that GBA SP 2 should leave at the end November to Europe and a little earlier to the United States. We hold you informed.
UPDATE 1 : According to our fellow-members of IGN, the Revolution should finally be revealed at the time of the conference of Nintendo. It could be thus that the final name of the console, its design features and its design are finally revealed. The final version of the lever is however likely to miss for the moment
ik snap niet waarom ze daarmee wachten.. zouden ze niet zoveel kunnen produceren om aan de vraag te voldoen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:01 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
is er al iets bekend over de zwarte en witte DS in europa...?
quote:May 11, 2005 - A new, original DS action game is set to debut in the upcoming issue of Famitsu. Developed by Nintendo, the tentatively titled Ouendan makes you into a member of a support squadron. Your goal is to help out people who are in a pinch, thereby bringing peace to the world.
http://ds.ign.com/articles/611/611900p1.htmlquote:Ouendan's gameplay is based around a simple concept that combines the background storytelling of Feel the Magic with rhythmic gameplay. You interact with the game by touching numbered markers, called Hit Markers, that appear on the screen and slowly begin to shrink. The timing of your touches is important, as you have to strike the Hit Markers in time with the movement of a Timer Cycle, displayed at the top on the screen. Connect successful strikes together, and you build up a combo which adds to your score.
Betekend dit dat je alleen maar met bekenden online kan spelen? Als dat zo is kunnen we Nintedo weer een schouderklopte geven voor het verneuken van iets dat heel mooi had kunnen zijnquote:One area that Wada seems to be impressed with is a particularly controversial side of Nintendo's Online plan. In his comments posted at Impress Game Watch yesterday, Iwata states that Nintendo is going through with the idea of letting players connect only to players whom they've met in real life.
Meer op GAFquote:among the titles I'm set to cover is a previously-unannounced DS game that is going to make a whole lot of people happy.
MEGATON!!quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pac Pix is nog steeds onderweg
Overigens staat er een grote DS game gepland voor de E3 blijkbaar:
[..]
Meer op GAF
Wat kan het zijn?
Smash Bros DS?
Pikmin DS?
Final Fantasy Online?
F-Zero DS?
Zelda DS?
Zoveel zou mogelijk zijn
Die zijn van 25 April - 1 Mei.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:09 schreef Tomasso het volgende:
En de hardware verkopen (in Japan):
Hardware - Verkocht deze week - Verkocht vorige week - Totaal 2005 – Totaal
1 Nintendo DS - 64.247 - 96.191 - 739.557 - 2.236.153
2 PlayStation 2 - 40.471 - 33.080 - 828.824 - Niet bekend
3 PSP - 38.778 - 33.004 - 796.654 - 1.268.906
4 Game Boy Advance SP - 14.616 - 10.820 - 280.128 - 5.275.090
5 GameCube - 6.125 - 8.329 - 99.574 - Niet bekend
6 Game Boy Advance - 448 - 422 - 9.594 - Niet bekend
7 XBox - 271 - 112 - 6.360 - 458.142
Hou op. Je moet gewoon voorzichtig zijn met je spullen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wit is me te snel vuil...
Heel fijn voor jou, maar je handen zijn nooit helemaal schoon en dus wordt een witte DS ook bij jou vies.quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:58 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hou op. Je moet gewoon voorzichtig zijn met je spullen.
Ik ben altijd voorzichtig met elektronica.![]()
Niet als je elke keer nadat je hem hebt aangeraakt gaat schoonmaken, nee. Maar dat zie ik maar heel weinig mensen doenquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:09 schreef Ruzbeh het volgende:
Zolang er maar geen stront of modder aan je handen zit wordt zo'n witte DS echt niet snel vuil.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pac Pix is best leuk, maar volgens mij de meest gelimiteerde DS game tot nu toe
in welk opzicht? Korte speelduur of beperkte gameplay?quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pac Pix is best leuk, maar volgens mij de meest gelimiteerde DS game tot nu toe
Bommetjes tekenenquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, het enige dat je doet is pacmans tekenen en muren neerzetten zodat ze de andere kant opgaan. Er komen wel verschillende spookjes maar echt afwisselend is het (nog) niet.
ja precies te weinig afwisseling , en zoals op een eerdere pagina gezegd heeft namco zich hier heel makkelijk vanaf gemaakt , ze haddenhet echt een stuk uitgebreider kunnen brengenquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, het enige dat je doet is pacmans tekenen en muren neerzetten zodat ze de andere kant opgaan. Er komen wel verschillende spookjes maar echt afwisselend is het (nog) niet.
Slechtquote:
of je doet rubberen handschoenen aan als je gaat spelenquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Niet als je elke keer nadat je hem hebt aangeraakt gaat schoonmaken, nee. Maar dat zie ik maar heel weinig mensen doen.
Te weinig, pas bij 3000+ unlock je die andere modequote:
Laat me maar weten wat je er van vind. Ik wacht liever op Engelstalige games.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:14 schreef knater het volgende:
Heeft iemand hier Elektroplankton al gespeeld? ik heb em besteld
En is er ook al iemand met nintendogs? ik heb de Shiba & friends editie, echt een verslavend en tijdrovend spel zeg!
ja ik ook, maar electroplankton schijnt helemaal geen tekst te hebben behalve de namen ofzo.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Laat me maar weten wat je er van vind. Ik wacht liever op Engelstalige games.
Nou het vermoeden wat ik ook heb tot nu toe.quote:
Tja, de meeste producenten van games hardware proberen een goede line-up neer te zetten, zodra hun nieuwste speeltje uitkomt en ik heb natuurlijk nu een DS, dus ik wil NU goede games.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:08 schreef __Saviour__ het volgende:
ah, op die manier. 't alleen een kwestie van tijd he. 't duurt altijd eventjes voor een nieuwe console voorzien is van de nodige toptitels.
klopt, maar je kan em zo orderen bij play asia, als je nou ook meteen zo'n mooie nintendogs pouch (beige..uber) erbij haalt krijg je van mij zo'n discount coupon code twv 5 dollar!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:30 schreef Fliepke het volgende:
volgens mij is nintendogs hier nog niet uit of wel?
Volgens mij is mijn japans daar niet goed genoeg voorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:41 schreef knater het volgende:
[..]
klopt, maar je kan em zo orderen bij play asia, als je nou ook meteen zo'n mooie nintendogs pouch (beige..uber) erbij haalt krijg je van mij zo'n discount coupon code twv 5 dollar!
doe het doe het ehehe![]()
Ja, ik vind het ook een cool spel, maar het enige wat ik speel is marathon!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:45 schreef jercovski het volgende:
damn, time attack is![]()
tot nu toe bevalt yoshi touch and go me wel, zeker verslavend
Ik stond gister met Yoshi in mijn handen, maar vraag me af wat leuker is; Yoshi of Mario64DS. Iemand?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:57 schreef Mr.Happ-E het volgende:Heb Yoshi gepre-ordered bij GCshop maar nog steeds niet binnen! Haal binnenkort mn games wel bij Mediamarkt hoor, dit schiet niet op.
[/ontevreden Happmodus]
Hoe zit het met saven binnen levels bij Mario? Ik speel namelijk altijd in de trein, dus hij moet wel ieder moment weg te leggen zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Mario64DS is echt een spel om uit spelen, met levels, eindbazen en voorwerpen die je moet vinden.
Yoshi is een opgevoerde mini-game en het draait alleen maar om highscores verbeteren.
Zelf heb ik ze allebei, maar als ik er eentje moest kiezen zou ik voor Mario gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |