Hallo 3 weken,.. Doe ff lekker normaal,...quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:23 schreef Willow1 het volgende:
Ik heb een maandje geleden een hele lieve jongen ontmoet, we zijn ondertussen al 3 weken samen. En nu zit ik met het volgende: we hebben al verschillende gesprekken gehad over de toekomst en het komt er op neer dat hij dus nooit kinderen wil. Hij is al langsgeweest bij zijn huisdokter om informatie te krijgen over sterilisatie, dus ik kan met bijna 100% zekerheid zeggen dat hij nooit van gedachte zal veranderen.
Ik daarentegen wil zeker wel kinderen.
Nu zit ik een beetje in de knoop... Ik ben namelijk nog maar 20 en hij ook. Dus ik vind het nogal dom om onze relatie nu al te verbreken om die reden... Maar langs de andere kant denk ik: ooit zal het toch uit geraken om die reden dus beter nu dan binnen 5 jaar.
Verder zijn we op elk vlak perfect voor elkaar, het was echt liefde op het eerste gezicht...
Wat zouden jullie doen in mijn situatie en op mijn leeftijd?
Relatie nu verbreken? of verder gaan met de relatie en hopen dat hij toch nog van gedachte zal veranderen, maar toch het risico lopen om later met een gebroken hart achter te blijven....?
het is misschien maar 3 weken, maar als je echt al 100 % zeker weet ( in de mate dat dat kan uiteraard) dat je ooit gewoon een onoverbrugbaar obstakel zal tegenkomen, is het toch wel de moeite waard om daar al eens bij stil te staan ...quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:32 schreef DarkElf het volgende:
20 en serieus nadenken over steriliseren?
drie weken iets hebben en nu al zover de toekomst in kijken?
mm
Overigens, dat hij het dan fysiek niet meer kan wil niet zeggen dat hij niet van gedachte zou kunnen veranderen later.Die 'dus' in deze zin slaat nergens op zeker niet als "nu" op 20jarige leeftijd is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:23 schreef Willow1 het volgende:
Hij is al langsgeweest bij zijn huisdokter om informatie te krijgen over sterilisatie, dus ik kan met bijna 100% zekerheid zeggen dat hij nooit van gedachte zal veranderen.
ja kan zijn idd ik verbaas me er alleen over dat mensen na drie weken al zover zijnquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het is misschien maar 3 weken, maar als je echt al 100 % zeker weet ( in de mate dat dat kan uiteraard) dat je ooit gewoon een onoverbrugbaar obstakel zal tegenkomen, is het toch wel de moeite waard om daar al eens bij stil te staan ...
ik denk er dan ook nog niet over na ... maar na drie jaar er pas achter komen dat de éne echt wel wil en de andere echt niet ... dat is nog veel erger ...quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja kan zijn idd ik verbaas me er alleen over dat mensen na drie weken al zover zijn
na drie weken ben ik nog gewoon in het nu aan het leven en vooral verliefd ana het zijn
Het was niet echt een serieus gesprek over de toekomst enzo, maar je kent da wel die fanasietjes over een huisje samen, niet echt serieus allemaal. Maar toen maakte hij me plots duidelijk dat hij nooit maar dan ook nooit kinderen wil en dat hij vond dat ik dat moest weten.quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja kan zijn idd ik verbaas me er alleen over dat mensen na drie weken al zover zijn
na drie weken ben ik nog gewoon in het nu aan het leven en vooral verliefd ana het zijn
Fantasietjes over samenwonen terwijl je 3 weken samen bent? Ik zou echt heel hard weggerent zijn als mijn vriend dat bij mij had gedaanquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:45 schreef Willow1 het volgende:
[..]
Het was niet echt een serieus gesprek over de toekomst enzo, maar je kent da wel die fanasietjes over een huisje samen, niet echt serieus allemaal. Maar toen maakte hij me plots duidelijk dat hij nooit maar dan ook nooit kinderen wil en dat hij vond dat ik dat moest weten.
Eerst lachte ik het een beetje weg en zei ik dat dat geen probleem was. Maar nu ik erover nadenk is het eigenlijk wel een probleem.
Ik weet het, we zijn nog maar 3 weken samen. Daarom net, ik kan toch nu nog niet beslissen of ik de kinderwens die ik misschien ooit zal hebben kan of wil opgeven voor hem?
Ik kan wel gewoon verder gaan nu en verliefd zijn enzo. Maar op een dag ga ik echt van hem houden en als ik dan kinderen wil en hij niet, dan zal onze relatie zoiezo beïndigd worden...
Trouwen wil hij ook nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij hebben het daar ook vrij snel over gehad
Kijk, je kan twee kanten op... of nu stoppen, tis nu pas drie weken, een leuke verliefdheid, even verdriet, beter nu dan over twee jaar, of doorgaan en lekker genieten van het nu, je hoeft niet direct te trouwen
fantasietjes over samenwonen en fantasietjes over hoe je je eigen toekomst ziet, daar zit een groot verschil in. Ik zie in wat er tussen hen is gebeurd alleen fantasietjes over eigen toekomstquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:48 schreef Shreever het volgende:
[..]
Fantasietjes over samenwonen terwijl je 3 weken samen bent? Ik zou echt heel hard weggerent zijn als mijn vriend dat bij mij had gedaan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |