Laat me raden, met dat oude beestje van je en de traagheid van Fok! heb je al om 8:30 op invoeren geklikt?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:15 schreef Ballicious het volgende:
Haloe
ik niet !quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
Wie heeft er gisteren de Black Knight gezien?
Zwarte nichtquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, maar ik kon niks zien want er zat een banaan in mn oorquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
foto's ???quote:
Die banaangrapjes zijn nu wel gemaakt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:19 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik kon niks zien want er zat een banaan in mn oor
Niks gezien omdat er wat in je oor zatquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:19 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik kon niks zien want er zat een banaan in mn oor
We dont carequote:Op woensdag 11 mei 2005 10:21 schreef Ballicious het volgende:
ik heb een probleem
beter 1 banaan in je oor, dan 10 in je kontquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:20 schreef Megter het volgende:
[..]
Die banaangrapjes zijn nu wel gemaakt.
trouwens jitzzzze, er zit wat in je oor
't Is hier geen helpdeskquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:21 schreef Ballicious het volgende:
ik heb een probleem
nou gooi het maar in de groep jongen!quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:21 schreef Ballicious het volgende:
ik heb een probleem
Ik vind die banaan wel liefquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niks gezien omdat er wat in je oor zat
Ik wil ook wel 's watquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:22 schreef Ballicious het volgende:
Een mening wil ik hebben
Volgens mij vind jij alles wel liefquote:
Hoge bananen vangen veel windquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:23 schreef knox_ het volgende:
Één banaan maakt nog geen zomer.
De banaan valt niet ver van het oorquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:24 schreef knox_ het volgende:
[..]
Je moet een gegeven banaan niet in de schil kijken.
Een nota voor hem maken met daarop een bedrag van 100 euro eenmalig met jou rekeningnummer op ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:24 schreef Ballicious het volgende:
Zoals jullie weten loop ik stage bij Fliteware (vlissingen). Er is in dit bedrijf een catalogus in pdf formaat. De directeur wil deze kunnen bewerken. Dus ik heb ergens adobe acrobat vandaan gekrauwd. Zo hoeft hij er niet voor te lappen. Maar ik wil er natuurlijk wat voor terughebben, aangezien ik hem +-350 euro bespaar. Hoe kan ik dit t beste aanpakken?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
de directeur is alweer weg, zonder kritiek op mn conceptenik kan nu dus weer leuk een paar weken wachten
Ik wacht ook al weken op jouquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
de directeur is alweer weg, zonder kritiek op mn conceptenik kan nu dus weer leuk een paar weken wachten
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:24 schreef knox_ het volgende:
[..]
Je moet een gegeven banaan niet in de schil kijken.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
inderdaadquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Meteen kappen met werken en hier weer komen ! we missen je
![]()
dat is het probleem niet, mijn opdrachten moeten namelijk nog afgetekend en beoordeeld worden. Dan gaat ie zeiken over chantage, dat onderwerp heb ik al aangesneden bij een eerder voordeeltje voor hem.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Een nota voor hem maken met daarop een bedrag van 100 euro eenmalig met jou rekeningnummer op ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |