heb j'm nog kleiner?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:14 schreef Timmai het volgende:
[..]
[afbeelding]
zie haar hier even een foto verpesten
[afbeelding]
Tuurlijk je kent mequote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik neem de slagroom mee, zorg jij voor glimmende olie?
oehquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:15 schreef Timmai het volgende:
[..]
hijs nu ineens niet klikbaar
[afbeelding]
nee, die ander op die foto ziet er lekker uit...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:15 schreef Timmai het volgende:
[..]
hijs nu ineens niet klikbaar
[afbeelding]
Elishaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:17 schreef timbob het volgende:
[..]
nee, die ander op die foto ziet er lekker uit...
Paris Hilton ookquote:
Succes met rukken dan hequote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:40 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ga ook slapen helaas niet met MissBliss
Dat zei ik niet. Ik heb je heus wel vaker zien posten voor ik mijn oordeel over je velde. En schijnbaar vond ik je telkens zo'n huilie.quote:Dizer zei Wou jij zeggen dat als jij iemand niet "kent" persoonlijk of tegen die persoon hebt gepraat je alsnog een oordeel kan hebben of je die persoon mag of niet?
Ik weet van niksquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[quote]Op dinsdag 10 mei 2005 23:40 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ga ook slapen helaas niet met MissBliss
[/quote
Ik wel![]()
Ik had het over Peri en Dizer...quote:
Als jij dat vindt, primaquote:Op woensdag 11 mei 2005 06:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Ik heb je heus wel vaker zien posten voor ik mijn oordeel over je velde. En schijnbaar vond ik je telkens zo'n huilie.
Goedemorgen trouwens
Dan niet joh, watjequote:Op woensdag 11 mei 2005 08:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik had het over Peri en Dizer...![]()
Ik vecht niet met kleine meisjes
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |