Ik heb al zijn ballen vast, maar is toch anders dan jou volle borstenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:49 schreef babette21 het volgende:
dan ga jij maar alleen met Bupa ofzo....
* Skaai gaat met de popcorn naast MissBliss zittenquote:
Das de nieuwe mode, in elke topic een ander relquote:
Kom met betere grappen of zeur niet zo.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:50 schreef Dada het volgende:
[..]
Jij zou weggaan...of was dat ook een "grap"
Amy isquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:51 schreef Svensational het volgende:
Ja, Amy dus Tom! Maar in de serie zag ze er heel wat meeruit dan op die foto
Je kan niet weg, want ik heb je ballen nog vastquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kom met betere grappen of zeur niet zo.
Leuk hè, commentaar op anderen terwijl je er zelf ook niks van bakt?
doei
met zijn Zuid-Georgiaanse eenmansleger tegen mijn wereldmacht jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:52 schreef Svensational het volgende:
Dada is op oorlogspad
Hij is mooi Skaai
Ik moest lachen, en niezen tegelijk en nu zit mijn monitor onder de bacteriën!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je kan niet weg, want ik heb je ballen nog vast
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
* Skaai gaat met de popcorn naast MissBliss zitten
Eh, Lutjebroek is geen wereldmacht Bu.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
met zijn Zuid-Georgiaanse eenmansleger tegen mijn wereldmacht ja
Waarom kwam je dan eerst met die graftak aanquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik moest lachen, en niezen tegelijk en nu zit mijn monitor onder de bacteriën!![]()
![]()
![]()
Ik pretendeer niet een grappige grappenmaker te zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:52 schreef Bupatih het volgende:
Kom met betere grappen of zeur niet zo.
Leuk hè, commentaar op anderen terwijl je er zelf ook niks van bakt?
Ga je nu wel echt weg? Of is de grap juist dat je steeds zegt dat je weggaat om vervolgens drie minuten later weer te posten....hilarischquote:doei
Een tissue won't do the job. Ik snotter elk stuk textiel onder dat ik tegenkom.quote:
Omdat je het had over een mooie vrouw. Amy is een meiske.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:54 schreef Svensational het volgende:
Waarom kwam je dan eerst met die graftak aan!
Das mijn nieuwste trui..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:55 schreef Skaai het volgende:
[..]
Een tissue won't do the job. Ik snotter elk stuk textiel onder dat ik tegenkom.
* Skaai grijpt de trui van Dizer vast
Vond het wel een vermakelijke ruzie toen ik net bijlas.quote:
Het "weggaan" is dus een grapquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:53 schreef Bupatih het volgende:
met zijn Zuid-Georgiaanse eenmansleger tegen mijn wereldmacht ja
Wat lief, maar post eens een foto, dan kijken we of het wederzijds isquote:
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat lief, maar post eens een foto, dan kijken we of het wederzijds is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |