abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 maart 2008 @ 20:10:24 #276
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_57460462
There are two Mexicans who have been lost in the desert for weeks, and they're at death's door (which is just outside Guadalajara).

As they stumble on, hoping for salvation in the form of an oasis or something similar, they suddenly spy, through the heat haze, a tree, off in the distance.

As they get closer, they can see that the tree is draped with rasher upon rasher of bacon. There's smoked bacon, crispy bacon, life-giving juicy nearly- raw bacon, all sorts.

"Hey, Pepe" says the first bloke (Don Pedro). "ees a bacon tree!!! We're saved!!!"

"You're right, amigo!" says Pepe.

So Pepe goes on ahead and runs up to the tree salivating at the prospect of food. But as he gets to within five feet of the tree there's the sound of machine gun fire, and he is shot down in a hail of bullets.

His friend quickly drops down on the sand, and calls across to the dying Pepe. "Pepe!! Pepe!! Que pasa hombre?"

With his dying breath Pepe calls out.... "Ugh, run,amigo, run!! ees not a Bacon Tree"

."ees... a.......a...

Ham bush"
  woensdag 19 maart 2008 @ 12:21:23 #277
209515 Alexey-s
www.acoustic-funk.com
pi_57473578
Hoe kun je zien of een Ethiopiër zwanger is?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opera is when a guy gets stabbed in the back and, instead of bleeding, he sings
  woensdag 19 maart 2008 @ 19:47:03 #278
184119 svdheijden
Einzweispiegelei!
pi_57483245
Het staat in de wei, en als je m niet geeft wat i wil....schiet i....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am..i am....i think i am.......am i realy?
EOS 40D / 17-70 / 70-300 IS / 50mm / 430EX
Mijn site!
  woensdag 19 maart 2008 @ 20:08:20 #279
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_57483810
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 11:07 schreef Mirel het volgende:
de hiter ist kaput
das de clou.... waar is de rest van de mop?
  woensdag 19 maart 2008 @ 20:20:59 #280
209515 Alexey-s
www.acoustic-funk.com
pi_57484089
Een belg, een fransman en een nederland komen de kroeg binnen...... vraagt de barman: ''Oke oke... wat is de grap?''
  zondag 23 maart 2008 @ 15:49:32 #281
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_57559053
Een man en een vrouw zijn klaar om naar een nieuwjaarsfeest te gaan. Ze doen het nachtlicht en het antwoordapparaat aan. Ze doen een doek over de kanarie zijn kooi en de kat in de achtertuin. Ze bellen naar een taxibedrijf voor een taxi. De taxi arriveert en ze gaan door de voordeur naar buiten toe. Dan sneakt de kat weer terug in het huis. Dat willen ze niet omdat de kat altijd de vogel probeerde op te eten.

De vrouw gaat naar de taxi en de man gaat naar binnen voor de kat. De kat rent naar boven en de man zit er vlak achter aan. Die vrouw wil niet laten weten dat er niemand thuis is die nacht. Dus zegt ze dat haar man alleen nog even goedenacht aan haar moeder aan het zeggen is.

Een paar minuten later komt die man ook de taxi binnen. "Sorry dat het zo lang duurde" zegt die man terwijl ze wegrijden. "Dat kreng zat onder het bed verstopt dus heb ik haar met een klerenhanger er onder uit moeten duwen. Toen probeerde ze weer weg te rennen dus pakte ik haar bij haar nek. Toen wikkelde ik haar in een laken zodat ze me niet zou krabben. Maar het werkte, ik droeg haar naar beneden en gooide haar in de achtertuin.

The taxi raakte een geparkeerde auto.
pi_57570744
quote:
Op zondag 23 maart 2008 15:49 schreef Jovatov het volgende:
Een man en een vrouw zijn klaar om naar een nieuwjaarsfeest te gaan. Ze doen het nachtlicht en het antwoordapparaat aan. Ze doen een doek over de kanarie zijn kooi en de kat in de achtertuin. Ze bellen naar een taxibedrijf voor een taxi. De taxi arriveert en ze gaan door de voordeur naar buiten toe. Dan sneakt de kat weer terug in het huis. Dat willen ze niet omdat de kat altijd de vogel probeerde op te eten.

De vrouw gaat naar de taxi en de man gaat naar binnen voor de kat. De kat rent naar boven en de man zit er vlak achter aan. Die vrouw wil niet laten weten dat er niemand thuis is die nacht. Dus zegt ze dat haar man alleen nog even goedenacht aan haar moeder aan het zeggen is.

Een paar minuten later komt die man ook de taxi binnen. "Sorry dat het zo lang duurde" zegt die man terwijl ze wegrijden. "Dat kreng zat onder het bed verstopt dus heb ik haar met een klerenhanger er onder uit moeten duwen. Toen probeerde ze weer weg te rennen dus pakte ik haar bij haar nek. Toen wikkelde ik haar in een laken zodat ze me niet zou krabben. Maar het werkte, ik droeg haar naar beneden en gooide haar in de achtertuin.

volkomen onduidelijk.
De Puta Madre
pi_57576206
mijn vrouw heeft op de binnenkat van haar dijen een schelp getatoeerd.
En het grappige is nu dat als ik mijn oren daar tegenan leg, ik de zee ruik
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  maandag 24 maart 2008 @ 12:25:03 #284
209515 Alexey-s
www.acoustic-funk.com
pi_57576517
Een vrouw is aan het douchen als ze de postbode ziet aankomen door een klein raampje...
Ze vraagt zich erg af wat die meeheeft dus besluit ze naar beneden te sneaken en daar te wachten voor de deur
De postbode blijkt een best groot pak mee te hebben... hij probeert het door de brievenbus te proppen maar het lukt jammer genoeg niet. Dus probeert hij vervolgens een paar keer aan te bellen. De naakte vrouw is niet gek en doet niet open! Laatste kans... denkt de postbode en hij doet de brievenbus open en gluurt naar binnen... Opeens roept ie: ''Heej Krullenbol!! Roep je je moeder is even!!''
pi_57600721
Ik heb afgelopen weekend een leuke gehoord (wel in het Duits):

Fliegen zwei Gurken durch die Luft.
Sagt der eine zu der andere:
"Vorsicht! Ein Hubschrschrschrschrschrschr"
  woensdag 26 maart 2008 @ 22:13:49 #286
184119 svdheijden
Einzweispiegelei!
pi_57634304
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 15:28 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb afgelopen weekend een leuke gehoord (wel in het Duits):

Fliegen zwei Gurken durch die Luft.
Sagt der eine zu der andere:
"Vorsicht! Ein Hubschrschrschrschrschrschr"
haha...
I am..i am....i think i am.......am i realy?
EOS 40D / 17-70 / 70-300 IS / 50mm / 430EX
Mijn site!
pi_57647595
we zijn trg in wo 2 en er komt een soldaat binnen en die roept , koporaal we zijn ingesloten door de duitsers !uitstekent zegt de korporaal, nu kunnen we van alle kanten schieten!

de ratten voetballen tegen de marokanen op het vuilnisbelt wie zou er winnen ?

de marokanen. ze spelen thuis .......

wat is de slogan van de marokaanse vrouwen in nederland

hoe meer kinderen ,hoe meer kindergeld we krijgen! (wel een feit )

hoe lang kan een vrouwlijke turk zijn pis ophouden ?

9 MAANDEN

hoe komt het dat we binnen 20 jaar oorlog krijgen met de turken ?

ze beginnen onze moppen te te begrijpen.............

waneer kan de normale huisman stoppen met werken ?

als de vrouw dood is en de kinderen uit het huis zijn

(i am no racist but these jokes are funny
pi_57655983
quote:

Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
pi_57660206
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:26 schreef Trance_X het volgende:

[..]

Die is niet echt duidelijk idd.
  donderdag 27 maart 2008 @ 22:45:35 #290
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_57660903
quote:
-onsamenhangende klotemop-

ik heb nog nooit zo'n slechte mop gelezen zeg! Wat een tijdverspilling
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
pi_57671374
Ik weet nou pas waar Leona Lewis over zingt met I'm bleeding in love.
SPOILER
  zaterdag 29 maart 2008 @ 13:55:35 #292
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_57695304
Weet je hoe een Duitser aardappelen schilt?
SPOILER
Zo niet, dan toch...
  zondag 30 maart 2008 @ 14:47:22 #293
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_57715042
Een man is aan het wandelen in het bos en komt een andere man tegen die een boom aan het omhelzen is en tegelijk zijn oor stevig tegen de boom aandrukt.
Hij is nieuwsgierig en vraagt de man waarom hij die boom omhelst, die zegt dat ie naar de muziek van de boom aan het luisteren is.
De man moet natuurlijk lachen en de andere man zegt dat ie ook eens moet luisteren.
De man denkt zo van, ik ga die malloot zijn spelletje meespelen en hij omhelst de boom en legt zijn oor tegen de boom.
De andere man neemt zijn polsen vast en doet hem handboeien om, neemt zijn portefeuille, juwelen, autosleutels, en laat hem zo achter...
Twee uur later komt een andere man aangewandeld, ziet de gehandboeide man aan de boom en vraagt wat er gebeurd is.
De man doet zijn verhaal en de andere man schudt zijn hoofd met veel sympathie.
Hij loopt rond de man, kust hem achter zijn oor en zegt (terwijl hij zijn broek laat zakken): "Maar schatje toch , het is vandaag écht je dag niet hé."
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
pi_57725385
(((((( ring-g-g-g-g ))))))

*** telefoon wordt opgenomen ***

"Hoi Lieverd, hier papa" .... "Mag ik mama even?"

"Dat kan niet papa, ze is boven in de slaapkamer met ome Frank."

Na een korte pauze zegt vader: "Maar je hebt helemaal geen ome Frank,lieverd!"

"Ja hoor, die heb ik wel en hij is nu boven in de slaapkamer met mama!"

"Uh, OK dan ... Moet je dit even voor papa doen. Leg de telefoon neer,

ren naar boven en klop op de slaap kamerdeur en roep dat papa's auto de oprijlaan op komt rijden.

""OK papa!"Een paar minuten later komt het meisje weer aan de telefoon."Ik heb het gedaan hoor papa."

"Wat gebeurde er? " vraagt papa.

"Nou, mama schrok enorm, sprong uit bed zonder kleren en begon heel erg te schreeuwen.

Toen struikelde ze over het kleed en viel zo door het raam naar beneden en nu is ze dood."

Ome Frank sprong ook uit bed zonder kleren en hij was heel erg bang ,

toen sprong hij in paniek uit het raam zo het zwembad in...

Maar hij was vast vergeten dat jij vorige week het water er had uitgehaald om het te verversen,

dus viel hij op de bodem en is nu ook erg dood."

*** lange pauze ***

En dan zegt papa:

"zwembad????

Is dit 073-64 06677?????"
De Puta Madre
pi_58023768
komt
pi_58023779
een dikke hoer
pi_58023786
bij de bakker