Smakelijk danquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:32 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Nee.... ik ben mn bammetjes aan het eten![]()
Heb je niet goed je best gedaanquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:33 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ijsmeis... je had gister 1 post meer dan mij![]()
Beter dan spammer van de maandquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:34 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Dankje
Ik heb een beetje het gevoel dat ik spammer van de dag word![]()
Denk het ook, dat wordt schrijven vandaagquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik zal vandaag niet zoveel tijd hebben, denk ik. de directeur heeft, eindelijk na 5 weken, mijn concepten nagekeken en ik hoorde al iets in zijn stem van afkeuring (ik neem aan dat dit de korte versie van het concept is?) dus dat zal aanpassen worden
Alweer?quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik zal vandaag niet zoveel tijd hebben, denk ik. de directeur heeft, eindelijk na 5 weken, mijn concepten nagekeken en ik hoorde al iets in zijn stem van afkeuring (ik neem aan dat dit de korte versie van het concept is?) dus dat zal aanpassen worden
Oei, dat klinkt niet goed. Hoelang heb je nog om het aan te passen?quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Ja, zoiets zou ik ook zeggen als ik daarnaast wakker werdquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
I have no idea.
Ik kwam het tegen toen ik op google naar goeiemorgen zocht.
you go girl!quote:
iets wat in die richting komt iddquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:36 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ja, zoiets zou ik ook zeggen als ik daarnaast wakker werd
nog iets minder dan 9 weken. dan is mijn stage voorbijquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:35 schreef Megter het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt niet goed. Hoelang heb je nog om het aan te passen?
quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:38 schreef jitzzzze het volgende:
Deze koffie is echt lekker. Dit is de lekkerste koffie die ik in weken gedronken heb
Het is mijn dinnetje niet heurquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:36 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ja, zoiets zou ik ook zeggen als ik daarnaast wakker werd
ik denk dat ik het op hetzelfde tempo ga aanpassen als de baas t heeft nagekekenquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:38 schreef Fisher het volgende:
owjah baas succes met je concept hoor, komt allemaal goed
goedzo ben je nu ook trots op jezelf?quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:38 schreef jitzzzze het volgende:
Deze koffie is echt lekker. Dit is de lekkerste koffie die ik in weken gedronken heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |